Sekalaista mussuttelua

Olisipa mokuttajat yhtä huolissaan monikulttuurisuuspropagandan valheista...

Totta helvetissä jokainen henkilöön kohdistuva rikosepäily pitää saattaa poliisin tietoon. Eikö näin sitten ole tapahtunut? Kuka suojelee ja ketä?
 
Totta helvetissä jokainen henkilöön kohdistuva rikosepäily pitää saattaa poliisin tietoon. Eikö näin sitten ole tapahtunut? Kuka suojelee ja ketä?
Jään odottelemaan rikosilmoituksia suvaitsevaisista jotka sinä teet, voisit aloittaa vaikkapa näiden viimeaikoina tapahtuiden raiskaustapausten kohdalla ilmoitusten teon, on nimittäin niin että jo joku ilmaisee/ sanoo uhrista jotain mitä hän ei ole esim. rasistien houkutuslintu tai vieläkin pahempaa on somessa esitetty, niin tässäkin tapahtunut rikos,,,, joten jään odottamaan että lunastat lupauksesi?
 
Jään odottelemaan rikosilmoituksia suvaitsevaisista jotka sinä teet, voisit aloittaa vaikkapa näiden viimeaikoina tapahtuiden raiskaustapausten kohdalla ilmoitusten teon, on nimittäin niin että jo joku ilmaisee/ sanoo uhrista jotain mitä hän ei ole esim. rasistien houkutuslintu tai vieläkin pahempaa on somessa esitetty, niin tässäkin tapahtunut rikos,,,, joten jään odottamaan että lunastat lupauksesi?

"Sananvapaus on vapautettu vain siltä osin minkä saa sanoa vapaasti."


Olen ihmetellyt jo pitkään koska joku monikulttuurisuudenpuolustaja -fanaatikko tuomitaan vihapuheesta tai kiihottamisesta kansanryhmää vastaan?...

Kummalista että lain koura ei ole "vielä" niin pitkälle ylettynyt? Vai onko kyse siitä että viranomaisen resurssit riittävät vain mokuttamista kritisoivien metsästämiseen ja nettipalstoilla olevien monikulttuurisuutta arvostelevien keskusteluketjujen lopettamiseen ja poistamiseen...?
 
Jään odottelemaan rikosilmoituksia suvaitsevaisista jotka sinä teet, voisit aloittaa vaikkapa näiden viimeaikoina tapahtuiden raiskaustapausten kohdalla ilmoitusten teon, on nimittäin niin että jo joku ilmaisee/ sanoo uhrista jotain mitä hän ei ole esim. rasistien houkutuslintu tai vieläkin pahempaa on somessa esitetty, niin tässäkin tapahtunut rikos,,,, joten jään odottamaan että lunastat lupauksesi?

Nyt syytettiin rehtoria tms. virkatyönä tehdystä niljakkaasta kiristysrikoksesta jonka avulla suunnitelmallisesti vaarannetaan hänen huostaansa luovutetun suuren lapsijoukon terveys ja ruumiillinen koskemattomuus. Mahdollisesti jopa henki. Käytännössä siis henkisen joukkotuhonnan suunnittelusta. Ja tee vaan ihan itse ilmoituksia ihan sen mukaisesti kuin katsot tarpeelliseksi. Minä valitsen jatkossakin itse omat murheeni.
 
Olen ihmetellyt jo pitkään koska joku monikulttuurisuudenpuolustaja -fanaatikko tuomitaan vihapuheesta tai kiihottamisesta kansanryhmää vastaan?...
Laki on kaikille sama, mutta tulkinnalla saadaan toiset syyllisiksi ja toiset saavat sädekehän oikeasta ajattelusta, turvasihan Neuvostoliiton Perustuslaki aikoinaan kansalaisvapaudet, mutta tosiasiassa sen valheellisempaa paperia ei montaa historiassa tunneta, oikea ajattelu peittosi Perustuslain mennen tullen.
 
Nyt syytettiin rehtoria tms. virkatyönä tehdystä niljakkaasta kiristysrikoksesta jonka avulla suunnitelmallisesti vaarannetaan hänen huostaansa luovutetun suuren lapsijoukon terveys ja ruumiillinen koskemattomuus. Mahdollisesti jopa henki. Käytännössä siis henkisen joukkotuhonnan suunnittelusta
Jösses, nyt meni mutkat suoraksi ja Suomen Laki sai ihan uuden ulottuvaisuuden sekä syntyihän jopa uusi rikoskin, nimittäin "henkisen joukkotuhonnan suunnittelu"
Ja tee vaan ihan itse ilmoituksia ihan sen mukaisesti kuin katsot tarpeelliseksi. Minä valitsen jatkossakin itse omat murheeni.
Olen sanonut rikosilmoituksissa pitää olla järki ja maltti mukana, joten jos teen jonkun rikosilmoituksen se on aina harkittu ja perusteltu.
 
Olen sanonut rikosilmoituksissa pitää olla järki ja maltti mukana, joten jos teen jonkun rikosilmoituksen se on aina harkittu ja perusteltu.

Muusta ei puhettakaan. Minulla raja meni tässä. Jollain toisella se on muualla.
 
Jösses, nyt meni mutkat suoraksi ja Suomen Laki sai ihan uuden ulottuvaisuuden sekä syntyihän jopa uusi rikoskin, nimittäin "henkisen joukkotuhonnan suunnittelu"
.

Kukas sitä on rikosnimikkeeksi väittänyt? Tuo oli kuitenkin väittämän ydin vaikka asiaa miten veivaisi.

Näiden vihariko(lli)sten suojeleminen ja vähätteleminen tekee minut lähinnä surulliseksi. Omalla laillaan tolkutonta suvaitsemista tuokin.
 
Näiden vihariko(lli)sten suojeleminen ja vähätteleminen tekee minut lähinnä surulliseksi. Omalla laillaan tolkutonta suvaitsemista tuokin.
En suojele yhtäkään rikosta enkä rikollista vaan pyrin rikosten kohdalla olemaan hyvinkin objektiivinen ja ottamaan sekä tekijän että uhrin aseman huomioon.
Itseasiassa kuten aijemmin kirjoitin en näe edelleenkään tässä jutussa kovinkaan paljon aineksia oikeudellisiin toimiin, paljon enemmän asenteellisuutta ja poliittista kuohuntaa.
 
Muusta ei puhettakaan. Minulla raja meni tässä.
Voiko sitten raiskauksen uhrista kirjoittaa ihan mitätähansa ettet siihen reagoi?
Lainkäytössä on tuo tasapuolisuuden vaatimus, joka ei kylläkään koske kansalaista, mutta koskee viranomaisia miksi he eivät ole tarttuneet nyt tai ajemmin uhria koskeviin kirjoituksiin?
 
Voiko sitten raiskauksen uhrista kirjoittaa ihan mitätähansa ettet siihen reagoi?
Lainkäytössä on tuo tasapuolisuuden vaatimus, joka ei kylläkään koske kansalaista, mutta koskee viranomaisia miksi he eivät ole tarttuneet nyt tai ajemmin uhria koskeviin kirjoituksiin?

En ota sellaista murhetta että minun pitäisi hoitaa somen valvonta yksin :p

Tämä oli neljäs tekemäni ilmoitus samaan aihepiiriin liittyen. Kaksi aikaisemmista kolmesta on tietääkseni johtanut toimenpiteisiin. Tai siis niissä asioissa on ryhdytty toimenpiteisiin. Ilmoittajia on käsittääkseni kaikissa tapauksissa ollut useita. Niin varmasti nytkin. Oli tämä niin törkeä tarina. Ihmiset ovat nykyään hyvin hereillä ja poliisillakin hyvät systeemit somepuolen valvontaan.

Tämä on nähdäkseni sekä oikeuteni että velvollisuuteni jotta maassa oltaisiin maan tavalla niin kuin kulunut sanonta kuuluu. Suomessa pitää siis noudattaa Suomen lakeja. Myös suomalaisten. Eikä siitä kannata ottaa liikaa murhetta missä raja menee. Siinä hilkulla olevissa tilanteissa asioita voi saattaa viranomaisen tietoon ja siellä kyllä tiedetään milloin toimitaan ja milloin ei.
 
Tämä oli neljäs tekemäni ilmoitus samaan aihepiiriin liittyen. Kaksi aikaisemmista kolmesta on tietääkseni johtanut toimenpiteisiin. Tai siis niissä asioissa on ryhdytty toimenpiteisiin. Ilmoittajia on käsittääkseni kaikissa tapauksissa ollut useita. Niin varmasti nytkin. Oli tämä niin törkeä tarina. Ihmiset ovat nykyään hyvin hereillä ja poliisillakin hyvät systeemit somepuolen valvontaan.
On erittäin hyvä että sinä ja muut sekä viranomaiset toimivat näin, onhan se hirveää kun joku kirjoittaa kunniakansalaisista ja heidän tukijoistaan näin törkeästi. raiskauksien uhreille ei kukaan näytä uhraavan ajatustakaan, vaikka tutkimustietokin kertoo että lapseen kohdistunut seksuallinen väkivalta ja hyväksikäyttö tuhoaa uhrin elämän lopullisesti tai ainakin pitkäksi aikaa.
Jos Rehtoriin ja viranomaisiin sekä pakolaisten käytäytymiseen kohdistunut arvostelu on raiskauksen uhrin kärsimyksiä suurempi, näin pitääkin toimia.
 
On erittäin hyvä että sinä ja muut sekä viranomaiset toimivat näin, onhan se hirveää kun joku kirjoittaa kunniakansalaisista ja heidän tukijoistaan näin törkeästi. raiskauksien uhreille ei kukaan näytä uhraavan ajatustakaan, vaikka tutkimustietokin kertoo että lapseen kohdistunut seksuallinen väkivalta ja hyväksikäyttö tuhoaa uhrin elämän lopullisesti tai ainakin pitkäksi aikaa.
Jos Rehtoriin ja viranomaisiin sekä pakolaisten käytäytymiseen kohdistunut arvostelu on raiskauksen uhrin kärsimyksiä suurempi, näin pitääkin toimia.

Mistä sinä tiedät kuka on ilmoitellut mitä ja kenestä? Ja jos katsot että joku tarvitsee puolustusta niin tee hyvä mies asialle jotain äläkä vain ruikuta täällä siitä että muut eivät tee. Tai siis siitä että oletat etteivät muut tee. Asiat eivät aina ole ihan niin huonosti kuin mille ensimmäisellä vilkaisulla värillisten lasien läpi näyttää. Säälittävän lapselliseksi menee tuo viimeinen lause.
 
On täällä puurot ja vellit sekaisin.

Luulisi viestihistoriasta tulkittavan "kirjailijakuvan" perusteella, että @Geronimo ja @Bushmaster olisivat samaa mieltä siitä, että opettaja joka uhkaisi lastensuojeluilmoituksella, jos lapsonen ei mene mamulaan, ansaitsee sekä potkut että syytteen.
 
Luulisi viestihistoriasta tulkittavan "kirjailijakuvan" perusteella, että @Geronimo ja @Bushmaster olisivat samaa mieltä siitä, että opettaja joka uhkaisi lastensuojeluilmoituksella, jos lapsonen ei mene mamulaan, ansaitsee sekä potkut että syytteen.
Mistä ihmeestä sinä tuon johtopäätöksen repäisit?
En ole vaatinut opettajalle potkuja, olen tuonut esiin vain ja ainoastaan, että jutussa on hyvin vähän villoja, noin kansankielellä kyseessä on myrsky vesilasissa, mutta olen tuonut juttua suhteuttaakseni esiin ettei kukaan ole tuonut raiskauksen uhrin kärsimystä esiin, tosiasiassa koko juttua ei olisi edes kirjoitettu ellei raiskausta olisi tapahtunut, kyseessä on syy ja seuraus suhde .
Mutta sellaista opettajaa ei ole.
En ole opettajista edes puhunut? enkä ruotinut koko viestiä, ainoastaan ettei siinä ole pahemmin mitään rikollista, mielensä voi toki pahoittaa.
 
En ole opettajista edes puhunut? enkä ruotinut koko viestiä, ainoastaan ettei siinä ole pahemmin mitään rikollista, mielensä voi toki pahoittaa.

Joka tapauksessa se väitetty wilma-viesti oli villakoiran ydin. Väärän tiedon levittäminen ilman selkeää kunnianloukkausta taas on pelkkää trollaamista, jota on netti väärällään.

Luonnollisesti jossain vaiheessa viranomaiset yrittävät selvittää keskeisiä vihaan kiihottajia ja heidän henkilöitään, ellei prosessi ole jo käynnissä. Samaa listausta he tekevät anarkisteille.
 
Back
Top