Lone Soldier
Kapteeni
Ei tarvitse luovuttaa nyt eikä myöhemmin, ei vaikka omaankin hassun veren. Pidän kaiken itselläni, olen ilkeä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei tarvitse luovuttaa nyt eikä myöhemmin, ei vaikka omaankin hassun veren. Pidän kaiken itselläni, olen ilkeä!
Ei häviä ei. Lähinnä leikittelin ajatuksella miten päättäjät reagoisivat jos joku asialle omistautunut vastarintaporukka, seurauksista riippumatta, alkaisi järjestelmällisesti polttamaan tulevia VOKkeja.
Ja mietityttää jos pakolaiset nyt porukalla marssivat pyytämään anteeksi raiskauksia. Niin miten tämä porukka reagoisi jos esim. lapsensa menettänyt isä tekisi kostaisi teot verisesti vastaanottokeskuksen mamuhin. Paljon on netissä uhomista ja mamujen rikostahti tuntuu vain kiihtyvän. Kyllä ne vielä astuu väärän henkilön varpaille.
Uskoisin että nämä eri kulttuurista tulleet "sotaan tottuneet" eivät välttämättä jäisi tupaansa hyssyttelemään suomalaiseen tapaan mikäli heidän yhteisöä vastaan fyysisesti hyökättäisiin. Siellä kun löytyy todistetusti näitä pään leikkaajia ja huumehörhöjä joille kynnys riehua ei välttämättä ole kovin suuri. Saataisiinko tänne nuita euroopan mallin mellakoita uuden kulttuurin tuliaisena.
Jumalauta tää jo lähentelee yllyttämistä, jäitä hattuun ja asennemuutosta kehiin.Ei häviä ei. Lähinnä leikittelin ajatuksella miten päättäjät reagoisivat jos joku asialle omistautunut vastarintaporukka, seurauksista riippumatta, alkaisi järjestelmällisesti polttamaan tulevia VOKkeja.
Tule messiin 6.12. -marssille... siella tulee rahinaa, olen siita vakuuttunut. Mita enemman meita on siella, sen paremmat suojat poliisin on pakko tarjota nailta "ritsoilta ja kivilta", ja jos ei niin sitten... noh. Kuka tuntee Tolikan kadut parhaiten, missa voi koukata ja mista voi yllattaa? En tietenkaan tieda... tsiigataan joskus 19.00 jalkeen, siina on kuulemma jotain puheita ensin Tolikan torilla mutta sen jalkeen rauhallinen marssi about kilsan paahan sankarihaudoille... what could possibly go wrong?
Huonoin idis olis iskea ... noh enpa sano. Mutta jos jollain ritsoilla rupetaan ampumaan kuulalaakereita pain meikalaisia niin sitten on hyvat keinot kalliit.. ne meinaan sattuu ihan vitusti. Ja voivat jopa tappaa jos osuvat kasvoihin tai ohimoon. Tama on poliisin hyva ottaa huomioon, nuo ovat potentiaalisesti tappavia aseita ja laillinen mielenosoitus ansaitsee edeta rauhassa .
Toisaalta ISIS (johon 6.12. marssia on muuten anarkistien toimesta verrattu!), totesi 3 paivaa sitten yleisesti "Lannelle": BRING IT!
So there you go... olen itse paikalla harmaassa rotsissa ja vanhassa Kiekko-Espoo -lippiksessa ja tunnen Tolikan kuin omat taskuni, joten siella tavataan veljet.
Tulee mieleen vanha RUK:ssa kerrottu jalkavaki-upseerin perusoppi:
- koska te ootte niin vitun tyhmia, me pidetaan taa ihan helvetin yksinkertaisena:
- jos eet tieda mita tehda, hyokkaa!
- jos eet tieda miten hyokata, koukkaa!
-jos eet tieda mista koukata, koukkaa oikealta!
End of lesson. 20 vuotta myohemmin muistan vielakin ton, pakko siina jotain olla taustallakin sitten!!
Jumalauta tää jo lähentelee yllyttämistä, jäitä hattuun ja asennemuutosta kehiin.
Vaikka olen jotain vastaan sen pitää tapahtua ehdottomasti laillisesti ja vain ja ainoastaan laillisin keinoin.
Missäköhän muuten Tarja Halonen asuu? Hänen muroihinsa pitäisi käydä ensimmäisenä kusemassa...Varmaan se normaali työpäivä ja siinä välissä käyn seistä hojottamassa kunniavartiossa, jos ehdin.
Voisin myös käydä kusemassa jonkun muroihin, noin niin kuin tasapuolisuuden vuoksi...
Presidentti Tarja Halosen ja tohtori Pentti Arajärven hulppea 132 neliön kattohuoneisto sijaitsee Vetehisenkujalla Helsingin Sörnäisissä.
The Scots have raised their threat level from "Pissed Off" to "Let's get the Bastards." They don't have any other levels. This is the reason they have been used on the front line of the British army for the last 300 years.
The French government announced yesterday that it has raised its terror alert level from "Run" to "Hide." The only two higher levels in France are "Collaborate" and "Surrender." The rise was precipitated by a recent fire that destroyed France 's white flag factory, effectively paralyzing the country's military capability.
Kiittäähän tästä pitää.
Rintamalle kelpaamattomalle ikämiehellekin tarjoutuu mahdollisuus sankaruuteen.