Nenialas Idook
Kapteeni
nyt naurattaa! Mut on vissiin bannattu hevostalli.netin foorumista koska olen kirjoitellut siellä mielipiteitäni matuista. Jo on sananvapaus mallillaan.
Hevostalli.netin banaanin voi huoletta laittaa CV:hen plussapuolelle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nyt naurattaa! Mut on vissiin bannattu hevostalli.netin foorumista koska olen kirjoitellut siellä mielipiteitäni matuista. Jo on sananvapaus mallillaan.

Aivan samoin kuin Lipponenkin, molemmilla oman rahamassin täyttyminen saa aatteen joustamaan.Stubb edustaa siis vasemmistoa?
Tätä kirjoitettaessa on TE-palveluissa (www.mol.fi) 10545 kpl ilmoituksia avoimesta työpaikasta...
Kuten siinä, ettei hyvinvointivaltiossa kannata töitä ottaa vastaan?
En oikeen keksinyt tällekään parempaa säiettä..mutta jos sellainen on jollain tiedossa niin saa siirtää...
Minusta hyvä ja mielenkiintoinen kirjoitus ..olkaa hyvät !
En luovu avattaresta mutta First Nations legendoja on vielä monta jäljellä jotka ovat varmasti yhtä legendaarisia kuin omani.ps. @Geronimo , jos joskus kyllastyt taalla roikkumiseen niin ostan tunnuksesi ja Avatarisi nimellisella summalla, Aavikkoplaneetta Arrakis on liian kaukana ja 3G tokkii muutenki ihan helvetisti siellapain... Hooka hey!
Good ole' Timothy Olyphant... 10mm jollen erehdy? S&W tai Paraordnance... ainakin jalki on sen mukaista. Helvetin hyva tv-sarja muutenkin.
@Sardaukar
Jos olette Deadwoodia katsonut, niin tuo Olyphant (joka siis oli myös Deadwoodissa) sopii kuin nyrkki silmään tuohon Justifiedin rooliin. En ole tuota Justifiedia katsonut, mutta tuon videon ja wikin perusteella vaikuttaa mainiolta sarjalta. Täytyy alkaa katsomaan.
Josko tuota tänään katsoisi jakson Justifiediä. Tai pari.. Deadwoodiin viittasin siksi, että Olyphant oli siinä sarjassa myös eräänlainen lainvalvoja.suosittelen ...erinomaisen hyvä sarja..
Josko tuota tänään katsoisi jakson Justifiediä. Tai pari.. Deadwoodiin viittasin siksi, että Olyphant oli siinä sarjassa myös eräänlainen lainvalvoja.

Onko muuten CZ pistoolit miten suosittuja pohjois-amerikassa?hauska pikku yksityiskohta on se että syvän etelän marshall käyttää tällaista pistoolia
http://www.imfdb.org/wiki/Justified_-_Season_1
en osaa sanoa mutta eiköhän ne ne ole ihan samassa arvossa kuin muissakin maissa ...? Itse olen tykästynyt CZ pistoollin .... sopii käteen, on hyvä ampua (laukaisu on ok) sekä hyvin toimintavarma ase..edulliset varaosat ja on mahdollisuus tuunata mieleisekseen jos sellaista haluua tehdä..Onko muuten CZ pistoolit miten suosittuja pohjois-amerikassa?
Eihän USAssa myydä Skodaakaanen osaa sanoa mutta eiköhän ne ne ole ihan samassa arvossa kuin muissakin maissa ...? Itse olen tykästynyt CZ pistoollin .... sopii käteen, on hyvä ampua (laukaisu on ok) sekä hyvin toimintavarma ase..edulliset varaosat ja on mahdollisuus tuunata mieleisekseen jos sellaista haluua tehdä..

Eihän USAssa myydä Skodaakaan![]()
Joo toki tiedän että AK:t ja mosinit on suosittuja. Mutta jotenkin jäänyt mielikuva ettei CZ olisi kovin suosittu P-Amerikassa. CZ näemmä tuo Yhdysvaltoihin 40 000 asetta vuosittain. On noilla 60 k FB-tykkääjää, onko se sitten paljon vai vähän.jenkeissä esim AK:t ja mosinit ovat hyvinkin suosittuja..joten miksi ei CZ olisi?
Joo toki tiedän että AK:t ja mosinit on suosittuja. Mutta jotenkin jäänyt mielikuva ettei CZ olisi kovin suosittu P-Amerikassa. CZ näemmä tuo Yhdysvaltoihin 40 000 asetta vuosittain. On noilla 60 k FB-tykkääjää, onko se sitten paljon vai vähän.
Orimattilaan perusteilla olevan VOKSin remonttihommat eivät kiinnostaneet yrittäjää rakennuksen tulevan käyttötarkoituksen takia. SPR:n edustaja pitää yrittäjän päätöstä käsittämättömänä ja rasistisena.
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2...ut-sprn-edustaja-kasittamatonta-ja-rasistista