Sekalaista mussuttelua

Minulla tekisi mieli sähkö-läskipyörä talveksi. Pääsisi paremmin kulkemaan lumessa kun ei täällä aina ole välttämättä aurattu vielä aamulla jos paljon lunta tullut. Viiime talvena piti pari kertaa taluttaa pyörä toista kilometriä ennenkuin pääsi auratulle tielle, matkalla töihin. Mutta ne ovat liian kalliita tämmöiselle köyhälle..
Hyvä ajatus.
Ihan kylmiltään talviajoon en kyllä suosittele, vaatii se totuttelemista kesäkeleilläkin. Itse en talvella ajele sillä mutta voin kuvitella tilanteita. Mun pyörällä ainakin on sellainen ominaisuus että se jatkaa moottorilla työntöä hetken polkemisen jälkeen. :cautious:
 
Kuten tiedätte AKE-ukki on vanha ja kärsii ikä-näöstä. Nyt sitten tuli hankittua kaareva 32" näyttö missä KAIKKI näyttää suurelta! Myös SE! (kyllä te sen arvaatte;))
Eipä tarvitse enään tihrustaa...
 
Eihä siin mitää jos haluu olla kaikkien kaa, mä en haluu tommost luikkuu....n
No juuri näin. Kaikille ei sovi edes se yhteis työkone. Mulle ei vielä sellaista molempia hyödyttävää ole tullut .

Sanna saa olla omassa piirissään olla se... han mikä vaan.

Tietenkin, jos jonkun linjan on valinnut on kestettävä myös ne seuraamukset ihan kaikilta, se on tätä elämää.
Toi kestopuoli.... Eihän sitä ole näkynyt.
 
Ei tiä onko selekä vaikko mahha kippee, niin on ohutta vartta...kaik on nii lähhel toissijaa.

Pikku edit, anteeksi
 
Erään pitkäaikaisen tuttavani isä sanoi kerran, noita saa salilla, mutta tähän tarvitaan rahaa ja näytti vatsaansa. Me oltiin hinkattu Taito Haaran jäljillä salilla rautoja aivan vtusti..
 
Erään pitkäaikaisen tuttavani isä sanoi kerran, noita saa salilla, mutta tähän tarvitaan rahaa ja näytti vatsaansa. Me oltiin hinkattu Taito Haaran jäljillä salilla rautoja aivan vtusti..
Munankannattajalihaksesta minä olen kuullut puhuttavan. :rolleyes:
 
Back
Top