Sekalaista mussuttelua

Tarkoitetaanko tuolla kannattajalihaksen kehittämisellä sitä, kun menneinä aikoina tansseista saatille päästessä kyyditettiin heilaa naistenpyörän tangolla?
Kuulemassani yhteydessä kerrottiin, että munankannattajalihaksen koko korreloi suoraan siittimen koon kanssa.
 
No juuri näin. Kaikille ei sovi edes se yhteis työkone. Mulle ei vielä sellaista molempia hyödyttävää ole tullut .

Sanna saa olla omassa piirissään olla se... han mikä vaan.

Tietenkin, jos jonkun linjan on valinnut on kestettävä myös ne seuraamukset ihan kaikilta, se on tätä elämää.
Toi kestopuoli.... Eihän sitä ole näkynyt.
Kahta ei kannata lainata edes parhaalle kaverille - betonimyllyä ja muijaa.

Täynnä rojua kun palautetaan.
 
Kahta ei kannata lainata edes parhaalle kaverille - betonimyllyä ja muijaa.

Täynnä rojua kun palautetaan.
Mutta blondilla ja pakettiautolla on sellainen ero, että pakua ei lainata kaverille.

Vaikka se olis 5m matka ja katsoisit itse vieressä, joku hakkaa takaovilla purkukuulan sisään, jättää sen sitomatta ja tekee vielä lukkojarrutuksen kahdensadan vauhdista.

Katto ajetaan Prisman parkkihallin oveen ja kylki revitään portinpieleen - vaikka auto seisois koko ajan keskellä peltoa.

Nimim. 2 kertaa ollut avain ulkopuolisella. Eka haki kirveen pysäköidystä pakusta eikä tarvinnut ostaa kuin uusi liukuoven kahva. Toinen siirsi auton 100m päähän parkkiin, uusiksi meni vain vaihdekeppi ja vaijerit - selvis alta tonnilla!

”Elelet herroiksi noilla kilometrikorvauksilla” - juu, niin teen.
 
Viimeksi muokattu:
Mutta blondilla ja pakettiautolla on sellainen ero, että pakua ei lainata kaverille.

Vaikka se olis 5m matka ja katsoisit itse vieressä, joku hakkaa takaovilla purkukuulan sisään, jättää sen sitomatta ja tekee vielä lukkojarrutuksen kahdensadan vauhdista.

Katto ajetaan Prisman parkkihallin oveen ja kylki revitään portinpieleen - vaikka auto seisois koko ajan keskellä peltoa.

Nimim. 2 kertaa ollut avain ulkopuolisella. Eka haki kirveen pysäköidystä pakusta eikä tarvinnut ostaa kuin uusi liukuoven kahva. Toinen siirsi auton 100m päähän parkkiin, uusiksi meni vain vaihdekeppi ja vaijerit - selvis alta tonnilla!

”Elelet herroiksi noilla kilometrikorvauksilla” - juu, niin teen.
Itse olen välillä suunnitellut (edullisen) pakun hankkimista toiseksi autoksi ja sen pienimuotoisella vuokraamisella hankkia muutaman extra-euron.. Mutta ei taida olla voittava taktiikka sellainen? Mutta kyllähän se on vanha totuus että ei ne vehkeet yleensä lainaamalla parane. Auton kärryä lainaan kyseleville olen joskus sanonut, että voin itsekin rikkoa valojohdon leikkurilla ja vasaroida valot säpäleiksi.
 
Itse olen välillä suunnitellut (edullisen) pakun hankkimista toiseksi autoksi ja sen pienimuotoisella vuokraamisella hankkia muutaman extra-euron.. Mutta ei taida olla voittava taktiikka sellainen? Mutta kyllähän se on vanha totuus että ei ne vehkeet yleensä lainaamalla parane. Auton kärryä lainaan kyseleville olen joskus sanonut, että voin itsekin rikkoa valojohdon leikkurilla ja vasaroida valot säpäleiksi.
"Ei housut lainassa parane. Jos ei niitä revitä, niin sitten niihin paskotaan."
 
No niin, tossa juuri sivukorvalla kuuntelin kolmosen uutisia ja siellä sanottiin että juuri nyt Nesteellä dieselin tuotanto on se mikä kannattaa juuri nyt....WHAT???
Se kun täälläkin ja muualla olen lukenut "asiantuntijoitten" kommentteja että se diesel tulee vain sivutuotteena eikä siihen kannata panostaa mitään kun muista raakaöljyn jaloisteista saa paremman hinnan?

Eli, selityksiä aina löytyy väittää mustaa valkoiseksi, niitä sopivia lausuntoja saa jos vaan maksaa.

Neste teki muuten viimeisimmällä kvarttaalilla ennätystuloksen, en ihmettele yhtään sitä.
 
Minä toivon ... tai suorastaan vaadin Kekriä takaisin.

"Kekrinä esivanhempamme ryyppäsivät, mässäsivät ja rälläsivät. Vielä 1900-luvun alussa kekri oli paikoin jopa joulua suurempi juhla. Sato oli kerätty ja ulkotyöt saatu päätökseen. ”Joka kesän kyykkii, se keyrinä ryyppii,” sanottiin."

 
Samaa paskaa "köyhyydestä" ovat vasurit propagoineet jo muutamia vuosia länsimaissa, Suomessakin.

Paremmalla väellä on siis kuukautiset viikoittain, liekö porukkaan hyväksytty sopivan aatosmaailman miehiäkin :rolleyes:

Jos henkilön viikkobudjetti on esimerkiksi 20 euroa ja kuukautisiin kuluu viisi euroa, summa on neljäsosa budjetista.
 
Ebayn valikoimissa örkkien varusteita.

Pahkasiassa myytiin aikoinaan T-paitoja, joissa oli aito luodinreikä. Tuosta vähän paremmalla tarinalla ryysyä.

 
Kävin Ellivuoren asemessuilla tänään,kova on hinta rojussa,luulis että myyjiä vituttaa raahata tavaraa paikasta toiseen kun hinnat on niin korkeat että kukaan ei osta,39 tukitkin 100e ja ylikin..
 
Kasoittain iän kaiken vanhaa kiikaritähtäintä ties monenko kymmenen vuoden takaa 100-200e,jos se vanha putki on edustanut hyvää merkkiä 70 luvulla niin kuka sellaista ostaa,toimii varmasti yhtä hyvin kuin kanttihousulta ostettu auto,ja sitä natsi kamaa..
 
Ei pidä paikkaansa, lopettakaa jo väärän tiedon levittäminen asioista, joista ette selvästikään tiedä mitään:
https://yle.fi/uutiset/3-9596506
"Jos hakija asuu omistusasunnossaan, Kela ei edellytä sen myymistä." (sijoitusasunto onkin toinen juttu, se pitää myydä muutaman kuukauden päästä, mutta siitä ei nyt puhuttu huom!)

PS. Vinkkinä: Kannattaa sopia, että sähkölasku tulee esim. 4 kertaa vuodessa tai vaikka 2 kertaa vuodessa, silloin se on suurempi ja sen saa maksatettua helpommin perustoimeentulotuen laskuna. Jos otatte sähkölaskun joka kuukausi, se voi olla sen verran pieni, että tulonne siinä kuussa ovat Kelan laskujen mukaan riittävät, ettekä saa sitä maksettua ainakaan kokonaan Kelan perustoimeentulotuen laskuna. Fiksumpi säästää rahaa tässäkin suhteessa.

:mad: Pahoittelut edelleenkin offtopicista moderaattoreille ja muille, mutta en voi hyväksyä, että näin tärkeästä ja rahanarvoisesta asiasta levitetään ilmeisesti tietoisesti valheita ihmisille! Modet voisiva siivota nuo valheelliset kirjoitukset asiasta pois tästä ketjusta, jottei jollekin tule väärää käsitystä ja hän menetä paljon rahaa sen vuoksi, että uskoo noita jatkuvia valheita tämän asian tiimoilta. :mad:

Vinkkinä, että jos aihe poikkeaa täysin ketjun aiheesta kannattaa siirtää se keskustelu oikeaan ketjuun, jos ei löydy valmista ketjua luo uuden tai vastaa vaikka tähän ketjuun, säilyy ne kirjoitusoikeudet pitempään.
 
Kävin Ellivuoren asemessuilla tänään,kova on hinta rojussa,luulis että myyjiä vituttaa raahata tavaraa paikasta toiseen kun hinnat on niin korkeat että kukaan ei osta,39 tukitkin 100e ja ylikin..
Ellivuoresta mulle mieleen Mauno Lampimäki. Tavattiin varaosien merkeissä, tietäjät tietää mitä varaosia.

Laulajakin, ja se Ellivuori kappale jäi jostain syystä mieleen ja oli/ on sellainen hyvin lämminhenkinen ihan vieraallekkin.(y)
 
Tää nyt oli vaan joku tekosyy jonka yritin nopeasti pähkäillä kun en muutakaan keksinyt selitykseksi. Että ehkä aluelle on levitelty jotain miinoilta näyttävää hidastamaan ja porukka on tottunut näihin.

Nyt oon ajatellut että ehkä kyseessä on vaan porukka, joka on täysin lopussa. He vaan valuvat eteenpäin koomassa eivätkä enää kiinnitä mihinkään huomiota.
Määkin kerran pähkäilin ja ajattelin kaikkia asioita, ja sitten
-96 Parolassa näin julisteen kasarmin seinällä jossa luki "sotilas, älä ajattele" sen jälkeen oon vaan tuumaillu... Meinaan ennen kun oon kirjoittanut 😉
 
No mikäs Vammaskuokka sulla on sitten ollut remontin alla?
Haa, tiesit sitten. Muistaakseni riukuun jo hommasin pumpun häneltä. Kessuun punpun kauhan sylinterin ja nostosylinterin sekä niveliä sylintereiden päihin parit expander pultit poistamaan väljyyttä. Tuli siellä muutama kerta käytyä ja ilman kahveja+leipiä ja jutustelua ei jääty koskaan.
 
Haa, tiesit sitten. Muistaakseni riukuun jo hommasin pumpun häneltä. Kessuun punpun kauhan sylinterin ja nostosylinterin sekä niveliä sylintereiden päihin parit expander pultit poistamaan väljyyttä. Tuli siellä muutama kerta käytyä ja ilman kahveja+leipiä ja jutustelua ei jääty koskaan.
Jouduitko/pääsitkö sinne Vammaksen savusaunaan myös? Itse oon kerran ollut siellä yhden kaupan "harjakaisissa"
Edit muuten olen sitä mieltä että Vammaksen nykytilanne ihan ohuesti .... No ottaa päähän
 
Jouduitko/pääsitkö sinne Vammaksen savusaunaan myös? Itse oon kerran ollut siellä yhden kaupan "harjakaisissa"
Edit muuten olen sitä mieltä että Vammaksen nykytilanne ihan ohuesti .... No ottaa päähän
En päässyt. Mauno neuvoi tulemaan kotiosoitteeseensa ja siellä ne kahvittelut ja kaupat tehtiin. Tavarat sitten haettiin jostain hänen varastostaan kun oli ostanut sen kaivureiden varaosapuolen Vammakselta.

Niin, mitä siellä Vammaksella nykyään tehdään? Aika vähän on esillä ainakin ollut.
 
En päässyt. Mauno neuvoi tulemaan kotiosoitteeseensa ja siellä ne kahvittelut ja kaupat tehtiin. Tavarat sitten haettiin jostain hänen varastostaan kun oli ostanut sen kaivureiden varaosapuolen Vammakselta.

Niin, mitä siellä Vammaksella nykyään tehdään? Aika vähän on esillä ainakin ollut.
Ei kai siellä hirveämmin nykyään mitään tehdä, käsittääkseni? Vammashan teki tykkien ja kaivurien jälkeen lentokentttien lumikoneita. Vitera niminen firma on ostanut oikeudet Vammaksen nimeen ja valmistaa tai huoltaa koneita pienemmässä mitassa. Jotenkin näin se ilmeisesti menee.
Edit Ja se Vammaksen tiehöylän teko on myös loppunut jo vuosia sitten, se osaaminen siirtyi Veekmas - nimiselle firmalle Kiteelle joka tekee höylä siellä. Vammaksen mallilla hyvin pitkälti vielä
 
Back
Top