Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tottakai voi, mutta jos vähänkään enemmän olet rälläköinyt, niin tiedät että sitä pölyä ja shaibaa on joka paikka täynnä ja rupee käsissä tuntuun aika ikävältä se tärinä... Noita kappaleita on siis monta, kyllä yhden nyt hiois lämpimikseenkinEikö tuota sorvattavaa kappaletta voi laittaa pyörimään ja sitten rälläkällä hioo pahimmat patit pois.
Halvin koppi-Polaris taitaa olla 21000€, mutta halvempiakin merkkejä on: CFMoton kopillinen mönkijä on 16000€. Halvin Aixamin mopoauto on jossain 14000€ luokassa…Onpa huimaa kun ostellaan 32 tonnin koppimönkijöitä 16-kesäisille.
Traktorimönkijöiden suosio ampaisi kaupunkilaisnuorten keskuudessa – 16-vuotias Rino ajaa 32 000 euron "Pollella"
Traktoreiksi luokiteltavat koppimönkijät ovat syrjäyttämässä mopoautot ja mopot kaupunkilaisnuorten kulkuvälineinä.www.helsinginuutiset.fi
Isi-liisingOnpa huimaa kun ostellaan 32 tonnin koppimönkijöitä 16-kesäisille.
Traktorimönkijöiden suosio ampaisi kaupunkilaisnuorten keskuudessa – 16-vuotias Rino ajaa 32 000 euron "Pollella"
Traktoreiksi luokiteltavat koppimönkijät ovat syrjäyttämässä mopoautot ja mopot kaupunkilaisnuorten kulkuvälineinä.www.helsinginuutiset.fi
Halpaa on. Kallein auto, jonka olen omistanut, maksoi tasan 10 kiloecua.Halvin koppi-Polaris taitaa olla 21000€, mutta halvempiakin merkkejä on: CFMoton kopillinen mönkijä on 16000€. Halvin Aixamin mopoauto on jossain 14000€ luokassa…
Ökyriistäjäporvarivalkolahtari! Itse en ole päässyt kuin kahteen tonniin.Halpaa on. Kallein auto, jonka olen omistanut, maksoi tasan 10 kiloecua.
No kohta saadaan noiden koppimönkkärien vakuutukset pilviin niin harvenee se työ käyttökin. ainakin täällä nuo tulevat "turvalliset" kuljettajat kaahaa kylillä noilla rajottamattomilla vehkeillä ihan päätöntä vauhti säännöistä juuri välittämättä. Itse olen mittinyt että pitäskö hommata joku vanha kuorkki jolla sais darwinoitua seuraavan kolmion takaa eteen tulevan idiootinÖkyriistäjäporvarivalkolahtari! Itse en ole päässyt kuin kahteen tonniin.
Eihän tuo halpaa ole, mutta jos huonompi, turvattomampi ja ei-monikäyttöinen mopoauto-vaihtoehto on vain pari tonnia halvempi, niin ei puhettakaan kumman valitsisin. Siis JOS tuollaista haluaisi hankkia - tuolla hinnalla ostellaan kotiseudulta jo asuntoja (monikossa).
Työkäytössä ne vakuutukset ei ehkä ole suurin ongelma, omaan työpakuun ruksin kaiken mahdollisen vakuutuksen - kallista on, mutta kalliimpaa jos auto seisoo, kun kuittaan kolmen viikon autoveloituksella vuoden vakuutuksen…No kohta saadaan noiden koppimönkkärien vakuutukset pilviin niin harvenee se työ käyttökin. ainakin täällä nuo tulevat "turvalliset" kuljettajat kaahaa kylillä noilla rajottamattomilla vehkeillä ihan päätöntä vauhti säännöistä juuri välittämättä. Itse olen mittinyt että pitäskö hommata joku vanha kuorkki jolla sais darwinoitua seuraavan kolmion takaa eteen tulevan idiootin
Näin apuvälineillä liikkuvana ei ole erityisen kivaa kun ylität seebraa ja vierestä vedetään ohi 2x yli rajoituksen verran tai enemmän +muuta törttöilyä. Itselle ei enää nämä nuorison kolarit aiheuta pientä hymähdystä enempää ja varsinkin jos tapauksessa ei mene auton ulkopuolisia, elämä on kovaa ja tyhmyys ei sitä helpota.Työkäytössä ne vakuutukset ei ehkä ole suurin ongelma, omaan työpakuun ruksin kaiken mahdollisen vakuutuksen - kallista on, mutta kalliimpaa jos auto seisoo, kun kuittaan kolmen viikon autoveloituksella vuoden vakuutuksen…
Eikö traktoreissa ole sitä kuljettajakohtaista bonussysteemiä kuten autoissa? Nuorelle nollabonareilla poskettoman hintaista ja rauhalliselle varttuneelle edullisempaa. Vakuutuspuolella pitäisi kyllä olla vähän napakampaa menoa. Sikailijalle sikahintaista jo ensimmäisestä törttöilystä lähtien, rajana voisi pitää vaikka törkeää rattia/ylinopeutta/vaarantamista. Törky-tuomittu saisi ajaa vain jos ajoneuvon haltija, joten maksut nousee. Jos sikailija löytyy jonkun muun auton ratista ilman sikailivakuutusta, ajoneuvon omistajalle korotettu vakuutusmaksu takautuvasti vaikka triplana. Jos toistuu tai maksu ei suju, auto valtiolle. Loppuisi se auton lainaus rattijuopoille ja narkkareille.
Noista päristelijöistä saa muuten saman kuin ihmisestä.
Ääntä ja vauhtia saa olla, omia ja kaluston rajoja kuuluu hakea, mutta: muita ei saa silloin olla tulilinjalla, palaute pitää ottaa vastaan ja ymmärtää, ja lisäksi suojatie on pyhä - paukuttelen itse peilit sisään jos autoilija ei väistä.Näin apuvälineillä liikkuvana ei ole erityisen kivaa kun ylität seebraa ja vierestä vedetään ohi 2x yli rajoituksen verran tai enemmän +muuta törttöilyä. Itselle ei enää nämä nuorison kolarit aiheuta pientä hymähdystä enempää ja varsinkin jos tapauksessa ei mene auton ulkopuolisia, elämä on kovaa ja tyhmyys ei sitä helpota.
Kokeilua voi harrastaa muualla kuin sosiaali ja koulu infran läheisyydessä, + yleensä nämä kokeiliat tuppaavat olemaan laumaeläimiä. On kiva kun sellainen 5-10 mopoa/mönkkäriä vetää jonona pitkin kyliä ja voit olla varma että sitä jonoa ei katkaise kolmiot, stop merkit tai mitkään vaistämissäännöt, se on jännä etä ensimmäisen kuljettajan tekemät valinnat koskee sitä koko jonoa ihan kuin kyseessä olisi itse pressan saatue.Ääntä ja vauhtia saa olla, omia ja kaluston rajoja kuuluu hakea, mutta: muita ei saa silloin olla tulilinjalla, palaute pitää ottaa vastaan ja ymmärtää, ja lisäksi suojatie on pyhä - paukuttelen itse peilit sisään jos autoilija ei väistä.
Tällainen merssedes on yllättävän kova peli, taittuu nopeisiinkintähtäysväistöliikkeisiin, helppo pyöritellä vaikka sivuluisussa. Suosittelen!
Vaikka nuita kuinka yrittäisi ymmärtää niin kyllähän se vähän kyrsii...Kokeilua voi harrastaa muualla kuin sosiaali ja koulu infran läheisyydessä, + yleensä nämä kokeiliat tuppaavat olemaan laumaeläimiä. On kiva kun sellainen 5-10 mopoa/mönkkäriä vetää jonona pitkin kyliä ja voit olla varma että sitä jonoa ei katkaise kolmiot, stop merkit tai mitkään vaistämissäännöt, se on jännä etä ensimmäisen kuljettajan tekemät valinnat koskee sitä koko jonoa ihan kuin kyseessä olisi itse pressan saatue.
Onneksi täällä isännät ei enää anna isoja traktoreita penskoille perjantai ralleihin...
Ps: Ei tuonne hyttiin enää pääse...
Paha sanoa konetta näkemättä mistä muusta vois värinät johtua ja onko sillä pahemmin väliä jos viimeistelyn on oma pala.@Jorde
Tuli koitettua tuota sun neuvomaas palaa ja on kyllä ihan eri maata kun noi muut mitä tuossa kokeillu, enää ei palat lohkeillu, mut rupesi tuleen värinöitä...
Meinasin eka että en kehtaa edes kertoo miksi, mutta niinkin yksinkertainen asia, kun kartiolaakeri löysällä(tai sökönä)
Rupesin heittokellolla kattoon pakkaa ja ensin oli kaikki ihan ok, mutta sit kun annoin vähän painetta purkuraudalla, niin pari kymppää heitti...
Pitää ens viikolla purkaa ja kattoo meneekö kiristämällä, vai tarviiko vaihtaa laakeri.
Mulla on kitaravahvistimen kanssa sama juttu. Mikään ei oo edellisestä kerrasta muuttunut, sitten ruuvaillaan styrkkaria ja kitaraa ja lopulta ollaan samoissa asetuksissa, mutta soundi on vihdoin ihan vitun kova siis olihan se sitä edelliselläkin soittokerralla, mutta jostain syystä ei suoraan kun kytkee piuhan kitaraan, vaan vaatii jumalattoman säätöurakan ensin.Emännän kanssa kotikaraokea, aina on muka alussa asetukset vituillaan (vaikka mihinkään ei ole edellisen kerran jälkeen koskettu) ja sitten loppujen lopuks taas samat säädöt kun viimeks... Joka kerta... Ei saatana oo helppoo...
Eikö se muka riitä että kääntään potikan 11:een?Mulla on kitaravahvistimen kanssa sama juttu. Mikään ei oo edellisestä kerrasta muuttunut, sitten ruuvaillaan styrkkaria ja kitaraa ja lopulta ollaan samoissa asetuksissa, mutta soundi on vihdoin ihan vitun kova siis olihan se sitä edelliselläkin soittokerralla, mutta jostain syystä ei suoraan kun kytkee piuhan kitaraan, vaan vaatii jumalattoman säätöurakan ensin.
Mun Marshall menee vain 10. Niin kutsuttuja ST -erikoisversioita ei ole oikein ollut markkinoilla.Eikö se muka riitä että kääntään potikan 11:een?