Sekalaista mussuttelua

Pitäisi blurrata naamat, kun nämä ovat sotaveteraanistatuksella niin ryssät kiertävät pitkin Krimiä hakemassa kuvan miehiä palvelukseen kun tarve on huutava.
Maanpetturin ja kansanvihollisen statuksella jos palasivat sodan jälkeen neukkulaan. Vangiksijääneet lähtivät Siperian tuhoamisleireille tai suoraan kuoppaan.
 
Laitan nyt tänne, ennen ku joku minuun hermostuu. Tiedän että toi Ukrainan sota ketju on pysynyt hyvinkin asiapitoisena.... Minulla vaan tapana ollu liiallisissa määrin heittää sinne sekaan kevyttä kenttähuumoria.... Tomppa varmaan ollu jo kerran, pari banni nappulan liepeillä.... Noh, jos mulla jostain asiasta on oikeeta tietämystä, niin en kyllä sitä ketjuun laita, ehkä vähän lähestyn aihetta, mutta en syötä suoraan vihun lapaan..... Kaikkea ei pidä sanoa, vaikka tietäis... Joten laitan paljon semmosia turhapostauksia, kun minusta "Nauru sodalle", on hyvä kirjasarja... Tiedän kyllä että sota on verisiä vaatteita ja suolenpätkiä... Siellä kuolee ryssien lisäksi joka päivä oikeita ihmisiäkin....
 
Kävin tänään lääkärissä missä keräiltiin kiveksestä siittiöitä pakastukseen lävistämällä neulalla "kulkunen". Ei mikään kovin miellyttävä kokemus kuten moni saattaa arvata mutta hengissä selvittiin.
Varmasti ei mikään miellyttävä tapahtuma muistaa varmaan pitkään sen. Mutta, eikö se normaali "lypsäminen" kippoon käy?
 
Kävin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni fysioterapeutilla. Toinen käsi on ollut vajaakuntoinen pääsiäisestä lähtien. Onneksi työterveys tarjoaa moisen palvelun.

Etukäteen vähän jännitti, tuleeko M3-lähete, mutta onneksi ei. Fyssari katsoi kerran sangattomien lasiensa läpi ja kysyi "TULEEKO VERTA? JOS EI TULE, EI VOI OLLA KIPEÄ! KOMUNISMI RIIVAA KÄTTÄ!" Roiteli muutaman kerran Leijona-vyön solkipäällä selkään ja kysyi "TEKEEKÖ VIELÄ MIELI VALITTAA?" Käski teipata kotona Buranan "kipeään" kohtaan, jos on paha mieli ja kehotti lähtemään kassalinjalle, jos ei työnteko maistu.

Selkeä diagnoosi ja nopea hoito. Käsi ei tunnu enää lainkaan niin kipeältä kuin ennen käyntiä. Voin suositella. :D
 
Viimeksi muokattu:
Sain tänään Rouvalta tekstiviestin: "Moottoritiellä tuli vastaan Patria AMV". Seksikästä. Siis ei se, että moottoritiellä kulkee AMV. Vaan se, että naiseni tunnisti sen, eikä luullut sitä esim Pasiksi, "tankiksi" tai "järeäksi telamötköksi". :cool:
Hyvin koulutettu. (y)
 
Poistin tämän viestin, koska olen vain tällainen äärioikeistolainen, lähes natsi....
 
Viimeksi muokattu:
Oletan että löytyy. Muutama nimimerkki tulee helposti mieleen joilta voisi löytyä osaamista aiheeseen, ainakin @EK , @Ikarus , @Telaketju , @YliKoo, @kolomaittis .
Kiitos nyt vaan mutta minulla ei löydy osaamista sorvaamisesta.

Ainut kokemus joskus peruskoulun 7-8 luokalta ja se oli puunsorvausta. Ja tulos oli vähän sama mitä muistelen Turhapurolla, Uuno onnistui sorvaamaan nelikulmaisen kappaleen. Heh, taitoahan se kyllä vaatii.;)
 
Kiitos nyt vaan mutta minulla ei löydy osaamista sorvaamisesta.

Ainut kokemus joskus peruskoulun 7-8 luokalta ja se oli puunsorvausta. Ja tulos oli vähän sama mitä muistelen Turhapurolla, Uuno onnistui sorvaamaan nelikulmaisen kappaleen. Heh, taitoahan se kyllä vaatii.;)
Kuulostaa vähän samalta kuin omatkin sorvauskokemukset, no maatalouskoilussa varmaan jotain tappeja saatettiin sorvata ja jotain tekniikkaan liittyvää opetustakin saatiin. Mutta nämä muutamat nimimerkit joita mainitsin koska heidän kanssa joskus on erilaisia koneisiin liittyviä keskusteluja käyty ..
 
Back
Top