YliKoo
Greatest Leader
KokemusasiantuntijaHelsingin huumepoliisista jäi se yksi päällikkö myös takavuosina joutilaaksi. Mahtaisiko sillä olla kiinnostusta? Oli kumminkin sellainen aikaansaavan oloinen kaveri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KokemusasiantuntijaHelsingin huumepoliisista jäi se yksi päällikkö myös takavuosina joutilaaksi. Mahtaisiko sillä olla kiinnostusta? Oli kumminkin sellainen aikaansaavan oloinen kaveri.
Pekka Toveri: Ryssä-sanan käyttö ei ole järkevää suomalaisille
Venäjä | Pekka Toveri: Ryssä-sanan käyttö ei ole järkevää suomalaisille myöskään turvallisuusmielessä
Kulttuurihistorian emeritusprofessori Kari Immosen mukaan ryssä-sana ei ole koskaan neutraali, ja jokainen, joka sitä käyttää, tekee sen tietoisesti. Historiasta puhuttaessa kiertoilmaisuja pitää silti välttää, hän sanoo.www.hs.fi
Entäpä russakka?Voidaan luopua ryssittelystä, ja otetaan käyttöön neutraali "örkki"
Tsemppiä perkele! Kesti se Kollaakin.Toista viikkoo ilman tupakkaa, sen verran oon fuskannu, että nikotiinipusseilla pahimpia raivokohtauksia lepytellyt, on saatana kyllä työmaa tämäkin...
Eikös se tuossa kuitenkin lukenut?Jotenkin käsitän että neuvostoliiton aikana heitä ei voinut kutsua ryssäksi. Heidän maan nimessä kun ei silloin lukenut ryssä missään muodossa.
Kertomalla se hänelle rehellisesti?Miten jättää nainen runsaalla sokerilla? Nyt olis hyvät neuvot kalliit. Maailman kiltein nuori nainen joka on kohdellut mua kuin kukkaa mutta yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat vaan ei mielessäni kohtaa.
Pelkään tuottaa tuskaa hänelle. Tosin niin naisetkin on tuottanut tuskaa jättäessään mulle ja silti olen pärjännyt. Toisen sydämen rikkominen vaan tuntuu niin vitun pahalta.Kertomalla se hänelle rehellisesti?
Tässä kohtaa voisi käyttää myös nykykieltä eli englantia ja lausua suomalaisittain russian ja maasta russia.Voidaan luopua ryssittelystä, ja otetaan käyttöön neutraali "örkki"
Meneekö oma sydän rikki jos jatkaisit naisen kanssa? Yleensä hyvästä naisesta kannattaa pitää kiinni.Pelkään tuottaa tuskaa hänelle. Tosin niin naisetkin on tuottanut tuskaa jättäessään mulle ja silti olen pärjännyt. Toisen sydämen rikkominen vaan tuntuu niin vitun pahalta.
Jos on jo mennyt nussimaan exää niin alkaa olla myöhäistä.Meneekö oma sydän rikki jos jatkaisit naisen kanssa? Yleensä hyvästä naisesta kannattaa pitää kiinni.
Ite en oo koskaan polttanut mutta armeijassa aloitettu nuuskan käyttö on ihan mahdotonta. Ajatuskin lopettamisesta saa hermot kireelle. Toivottavasti onnistut.
Hyönteisiä ei ole soveliasta loukata.Entäpä russakka?
Partiossa on opittu viinanjuonti, tupakointi ja kiksauttelu.Tulipa sitten taas laitettua perinteinen joululahja, eli vuosi partiota parille tuntemattomalle lapselle/nuorelle. Viime vuonna erehdyin mainitsemaan asiasta työpaikalla, jolloin heti alkoi kuulua päivittelyä "Enpä olisi uskonut, että sinä oikeasti olet kykenevä noin pyyteettömiin tekoihin!"
"Vitun pyyteetön! Kun ryssä työntää nokkansa itärajan yli, haluan metsässä olevan mahdollisimman monta sissiä puukottamassa sitä niskaan ja räjäyttämässä kalustoa! Jospa ne partiosta saavat kipinän siihen!"
"Pitihän se arvata..."