Patu
Kenraali
"Kanna sydäntäsi kielen päällä", mitä?
Alkuperäinen: "Say the truth that you’re carrying in your heart like hidden treasure."
Ilmeisesti lainaus ei edes ole Anthonyltä, ainakaan alunperin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Kanna sydäntäsi kielen päällä", mitä?
Nämä non-SIt on vaan jotain ihan muuta, ohessa kertaus miten pituusyksiköt menee:Raakaöljyä mitataan imperialistisilla mittareilla ja se b on barrel. Jostain kumman syystä öljyala lyhentää miljoonan pieneksi m-kirjaimeksi, sitäkin kannattaa kysyä rapakon takaa. Eli IEA:n raportin mukaan päivittäinen tuotantokapasiteetti on ~110mb. Joka kääntyy SI -järjestelmän luvuksi litramuotoon kun kertoo sen luvulla 158987295.
Tuntemattomat on mittayksiköiden etymologiat Britanniassa ja sitäkautta USA:ssa. Öljyalan jätit ovat pääosin jenkkivetoisia firmoja ja ne ei ymmärrä litroja, metrejä tai muutakaan SI:stä.
Norjan suuntaan ehkä, mutta entä Päivärinnan tapaus vuodelta -75?!!Nyt ensimmäinen reaktio oli maaotteluhenkinen kateus, että Norja nappasi voiton tässäkin lajissa. Onneksi sentään "uutista" korjattu ja Suomen kunnia palautettu.
Mies on mies, kun hän on:joilla on lupa näin järeän kaluston keräilyyn.
No, vain yksi vaatimus löytyy mulla....Mies on mies, kun hän on:
- ampunut tykillä
- ajanut veturilla
- nussinut neekeriä
Terveisin: 2/3
Ehkä nämä kriteerit eivät enää kestä aikaa...No, vain yksi vaatimus löytyy mulla....
Pitäisköhän skarpata pikkaisen tai sitten vaan asemmoitua ihan muuksi, vaikkas sitten therianiksi?
En ole itsekkään tehnyt mitään noista.En oo
- ampunut tykillä
- ajanut veturilla
- nussinut neekeriä
- litkinyt soijalattea
- istunut Mannerheimitiellä
Pitääkö olla huolissaan? Oon kyllä veivannu yläasteella Suojeluskunta- ja lottamuseon Boforsia lupaa kysymättä ja päteny luokkakaverille siitä vehkeestä.
Tykärit ampuu tykillä.Mies on mies, kun hän on:
- ampunut tykillä
- ajanut veturilla
- nussinut neekeriä
Terveisin: 2/3
Lasketaanko tulenjohtajat mukaan? Kerran oon ammuttanut iskun.Tykärit ampuu tykillä.
Ritsamies niputtaa kaikki punalaattaiset samaan sakkiin.Lasketaanko tulenjohtajat mukaan? Kerran oon ammuttanut iskun.
No ainakin minun säännöissä lasketaan.Lasketaanko tulenjohtajat mukaan? Kerran oon ammuttanut iskun.
Niille, ketkä eivät tunne maarakennuskoneiden lyhenteitä, kyseessä on kuormapyörääjä.iinä menee kotvasen ennen kuin tuolla KUP:lla olisi jotain tekemistä tuolla mestalla, tai olisi mennyt, kun sekä kuorma-auto että KUP roihusivat jo tuossa filkassa.