YliKoo
Greatest Leader
Terverystalo..Nimessä on ilmeisesti 0 viimeisenä kirjaimena O:n sijasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Terverystalo..Nimessä on ilmeisesti 0 viimeisenä kirjaimena O:n sijasta.
Jos konnat oppisivat kirhoittamaan oikein, menisi huijausviestitkin paremmin läpi.Katso liite: 106767
USA tuo vapaan mailman johtava valtio, mutta minulla on herännyt pienni huoli, jos lukutaidottomuus jatkaa kasvua niin kuinka käy....
Katso liite: 106903
Älä ihmeessä poista. Ukkisi turvasi meille itsenäisyyden, ja vielä puoli vuosistaa myöhemmin tunsi sen luissaan ja mielessään. ArvostammeTää on taas niitä viestejä jotka poista huomenna... Tossa noita sotaleffoja mietiskelin ja tuli mieleen yks ote elävästä elämästä, kun mummolassa olin. Ukkini soti sotansa ilmavoimissa, pommikoneitten parissa, oli Jatkosodassa pommarilaivueen komentaja...Joskus 90-luvun alussa tuli telkkarista pommarilentäjistä kertova sotaleffa, saatto olla "Memphis Belle"... No Ukkini sitä siinä "laiskanlinnassaan" katteli, ikää noin 85v. mittarissa... Sitte tuli joku kohtaus ku It rokotti koneita... Ukki siinä alko neuvomaan "Nyt ne ampuu, mutta taakse jää... No nyt niillä on korkeus oikeen... No nyt alkaa osua kohdalleen...VEDÄ ALEMMAKS... Nyt tarttis korkeutta vähän muuttaa, mutta väistää ei enää voi jos pommituslinjalla ollaan... VEDÄ VÄHÄN ALAS"...Sitte alko Ukin jalat ja kädet pelata... paineli jaloillaan olemattomia sivuperäsimen polkimia ja työnsi käsillään olematonta rattia eteen... Meni semmoseen transsiin tai psykoosiin... Tässä vaiheessa mummo alko hätääntymään:" Reino, Reino, mennään nukkumaan." Mutta Ukki ei mitään kuullu tai reagoinnu... Minä koitin häntä "sodasta" havahduttaa... Mutta hän aikansa oli taas "siellä"... meniköhän puolisen tuntia, kunnes palautu takas tähän maailmaan ja sitte taluttelin väsyneen lentäjän nukkumaan ansaittua unta sotalennon jälkeen... Tämmönen vaan tuli mieleen, poistan tän viestin myöhemmin...
ps. Sota-aikasia lentoja miehellä oli yli 300, en erottele yhteyslentoja tai sotalentoja, mutta lentopäiväkirjojen mukaan vuosina 39-45 oli pitkälti yli 300 lentoa hänellä.
Juu, elä missään nimessä poista, nämä on kultaakin arvokkaampia muistoja niistä ihan oikeista sankareista, jotka verellä ja sitkeydellä meidän itsenäisyyden lunasti.Tää on taas niitä viestejä jotka poista huomenna... Tossa noita sotaleffoja mietiskelin ja tuli mieleen yks ote elävästä elämästä, kun mummolassa olin. Ukkini soti sotansa ilmavoimissa, pommikoneitten parissa, oli Jatkosodassa pommarilaivueen komentaja...Joskus 90-luvun alussa tuli telkkarista pommarilentäjistä kertova sotaleffa, saatto olla "Memphis Belle"... No Ukkini sitä siinä "laiskanlinnassaan" katteli, ikää noin 85v. mittarissa... Sitte tuli joku kohtaus ku It rokotti koneita... Ukki siinä alko neuvomaan "Nyt ne ampuu, mutta taakse jää... No nyt niillä on korkeus oikeen... No nyt alkaa osua kohdalleen...VEDÄ ALEMMAKS... Nyt tarttis korkeutta vähän muuttaa, mutta väistää ei enää voi jos pommituslinjalla ollaan... VEDÄ VÄHÄN ALAS"...Sitte alko Ukin jalat ja kädet pelata... paineli jaloillaan olemattomia sivuperäsimen polkimia ja työnsi käsillään olematonta rattia eteen... Meni semmoseen transsiin tai psykoosiin... Tässä vaiheessa mummo alko hätääntymään:" Reino, Reino, mennään nukkumaan." Mutta Ukki ei mitään kuullu tai reagoinnu... Minä koitin häntä "sodasta" havahduttaa... Mutta hän aikansa oli taas "siellä"... meniköhän puolisen tuntia, kunnes palautu takas tähän maailmaan ja sitte taluttelin väsyneen lentäjän nukkumaan ansaittua unta sotalennon jälkeen... Tämmönen vaan tuli mieleen, poistan tän viestin myöhemmin...
Poliisimuseossa kun on näytillä kaikkia puukkoja ja puntareita, niin sinne voisikin tehdä uuden teemaluokan takavarikoiduista rahtihameista.Ns rahtihameet on säännöllisesti nostanut verenpainetta täällä. Nyt nämä on oikeudessa todettu kahden naisen osalta rikoksentekovälineiksi. Hameet valtiolle.
Tuomiot | Naiset yrittivät varastaa imureita Helsingissä: Menettivät siksi vaatteensa valtiolle: https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010793008.html
Kiitokset ilon hetkestä, tässä mustassa maailmassa.Ns rahtihameet on säännöllisesti nostanut verenpainetta täällä. Nyt nämä on oikeudessa todettu kahden naisen osalta rikoksentekovälineiksi. Hameet valtiolle.
Tuomiot | Naiset yrittivät varastaa imureita Helsingissä: Menettivät siksi vaatteensa valtiolle: https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010793008.html
Eiköhän niistä jotain röktköttiä lopulta tuu suurimmaksi osaksi.Foorumin ketjuja seuratessani, olen ilokseni huomannut että venäläisten nötköttihyökkäys joukkoja on vahvistettu etulinjan kottikärry yksiköillä, förskottia linjaan