Solidsnake
Respected Leader
Täytyyhän kulkukoiratkin ruokkiaEiköhän niistä jotain röktköttiä lopulta tuu suurimmaksi osaksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Täytyyhän kulkukoiratkin ruokkiaEiköhän niistä jotain röktköttiä lopulta tuu suurimmaksi osaksi.
Älkää sitten tehkö kuten minä, polvi vaivaa edelleen mutta eilen revähti pohje 15 km:n jälkeen liukkaalla juostessa. Siinä sitten iloinen loppumatka kotiin. Kyllä tämä vanheneminen rassaa.Nivelrikko polvessa oireilee taas. Mutta kuten lääkäri viimeksi sanoi, 'liike on lääke', ja niinpä laitoin siihen tänään 33 km juoksua. Saas nähdä mikä on sitten seuraava vaiva; jotenkin pitäisi pysyä sotakuntoisena.
Niin no kun olis kerennyt edes vanhenemaan kunnolla, no siihen nähden menee hyvin että nyt ei tarvitse kuin kävelykepin sa senkin pitää vaihtaa talvimalliin.Älkää sitten tehkö kuten minä, polvi vaivaa edelleen mutta eilen revähti pohje 15 km:n jälkeen liukkaalla juostessa. Siinä sitten iloinen loppumatka kotiin. Kyllä tämä vanheneminen rassaa.
Tällä kertaa ei ollut sauvoja mukana mutta muuttunevat vakiovarusteeksi?Niin no kun olis kerennyt edes vanhenemaan kunnolla, no siihen nähden menee hyvin että nyt ei tarvitse kuin kävelykepin sa senkin pitää vaihtaa talvimalliin.
En ollut kännissä. Kyseessä oli hetkellinen sairauskohtaus sotapsykoosia kuvatessa.
Irtisanottu ex-rehtori aikoo valittaa päätöksestä ja puolustautuu: Sekavuuden taustalla sairauskohtaus ja performanssi
Lapin yliopisto irtisanoo ex-rehtori Mauri Ylä-Kotola professorin työstä. Taustalla on sekavaksi äitynyt luento. Ylä-Kotola kiistää humalatilan.yle.fi
Päätelkää itse.
Matalasta verensokerista johtuva hetkellinen sekavuustila.En ollut kännissä. Kyseessä oli hetkellinen sairauskohtaus sotapsykoosia kuvatessa.
Irtisanottu ex-rehtori aikoo valittaa päätöksestä ja puolustautuu: Sekavuuden taustalla sairauskohtaus ja performanssi
Lapin yliopisto irtisanoo ex-rehtori Mauri Ylä-Kotola professorin työstä. Taustalla on sekavaksi äitynyt luento. Ylä-Kotola kiistää humalatilan.yle.fi
Päätelkää itse.
Taso 8 on varmaankin sitten tämä:Level 4 tukevasti, lähenee tasoa 5.
Jotkut kyllä. Siellä on tuore reserviläisyhdistys. Tulevat vapaaehtoisina inttiin mantereelle. Uskon toiminnan hissukseen kasvavan.Osallistuukohan nuo "Hannu Hanhet" mitenkään maanpuolustuseen, tuskimpa.
Hienoa että nuoret siellä alkavat kiinnostumaan maanpuolustuksesta ja se on todella ok.Jotkut kyllä. Siellä on tuore reserviläisyhdistys. Tulevat vapaaehtoisina inttiin mantereelle. Uskon toiminnan hissukseen kasvavan.
Tuossa poikia on Kastelholman vieressä viikonloppuharjoituksessa.
Eivätkä ne mitään Hannu Hanhia ole. Kalastajien ja merenkulkijoiden elämä on ollut aikanaan rankkaa. Uimataitoa ei opeteltu: menee nopeammin, ei jää kitumaan.
Eivät he ruotsalaisia ole eivätkä enää edes nyky-Ruotsiin haluaisi.
Käy siellä viikko kalassa. Opit tykkäämään.
Katso liite: 108122
Viikko ankaraa hauenpyyntiä vie kyllä mehut ukosta kuin ukosta. Jopa akastakin. Taitaa siellä nytkin olla asianharrastajat marinoitumassa.Hienoa että nuoret siellä alkavat kiinnostumaan maanpuolustuksesta ja se on todella ok.
Kiitos kalastus vinkistä Affenanmaalle, mutta tuttavani jotka siellä on noita "kalastus viikkoja" useina vuosina on käynneet ovat olleet melko "ryypänneen" näköisiä vai onko raaka meri-ilmasto ahavoittaneet naamataulut... ja itse en juurikaan kalasta.
Olen viettänyt siellä saarilla 14 kalastusviikkoa ja muutaman lyhyemmän parin päivän keikan. Vain yhtenä iltana otin viinaa, ja putosin silloin hetkeksi veneestä. Muutenkin se oli hardcorea. Viideltä aamulla ulos ja yhdeltätoista illalla saunaan. Oi nuoruus.Viikko ankaraa hauenpyyntiä vie kyllä mehut ukosta kuin ukosta. Jopa akastakin. Taitaa siellä nytkin olla asianharrastajat marinoitumassa.