Sekalaista mussuttelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miheikki
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Nivelrikko polvessa oireilee taas. Mutta kuten lääkäri viimeksi sanoi, 'liike on lääke', ja niinpä laitoin siihen tänään 33 km juoksua. Saas nähdä mikä on sitten seuraava vaiva; jotenkin pitäisi pysyä sotakuntoisena.
Älkää sitten tehkö kuten minä, polvi vaivaa edelleen mutta eilen revähti pohje 15 km:n jälkeen liukkaalla juostessa. Siinä sitten iloinen loppumatka kotiin. Kyllä tämä vanheneminen rassaa.

Älkää sitten tehkö kuten minä, polvi vaivaa edelleen mutta eilen revähti pohje 15 km:n jälkeen liukkaalla juostessa. Siinä sitten iloinen loppumatka kotiin. Kyllä tämä vanheneminen rassaa.
Niin no kun olis kerennyt edes vanhenemaan kunnolla, no siihen nähden menee hyvin että nyt ei tarvitse kuin kävelykepin sa senkin pitää vaihtaa talvimalliin.

Niin no kun olis kerennyt edes vanhenemaan kunnolla, no siihen nähden menee hyvin että nyt ei tarvitse kuin kävelykepin sa senkin pitää vaihtaa talvimalliin.
Tällä kertaa ei ollut sauvoja mukana mutta muuttunevat vakiovarusteeksi?
Tossa alla pyöriikin mainos: "suunnittele hautakivi".

Jos tekee mieli napostella jotain, jätä ylimielisten affenanmaalaisten Taffelit kauppaan, ota vaikka rusinoita ja pähkinöitä, tulkoot ne ulkomailta. Niin ulkomaata affenamaakin on.

Osallistuukohan nuo "Hannu Hanhet" mitenkään maanpuolustuseen, tuskimpa.

Viimeksi muokattu:
En ollut kännissä. Kyseessä oli hetkellinen sairauskohtaus sotapsykoosia kuvatessa.

Päätelkää itse.

Matalasta verensokerista johtuva hetkellinen sekavuustila. :LOL:

Level 4 tukevasti, lähenee tasoa 5.

Taso 8 on varmaankin sitten tämä:

Osallistuukohan nuo "Hannu Hanhet" mitenkään maanpuolustuseen, tuskimpa.
Jotkut kyllä. Siellä on tuore reserviläisyhdistys. Tulevat vapaaehtoisina inttiin mantereelle. Uskon toiminnan hissukseen kasvavan.

Tuossa poikia on Kastelholman vieressä viikonloppuharjoituksessa.

Eivätkä ne mitään Hannu Hanhia ole. Kalastajien ja merenkulkijoiden elämä on ollut aikanaan rankkaa. Uimataitoa ei opeteltu: menee nopeammin, ei jää kitumaan.

Eivät he ruotsalaisia ole eivätkä enää edes nyky-Ruotsiin haluaisi.

Käy siellä viikko kalassa. Opit tykkäämään.

1000006304.webp

Jotkut kyllä. Siellä on tuore reserviläisyhdistys. Tulevat vapaaehtoisina inttiin mantereelle. Uskon toiminnan hissukseen kasvavan.

Tuossa poikia on Kastelholman vieressä viikonloppuharjoituksessa.

Eivätkä ne mitään Hannu Hanhia ole. Kalastajien ja merenkulkijoiden elämä on ollut aikanaan rankkaa. Uimataitoa ei opeteltu: menee nopeammin, ei jää kitumaan.

Eivät he ruotsalaisia ole eivätkä enää edes nyky-Ruotsiin haluaisi.

Käy siellä viikko kalassa. Opit tykkäämään.

Katso liite: 108122
Hienoa että nuoret siellä alkavat kiinnostumaan maanpuolustuksesta ja se on todella ok.
Kiitos kalastus vinkistä Affenanmaalle, mutta tuttavani jotka siellä on noita "kalastus viikkoja" useina vuosina on käynneet ovat olleet melko "ryypänneen" näköisiä vai onko raaka meri-ilmasto ahavoittaneet naamataulut... ja itse en juurikaan kalasta.

Viimeksi muokattu:
Hienoa että nuoret siellä alkavat kiinnostumaan maanpuolustuksesta ja se on todella ok.
Kiitos kalastus vinkistä Affenanmaalle, mutta tuttavani jotka siellä on noita "kalastus viikkoja" useina vuosina on käynneet ovat olleet melko "ryypänneen" näköisiä vai onko raaka meri-ilmasto ahavoittaneet naamataulut... ja itse en juurikaan kalasta.
Viikko ankaraa hauenpyyntiä vie kyllä mehut ukosta kuin ukosta. Jopa akastakin. Taitaa siellä nytkin olla asianharrastajat marinoitumassa.

Viikko ankaraa hauenpyyntiä vie kyllä mehut ukosta kuin ukosta. Jopa akastakin. Taitaa siellä nytkin olla asianharrastajat marinoitumassa.
Olen viettänyt siellä saarilla 14 kalastusviikkoa ja muutaman lyhyemmän parin päivän keikan. Vain yhtenä iltana otin viinaa, ja putosin silloin hetkeksi veneestä. Muutenkin se oli hardcorea. Viideltä aamulla ulos ja yhdeltätoista illalla saunaan. Oi nuoruus.

Viimeksi muokattu:
Back