Sekalaista mussuttelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miheikki
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Kun otit tuon esiin, aika suuri osa hyökkäyksistä selittyy etnisestä taustastani, näin se valitettavasti on, vaikka olen Suomalastaustainen ei minun Isoisäni kieli ollut Suomi eikä tuo geneettinen perimäkään läpäisisi natsi Saksan seulaa, meilläpäin kun nuo geenit on toissijainen juttu, rakkaus kun iskee siinä tuppaa tuollaiset pikkujutut jäämään marginaaliin.

Mitä tulee tuohon diktatuurien ja vihervassari Neuvostoliitto inhoon niin kokemuksen ja sekänahan kautta tuokin on jäänyt pirtaan, Neuvosto inhostani huolimatta en vihaa Venäläisiä enkä sen kieltä vaan osaan erottaa kansan ja järjestelmän.

Suomalaisista juuristanikin osaan olla ylpeä, mutta osaatteko te hyväksyä meidät niin erilaiset Suomalaiset?

Tämä ei koske sinua @TomTom eikä monta muutakaan nimimerkkiä eikä missään tapauksessa suuritaosaa Suomalaisia, pieni hyvä kansa pohjanperillä joita voi verrata Kanadalaisiin monessakin positiivisessä mielessä.

Ihmettelen vain, että miksi kummassa, kun kunnioitat suomalaisia juuriasi, et positiivisuusketjussakaan löydä täältä mitään hyvää. Koska tämän ketjun idea oli, että jäisivät Anttilan konkurssit vähän vähemmälle... On monta ketjua, jossa pojat saavat oikein tuulettaa.

Mutta tämäkin on off topic. Myönteistä tuo Kanada-vertaus.

@Vonka kanssa samaa mieltä, pidetään tämä lirpake positiivissa jutuissa.

Mutta ainakin minun kohdalla "poliittinen korrektius" ja asioiden hyssyttely loppuu tähän, jos vihervassarit perseilee niin siitä saa keskustella ja myös käyttää kyseistä nimitystä niihin kuuluvissa lirpakkeissa.

Tässä esinerkillistä kirjoitustason nostoa jolla on ilmeisesti lisämerkitystä kun vaan saa jatkaa samaa edelleen..?
Seison muuten tuon takana vieläkin. Jos omalla vapaa-ajalla tietyn videopelin pelaaminen tekee poliitikosta pellen, päättelen että sama titteli tulee meikäläisellekin tuon pelin pelaamisesta. Tuu sanomaan mua pelleksi päin naamaa kaupungilla niin suutun. Toteamus, ei uhkaus.

Mutta ainakin minun kohdalla "poliittinen korrektius" ja asioiden hyssyttely loppuu tähän, jos vihervassarit perseilee niin siitä saa keskustella ja myös käyttää kyseistä nimitystä niihin kuuluvissa lirpakkeissa.

Allekirjoittaneella ei ole sitä vastaan mitään, mutta etenkin herran @Geronimo viesteissä vihervassarimöröt tuntuvat esiintyvän poikkeuksetta, riippumatta siitä liittyykö se aiheeseen mitenkään tai onko mitään perseilyä edes esittää. Esimerkiksi Anttilan konkurssiin @Geronimo liitti vihevassarit välittömästi ja edelleen on epäselvää mitä tekemistä sillä on asian kanssa.

Voin minäkin alkaa nimetä viesteissäni äärioikeiston syyksi kaikkeen pahaan Suomessa, mutta ei tuo keskustelua parantane yhtään. Ainakin allekirjoittanut kiertää nykyään suosiolla keskustelut joissa @Geronimo ja @Bushmaster taputtelevat toisiaan selkään. Onneksi herroja ei tunnu niinkään kiinnostavan varsinainen maanpuolustus, joten riittää kun sivuuttaa poliittisesti latautuneet keskustelut.

Allekirjoittaneella ei ole sitä vastaan mitään, mutta etenkin herran @Geronimo viesteissä vihervassarimöröt tuntuvat esiintyvän poikkeuksetta, riippumatta siitä liittyykö se aiheeseen mitenkään tai onko mitään perseilyä edes esittää. Esimerkiksi Anttilan konkurssiin @Geronimo liitti vihevassarit välittömästi ja edelleen on epäselvää mitä tekemistä sillä on asian kanssa.

Voin minäkin alkaa nimetä viesteissäni äärioikeiston syyksi kaikkeen pahaan Suomessa, mutta ei tuo keskustelua parantane yhtään. Ainakin allekirjoittanut kiertää nykyään suosiolla keskustelut joissa @Geronimo ja @Bushmaster taputtelevat toisiaan selkään. Onneksi herroja ei tunnu niinkään kiinnostavan varsinainen maanpuolustus, joten riittää kun sivuuttaa poliittisesti latautuneet keskustelut.
Näinhän se menee, rasismia on huudeltu jatkuvalla syötöllä ja nykyään läheskään yhtä moni kuin ennen ei kiinnitä siihen niin paljoa huomiota / ei jaksa enää välittää. Huutakaa vihervasemmistoa JOKA PAIKASSA ja tulos on sama.

Rpäisit sitten "varman tiedon" ties mistä että minua ei kiinosta muka maanpuolustus..? USKOMATON TALENTTI OLET.. ....:rolleyes:

Rpäisit sitten "varman tiedon" ties mistä että minua ei kiinosta muka maanpuolustus..? USKOMATON KYKY ....:rolleyes:

"Ei tunnu" ei lähtökohtaisesti viittaa varmaan tietoon. Se sisältää ainoastaan sen huomion, että teitä ei näy niissä keskusteluissa joiden takia ensisijaisesti olen täällä.

"Ei tunnu" ei lähtökohtaisesti viittaa varmaan tietoon. Se sisältää ainoastaan sen huomion, että teitä ei näy niissä keskusteluissa joiden takia ensisijaisesti olen täällä.

Meinaatko että maanpuolustuksen kannalta olennainen on asia tietää kuinka kovaa tankilla pääsee ja kuinka suomi suunittelee sotalaivan hankintaa tai millainen hävittäjä korvaa hornetin...?

No jos nuo asiat ovat sinun sydäntäsi lähellä niin ok, hyvä niin, ei se ole minulta pois, mutta ole kertomassa tällä laudalla paskatietoa, kuten sinä teet, miten sinulla ei ole kiinostusta maanpuolustukseen vaikka olet kovin aktiivinen vittuilija niitä kohtaan jotka eivät jaa samaa poliittista suuntausta kuin sinä..?
.

No jos nuo asiat ovat sinun sydäntäsi lähellä niin ok, hyvä niin, ei se ole minulta pois, mutta ole kertomassa tällä laudalla paskatietoa, kuten sinä teet, miten sinulla ei ole kiinostusta maanpuolustukseen vaikka olet kovin aktiivinen vittuilija niitä kohtaan jotka eivät jaa samaa poliittista suuntausta kuin sinä..?
.

Nyt on sen verran vaikea lauserakenne etten ihan ymmärrä mitä haluat sanoa. Aktiivinen vittuilija en ainakaan koe olevani kun olen päinvastoin koittanut vältellä keskustelua punavihervihaisten kanssa.

Ainakin allekirjoittanut kiertää nykyään suosiolla keskustelut joissa @Geronimo ja @Bushmaster taputtelevat toisiaan selkään. Onneksi herroja ei tunnu niinkään kiinnostavan varsinainen maanpuolustus, joten riittää kun sivuuttaa poliittisesti latautuneet keskustelut.

En tiedä mistä tuon oiken päättelit mutta veli @Bushmaster ilmeisesti oasllistuu maanpuolustukseen ihan käytännön toimin näin olen kirjoituksista päätellyt eikä palstoilla loistaen.

Itselläni on sellainen käytännön syy etten voi osallistua sellaisen armeijan keskusteluun jonka asepukua en ole kantanut, mutta tuen kaikesta sydämmestäni Suomen puolustusvoimia.

Olen joskus vuosia sitten kaukana täältä saanut kunnian osallistua tilaisuuteen jossa Suomalaisille kaatuneiden kunniaksi tehtiin 3x7 ja iltasoitto.

vaikka olet kovin aktiivinen vittuilija niitä kohtaan jotka eivät jaa samaa poliittista suuntausta kuin sinä..?
.
Ei ole tainnut @Slammer edes tuoda poliittista suuntautumistaan täällä esille...?
En voi puhua kuin omasta puolestani, itselläni menee monessakin asiassa sinun ja @Geronimo :n kanssa mielipiteet yksiin, EU-skeptisyys ja NATO-myönteisyys muutama mainittuna. Mutta tuo saamarin rinkirunkkaus ja jokaisen vähänkin erimieltä olevan vihervassariksi nimittely JOKA jumalan ketjussa topicista huolimatta, rupeaa ainakin itseäni jo korpeamaan rajusti ja ulostulot sitten sen mukaisia.

Viimeksi muokattu:
Näinhän se menee, rasismia on huudeltu jatkuvalla syötöllä ja nykyään läheskään yhtä moni kuin ennen ei kiinnitä siihen niin paljoa huomiota / ei jaksa enää välittää. Huutakaa vihervasemmistoa JOKA PAIKASSA ja tulos on sama.

Itse kun en ole tavannut rasismista huudella niin tähän liittyvä runollinen oikeus ei ihan avaudu, se vain tekee keskustelusta ärsyttävämpää. Mutta en minä tästä rupea kinaamaan. Sinun foorumisi, joten teet luonnollisesti sellaiset linjaukset kun parhaaksi katsot.

Itse kun en ole tavannut rasismista huudella niin tähän liittyvä runollinen oikeus ei ihan avaudu, se vain tekee keskustelusta ärsyttävämpää. Mutta en minä tästä rupea kinaamaan. Sinun foorumisi, joten teet luonnollisesti sellaiset linjaukset kun parhaaksi katsot.
Tarkoitin sitä, että rasismia on huudeltu paljon ja se on menettänyt painoarvoa, sama on tuon vihervassari huudon kanssa, ei sitä kannata huudella joka paikassa.

Back