Sekalaista mussuttelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miheikki
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Mä näin toissayönä päheetä unta. Olin jossain rannikolla, hieman metsäisellä paikalla, kalliota ja mäkiä oli. Oli iltarusko ja selkeä tyyni sää. Piti ottaa vastaan maihinnousu. Ryömin etuasemaan, kalliolle mistä oli hyvä näkyvyys, PM1910:n kanssa ja lakaisin sillä pian maihinnousevia joukkoja, kun tulivat tähtäimeen. Aluksia meni kauempana. Jalkamiesten jälkeen maihinnousulautalla oli tulossa K9 Moukari rantaan, niin tetsasin itseni taaemmas johonkin rakennuksen jämään taaemman linjan kohdalla, missä oli A-tarvikkeita. KK:lla tuota ei kaadettaisi, korkeintaan komentaja luukustaan. Otin KES12:n, laitoin sen ampumakuntoon, sokka, kannet, aukiveto pään yläpuolella, olalle, takatähtäin, takavaara, varmistin, ja aloin ottamaan tätä vaunua jyvälle. Se muutti hieman muotoaan Leopardin muotoiseksi. No, ammuin sitä torniin tasaisimpaan kohtaan ja miehistö ainakin taisi saada merkittävän emotionaalisen hetken, koska liike pysähtyi. Tyhjä putki hiivattiin ja m/43 käkri m/95-sytyttimellä käteen ja kiipeämään vaunun kannelle. Sokka irti ja lusikka pois, käkri avonaisesta luukusta sisään ja äkkiä pois kannelta. Pirulainen heitti sen viimeisellä sekunnilla ulos ja se räjähti kannella. Seuraavaksi muistan ihmetelleeni dekottua L35:sta, jonka jälkeen heräsin. Ihan kuin se maihinnousu olisi ollutkin vain harjoitus. Ennen maihinnousua olin jossain varastossa, missä oli varustetta ja kaikenlaista kamaa. Ihmettelin vanhoja huomioliivejä, joissa luki jotain sotilaallista mitä en enää muista. Näitä tavaroita lastattiin autoihin.
Tarkistin unikirjasta mitä tuo uni meinaa. Vastaus oli että olet homo. Ja hymiö perään.

Back