Sekalaista mussuttelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miheikki
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Koetappa naida kaksi sukuun. Voishan sitä tehdä kuten ennenkin, mutta eikö nyt mentäis sääntöjen ja säädösten mukaan.

Perunkirjoitus. On kuin suomifilmistä. Ei, en halua mitään. " Tulee turhia paperihommia" Niin tulee. Siis kieltäydyt perinnöstä. Joo. Lakimies kiittää. oiskohan tuota vajaa tonnin verran saanut ja taas olis pitänyt ajella maakuntiin.

Hyvä esimerkki byrokratiasta :

Ei pysty... :ROFLMAO:

Tässä on tullut tänä vuonna käytettyä kymmeniä ja kymmeniä tunteja riskinarviointiin. Luokkaa "entä jos työntekijä kiipeää 2m korkean laidan yli ja hukkuu jäähdytysaltaaseen." tai "kuumaan metalliin koskiessa voi polttaa näppinsä."

Tulee fiilis, että tehdään tekemisen vuoksi.

Teboil mainittu, pitää muistaa että se on ollut merkittävästi ollut suomessa rallissa mukana,mm. Markku Alen:

Kyllä minä Teboil-yrittäjiä suren. Kunpa he saisivat sopimukset. Muistan kerran, kun autoni hyytyi Pirkkalaan 30 asteen pakkaseen. Olin käymässä minulle vieraassa kunnassa, ja akku tyhjeni yön aikana viimeisen kerran. Ei mitään virtaa.

Ajattelin että käyn Teboililta akun, kun olin illalla nähnyt sellaisen. Soitin ja kysyin tietyn kokoista akkua.

"Missä olet?" kysyi miesääni.

Kerroin osoitteen.

"Odota 5 min. Tulen."

Ja tuli! Niin räjäytettiin vielä sen verran voimaa peliin että pääsin ajamaan sisään asti. Pistimme Boschin akun. Se siinä olikin vielä, kun auto meni pataan.

Samaten Malmin TB oli ehkä viimeinen huoltoasema Helsingissä, josta sai oikeaa huoltoapua ja autotarviketta monenlaista. Siis huoltoasema. Pukinmäen Esso oli kanssa, mutta se meni jo aikaisemmin.

Minulla vain on yksi laimea muisto Tebarista Koroistentieltä takavuosilta, mutta muista vain pääasiassa positiivisiä muistoja kyllä ja niin silloin tarvitsin 19mm lenkkiä lainaksi kun toinen oma oli hukassa. Ei lainannut.

80-luvun alussa oikeasti hyvää palvelua oli Hartolan Esso:lla, kun oli hätä. Ministä lähti pihaan kurvatessa alapallo irti ja pyörä meni vituralleen. Kävin tiedustelemassa apua armeijja vehkeissä, niin kas sain hakea hallista hallitunkin ja sillä jotenkin kiskoen työntäen jne. Mini hallliin ja pienen ruuvaamisen jälkeen kahvion kautta keula kohti Jyväskylää.

Viimeksi muokattu:
Mulle Teboil on hyödyllinen silleen, että sieltä voi kysyä onko pitkäkin matka seuraavalle huoltsikalle....Aikasemmin laitoin muistoa teboilista joskus vuodelta kivi ja kuokka, mielipide ei ole vaihtunut, ehkä minut on vaan kasvatettu äärikaikeksi...laitaääriseksi...

Mulle Teboil on hyödyllinen silleen, että sieltä voi kysyä onko pitkäkin matka seuraavalle huoltsikalle....Aikasemmin laitoin muistoa teboilista joskus vuodelta kivi ja kuokka, mielipide ei ole vaihtunut, ehkä minut on vaan kasvatettu äärikaikeksi...laitaääriseksi...
Itse lakkasin Tebarilla käynnit Ukrainan sodan takia, ja se myös pitää.

Back