Torni
Kapteeni
Becherovka on Minttuviinan kanssa varmaan ainoa mitä en vain pysty missään olosuhteissa juomaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
www.verkkouutiset.fi
Viranomaisen toiminnasta kansalaista kohtaan pitäisi myös tehdä riskikartoitus. Ainakin vitutuksen määrä pitäisi standardoida kohtuulliseksiHyvä esimerkki byrokratiasta :
![]()
Jari Sarasvuon uskomaton tarina sääntö-Suomesta - "Viranomainen väitti valehteluksi" | Verkkouutiset
Jari Sarasvuon uskomaton tarina sääntö-Suomesta - "Viranomainen väitti valehteluksi" | Verkkouutisetwww.verkkouutiset.fi
Suomen vaarallisin eläin on viranomainen.Hyvä esimerkki byrokratiasta :
![]()
Jari Sarasvuon uskomaton tarina sääntö-Suomesta - "Viranomainen väitti valehteluksi" | Verkkouutiset
Jari Sarasvuon uskomaton tarina sääntö-Suomesta - "Viranomainen väitti valehteluksi" | Verkkouutisetwww.verkkouutiset.fi
Kampa-wiener byrokraatti, samaa porukkaa.Suomen vaarallisin eläin on viranomainen.
Hyvä esimerkki byrokratiasta :
![]()

Kyllä minä Teboil-yrittäjiä suren. Kunpa he saisivat sopimukset. Muistan kerran, kun autoni hyytyi Pirkkalaan 30 asteen pakkaseen. Olin käymässä minulle vieraassa kunnassa, ja akku tyhjeni yön aikana viimeisen kerran. Ei mitään virtaa.Teboil mainittu, pitää muistaa että se on ollut merkittävästi ollut suomessa rallissa mukana,mm. Markku Alen:
Itse lakkasin Tebarilla käynnit Ukrainan sodan takia, ja se myös pitää.Mulle Teboil on hyödyllinen silleen, että sieltä voi kysyä onko pitkäkin matka seuraavalle huoltsikalle....Aikasemmin laitoin muistoa teboilista joskus vuodelta kivi ja kuokka, mielipide ei ole vaihtunut, ehkä minut on vaan kasvatettu äärikaikeksi...laitaääriseksi...