Sekalaista mussuttelua

Pahkasika-viettini tuotoksia...

Verisesti valtaan nousseen, suuren heimosotapäällikkö Niinistön haastattelutuokio.

Onko presidenttiydessä yllättänyt teitä mikään?
- No onhan tässä työssä vähemmän seksiorjia kuin olin kuvitellut. Olen yrittänyt ajaa eduskunnassa läpi että saisin edes tusinan verran lisää erilaisia nuoria neitoja kipittelemään kotilinnani käytäville. Pitää kai kohta lähettää henkivartijat keräämään nuoria naisia ammattioppilaitoksista jos ei kohta ala tapahtumaan. Niiden likkojen pienten sirojen paljaiden jalkojen läpsyminen linnani kivisillä käytävillä on ihan mahdottoman söpö ääni, vaikkei vaimo aina hyväksy... Tällai kylmillä ilmoilla on myös hyvä jättää ikkunoita auki niin ne hakeutuu usein viereen taljan alle lämmittelemään. Hehe...

Mikä on suomalaisten pahin väärinkäsitys?
- No se että ne luulee että niillä on jotain päätösvaltaa! Jumalauta kun minä päätän jotain, niin se jokin myös tapahtuu! Mä en tajua miks ne vaivautuu vaaleja järjestämään. Oikeastaan voisin lakkauttaakin kaikki tulevat vaalit ensi viikolla... Joskus musta tuntuu että suomalaiset ei tajua että voisin pistää eduskunnan lihoiksi minä päivänä hyvänsä, tarvittaessa suorassa TV-lähetyksessä, ihan kansan omaksi riemuksi.

Mikä kirja suomalaisten pitäisi lukea?
- Ei mitään. Kirjojen lukeminen on nörttien puuhaa. Jos sä oikeasti mietit lukemista, niin se on vain paperin tuijottamista. Siinä menee silmät ja ryhti pilalle, ja se mädättää aivot sekä tekee kädet karvaisiksi. Muistuta mua että määrään valtakunnan kirjat poltettaviksi heti 2017 alussa.

Entä jokin elokuva?
- Elokuvien puolella Conan Barbaari on se mun juttu. Suuri inspiraatio. Suosittelen lämpimästi kaiken ikäisille. Conan-leffat pitäisi lisätä PV:n opetusmateriaalin sekaan.

Mikä on Suomen pahin vika?
- Liian vähän taisteluja. Soturi näivettyy tälläisessä plää-plää diibadaaba vakaassa rauhanmaassa. Hyi yäk. Toisinaan mietin että laittaisin Puolustusvoimat suorittamaan sotilasoperaatioita kovilla panoksilla esim. Jyväskylään, ja väestön eloonjäänyt 1% ylennetään sotilaskouluttajiksi. Toinen Suomen häpeätahra on myös paperiteollisuus; ks. edellinen kysymys. Suomalaisten korkealle lukutaidolle pitäisi myös tehdä jotain.

Onko joku poliitikko joka on teidän mielestänne aliarvostettu?
- Pol Pot; hieno ihminen. Toinen oli Idi Amin. Gaddafia ei pidä unohtaa. Aivan täysin väärinymmärretty mies.

Onko rasismiin ratkaisua?
- Kyllä. Kylmä teräs. Erimielisyydet on voitava ratkoa sutjakasti väkivalloin.

Kummalla on Suomessa enemmän valtaa - markkinavoimilla vai valtiolla?
- Sulta nyt menee vähän ohi jotain. MULLA on valta. MINÄ olen valtio. Jonkun kuppaisen kauppakamarin, kauppakomission tai Keskon puheenjohtajalla säilyy suolet navan takana vain koska MINÄ sallin sen. Muistuta mua että heitän sut tyrmään haastattelun päätteeksi.

Jos teillä olisi valta koko Eurooppaan viikon ajaksi, niin millaisia määräyksiä antaisitte?
- Ai kauhia... Eihän mulla sei..? Anteeks, toi oli ihan pirun kutkuttava kysymys. Tuota noin... No Fransut ja Britit vois ensin antaa meille pari ydinkärkeä... Voitaisko me lakkauttaa joku Italia tai Kreikka? Emmä tiedä, tää tuli niin äkkiä. Mun täytyy miettiä tätä.
 
@Fremen
Pojan kanssa käyty läpi englannin sanajärjestyssääntöjä. Saatanan liikkuva määre!
I usually watch the news on TV in the evenings. Sano ny brittinä, että eikö ne muka ymmärrä, vaikka sen usuallyn tunkisi vaikka.... :mad:...watch-sanan jälkeen :). Enkunope saa nyt joka tapauksessa paskahalvauksen.

Liikkuvat määreet 'always', 'sometimes', 'never', 'usually', 'often' ja 'seldom' tulevat aina ENNEN pääverbiä. Poikkeuksena on kuitenkin olla-verbi
Mua taas ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä tämä: Riippuen mitä sanaa painotetaan, lauseella "I never said she stole my money" on 7 eri merkitystä...
Esim.
"I never said she stole my money"
"I never said she stole my money"
 
Pieni esimerkki siitä kuinka idioottimaista DNR-propaganda voi olla. Tiedot tarkistettavissa muutaman sekunnin googlauksella ja todellisuus "sadun" takana paljastui - tai no minulla se oli tiedossa jo paljon ennen tätä. Muistin nimittäin kuinka toukokuussa ennen voitonpäivää twitterissä levisi videoita, kuinka Venäjältä saapui useampana päivänä kalustoa Itä-Ukrainaan "voitonpäivän paraatiin" - kuinka suuri osa kalustosta sitten palasi takaisin? Hmmm...

Katso liite: 12387

vlad

Kuvissa näkyvä sana "Globalisti"... pelkkä sana kertoo minulle nykyisin hyvin paljon.
 
Tätä "kirja-arvostelua" en ilkiä linkittää yhteenkään vakavastiotettavaan ketjuun - mutta "Miriam" on sitten lukenut Tuntemattoman sotilaan. Teksti on muutaman vuoden takaa, mutta näyttää nousseen - syystä tai toisesta esille - tänään:

"Tuntematon Sotilas

Hei!
Kuten aiemmin kerroin tulipas tuossa lukastua tuo Tuntematon sotilas. P****A KIRJA! En suosittele, en todellakaan kannata sen lukemista, mutta Pakkohan tuo on lukea: kuuluu yleissivistykseen. Koulussahan tuo siis piti tahkoa.

Jos et ole vielä kirjaa lukenut, niin basic:
Kirja kertoo jatkosodasta Suomessa tavallisen rivisotilaan näkökulmasta ja myös hieman korkea-arvoisempienkin, mutta itse sotatantereella olleiden sotilaiden näkokulmasta. Se on vanhan katkeran ukon kirjoittama kirja, siis Väinö Linnan. Päähenkilöitä mm. Hulvaton Hietanen, ahmunmielessäniinsikahyvännäköinen Rokka, Hiemanko-olenretardi Vanhala sekä rambo-Lehto. Kirjassa on ehkä muutama mielenkiintoinen kohta, jossa okeasti tapahtuu jotakin, mm. kun Hietanen räjäyttää miinalla tankin, kun Hietanen kuolee, kun Rokka haavoittuu ja kun Lehto ampuu sotavangin.




Kirjahan on 440 sivua pitkä teos. Kirjan ensimmäiset 100 sivua on täyttä bullshittiä. Ei tapahdu mitään. Ainoastaan istutaan ja puhutaan 'affenista'. Sen jälkeen seuraavat 200 sivua on taistelua kentällä okei. Ja viimeiset sata sivua Hra. Linna tappaa hahmoja minkä kerkeää. Kuka saa sirpaleesta naamaan, kuka menettää jalkansa, kuka löytyy alusvaatteisltaan ojasta...?

Kirjassa käytetään paljon murteita. Suurimmasta osasta ei saa yhtään mitään selvää. Varsinkaan Rokan murteesta. Jokainen lause täytyy lukea vähintään 17 kertaa udestaan, ennen kuin saa tekstistä mitään selvää: "Helepati heijati heijaa, terveloippaaaas heijati heijaa humman veiveti hupatata mustalalaienhen"..........




Vanha Väiski on tehnyt muutenkin huonoa työtä, sillä mitään mainintaa "Jumalattoman hyvännäkösistä sixpackeist" tai "Kuumempaakin kuumemmista hauislihaksista" ei ole..... Missä on kirjan sielu?!?!

Kaiken kaikkiaan kirjasta huokuu ennen kaikkea katkeruus, rahan himo ja en kyllä tiedä minkä sorttisia huumeita tätä kirjaa kirjoittaessa ollaan vedelty, mutta huhhuh....




No, lukekaa silti. Eihän siinä tule tuhlattua kuin VIIKKO ELÄMÄSTÄ!


Bye, <3.
" (linkki: http://goincrazyh.blogspot.fi/2012/11/tuntematon-sotilas.html?m=1)

Mikäli kyseessä olisi kirja-arvosteluparodia, kyseessä olisi todella oivallinen taidonnäyte, mutta ikävä kyllä taitaa tilanne olla se, että Miriam on ihan tosissaan:

"Helepati heijati heijaa, terveloippaaaas heijati heijaa humman veiveti hupatata mustalalaienhen".

Tiedä vaikka Miriamin sukupolvi pääsisi kirjoittamaan oman "tuntemattomansa" tulevina vuosina, tosin yhteen twiittiin ei kummoista tuntematonta saa aikaan.

vlad

Teinitytön kirjottamaksi tuo on aika lepsu. Minä kun jo puoliksi odotin että haukutaan koko kirja alimpaan helvettiin. Odotin sellaista NL ihannoivaa punavihreää naiivin ideologian kyllästämää oksennusta josta 250% varmuudella mielensä todellakin pahoittaa. Mutta jos Linnasta vedetyt johtopäätökset jätetään omaan arvoonsa niin hankalat murre sanat ja "hotsien sikspäkkien" puute nousee päällimmäiseksi. Tyttönen olisi kaivannut että nuorille naisillekin olisi sitä kivaa luettavaa, ts. komeita poikia ja lihaksia. Ehkä ne vamppyyri-nuolennat on siinä parempia.


Päätalon kirjan järkäleissä tuota murteiden suomentamista sai harjoittaa kyllästymiseen asti. Vaikka ei välimatka Taivalkoskelle ole edes sataa kilometriä niin jäi kyllä paljon ymmärtämättä.
 
I'm just a Korean with interest in Military technology that has a good command of the English language and can use google translate. I look on other national forums as well but this is the first time I post so I hope I'm not being rude by forcing people to use English. I haven't served in the Korean Military just yet but I will be starting very soon. I'm very much not an expert.

Where will you serve or do you have any say in that? How long is the conscript service? Do you have plans for a career in the ROK military?
 
Why finnish nick?
Conformity, trying to experience as much of the language as possible. I like switching back and forth between Suomi and English to compare the words. Didn't expect so many questions, initially I wanted to just drop in with a link then disappear.
Where will you serve or do you have any say in that? How long is the conscript service? Do you have plans for a career in the ROK military?
There is a choice, some are just voluntary and some require complicated sign up procedures and tests. All branches are under 2 years, Army is shortest at 18 months. With the job market the way it is ROTC programs are becoming popular in universities but I will just do my normal service and (if I was satisfied with my time in the army) when the time comes where my service comes close an end, I'm more than confident the Army will ask me to extend my contract and I could continue my career then, if I so choose.
 
Conformity, trying to experience as much of the language as possible. I like switching back and forth between Suomi and English to compare the words. Didn't expect so many questions, initially I wanted to just drop in with a link then disappear.

OK.
This is very offtopic from this thread, but what self defence technique you prefer/what you have been taught?
 
Leijonatiikeri, can you tell about the present negotiations ROK and USA are having around military industrial co-operation, technology transfers, joint projects etc?

And what effects Trump presidency might have on those or the defense budget of ROK?

Do you see possibilities for joint military industrial projects between ROK and Finland?
 
The Korean report is some very bad journalism unfortunately, doesn't even have a vague mention of 'inside sources'. But, it's weasel wording itself out of the price as not exact but estimations but it seems sure of the fact it's a deal for 48 used howitzers. Also the news is always exceedingly inaccurate on military matters anyway.





I'm just a Korean with interest in Military technology that has a good command of the English language and can use google translate. I look on other national forums as well but this is the first time I post so I hope I'm not being rude by forcing people to use English. I haven't served in the Korean Military just yet but I will be starting very soon. I'm very much not an expert.
Welcome to the forum on my behalf, first time an entire thread has swapped over to using English... 잘 된 친구!
 
Leo Tiger, can you tell about the present negotiations The ROK and the US are having around military industrial co-operation, technology transfers, joint projects etc?

And what effects Trump presidency as might have or Those are the defense budget of the ROK?

Do you see possibilities for joint military industrial projects between the ROK and Finland?
ROK and the US do not really have a lot of joint projects. I guess you could call the T-50 The Biggest one but thats more of a private Lockheed partnership than the US government. Our submarine technology is from Germany, SAM technology from Russia. Helicopters from Airbus. We love being self-sufficient so we learn from whoever is willing to teach.
Trump? Who knows? Let's hope for the status quo.
Plenty of opportunities with Korea, nearly anyone is welcome to cooperate on a project. Not sure of the strengths of the Finnish defence industry but Korea is not shy to give expertise and technology, especially with shipbuilding.
! Welcome to the forum on my behalf, first time an entire thread has swapped over to using English ... 잘 된 친구
We are NATO compatible
.
That you to all of you that have responded with Kindness and Curiosity.
 
ROK and the US do not really have a lot of joint projects. I guess you could call the T-50 The Biggest one but thats more of a private Lockheed partnership than the US government. Our submarine technology is from Germany, SAM technology from Russia. Helicopters from Airbus. We love being self-sufficient so we learn from whoever is willing to teach.
Trump? Who knows? Let's hope for the status quo.
Plenty of opportunities with Korea, nearly anyone is welcome to cooperate on a project. Not sure of the strengths of the Finnish defence industry but Korea is not shy to give expertise and technology, especially with shipbuilding.

.
That you to all of you that have responded with Kindness and Curiosity.
Just for your information, Lion & Tiger, this is what the numbers below your alias on this Forum mean:

Liittynyt: Tänään Joined: Today
Viestejä:8 Total number of messages
Tykkäykset: 23 Total number of 'up votes' (indications of appreciation from other registered Forum members)
 
Not sure of the strengths of the Finnish defence industry but Korea is not shy to give expertise and technology, especially with shipbuilding.
Welcome from my behalf!

Sorry to say but concerning shipbuilding industry we had our share with Korean ownership difficulties for years. South Korean owned STX Europe couldn`t make contracts for one of the best docks in the world and the whole shipbuilding was in danger to cease in Finland.
Luckily Turku docks were salvaged by Germans (Mayer)and shipbuilding is flourishing now for a decade to come.

So, I must say that shipbuilding is something we can manage better on our own :).

I think Koreans are more(positively) widely known by their car industry and consumer electronics like mobile phones and TVs.
 
No miksi ei sitten ratsata tietyin väliajoin kaikki vähänkään venäläiseen omistukseen ja epäilyttävään tomintaan viittaavat rakennukset, jos siihen lain puitteissa voidaan ryhtyä. PRKLE.



Koska vieraan vallan vakooja saattaa yhtä hyvin olla, suomalainen kokoomuksen kansanedustaja, rahan ahneuttaan.
Myös aate maailma saattaa tehdä omasta puhtaan valkoisetta mökkinaapurista vakoojan.

Periaatteessa jos tälle linjalle lähdetään niin, elämähän on aivan samalaista kuin venäjällä.
Miksi siis edes sotimaa?
 
Järettömän hyvin sanottu!
Periaatteessa jos tälle linjalle lähdetään niin, elämähän on aivan samalaista kuin venäjällä.
Miksi siis edes sotimaa?
Jos me ei käyttäydytä kuten "hyvät" käyttäytyy, niin miten me voidaan väittää "niitä muita" pahoiksi?
Ikävää, mutta totta, niin kiva kuin joskus olisikin vähän kiduttaa tuhmia tai tehdä laittomia kotietsintöjä.
 
Kyllähän tämä homma aika perinteiseltä ilmakuljetteiselta operaatiolta näyttää.


Voisin myös huomauttaa tästä "VDV:tä käytetään hyvin pitkälti perus jalkaväkenä", että samaa se on jenkeissä ja muissakin länsimaissa. Laskuvarjojoukkoja on käytetty "eliitti jalkaväkenä" perinteisempien yksiköiden seassa niiden ensimmäisestä sodasta, toisesta maailmansodasta, lähtien.

Nimi "Bastogne" saattaa soittaa kelloja.


 
Back
Top