Sekalaista mussuttelua

Karpalo? Hilla? Noin urakkamielessä?

Marjanpoiminta on yleisesti ottaen perseestä. Perlkele! Emme ole apusisarlia, vaan yllämme on sama asepuku kuin niillä miehillä, jotka puolustivat Summaa! Emmekä juokse kuin lampaat. Itsehän en ole armeijan jälkeen juossut kuin kerran, kun Alko oli menossa kiinni. Siitäkään ei ollut hyötyä, vaan laittoivat oven säppiin nenäni edestä. Siispä lähden nykyään ostoksille hyvissä ajoin.

Ei vaiskaan. Hyvä, että joku poimii. Hyötyliikuntaa sanan parhaassa tarkoituksessa.
Noh, olen itse täällä Norjassa nyt alkusyksystä poiminut sieniä myyntiin, sain NOK250 per kilo noista suppareista ("suomalaisittain mettä-puhistettuina"), eli puukolla varresta ja pahimmat puhallellut siitä torvesta, jos jotain on. Noin 20 kiloa poimin, rahaa se on sekin. Ikinä en ole tuntenut itteeni niin persaukiseksi kuin täällä, missä olut on kaupan halvimmissa Tuborg Grön -tökeissä 6EUR litra ja baarissa about 11-12 EUR per tuoppi.
Eikä ole edes erityisen hyvää.

Tulevaisuuteni:

 
Noh, olen itse täällä Norjassa nyt alkusyksystä poiminut sieniä myyntiin, sain NOK250 per kilo noista suppareista ("suomalaisittain mettä-puhistettuina"), eli puukolla varresta ja pahimmat puhallellut siitä torvesta, jos jotain on. Noin 20 kiloa poimin, rahaa se on sekin. Ikinä en ole tuntenut itteeni niin persaukiseksi kuin täällä, missä olut on kaupan halvimmissa Tuborg Grön -tökeissä 6EUR litra ja baarissa about 11-12 EUR per tuoppi.
Eikä ole edes erityisen hyvää.

Tulevaisuuteni:


Älä tee kiljua. Tee siideriä, viiniä tai pontikkaa. Tai sitten pakene norjasta. Mulla on norjan vuonohevonen, mulla on hoitsukoulu käytynä ja joskus sekunnin mietin jotta pitäiskö lähteä, en lähteny.
 
Älä tee kiljua. Tee siideriä, viiniä tai pontikkaa. Tai sitten pakene norjasta. Mulla on norjan vuonohevonen, mulla on hoitsukoulu käytynä ja joskus sekunnin mietin jotta pitäiskö lähteä, en lähteny.
Noh just viime keväänä tänne pakenin, enkä nyt ole ihan heti luovuttavaa tyyppiä. Plus täällä kaikki moikkaa maastossa...

lähinnä vanhempaa tämmöstä tosin jotka meikäläiselle moikkailee... en ole varma motiiveistaan, joten yleensä vaan nyökkään.

 
Yksi kai jo liki kansantauti on uniongelmat.

Itsellä kokemuksia reilun kymmen vuoden ajalta.

Tohtorille aina kun valittelin, että tuntuu siltä ettei nukkuminen tunnu oikein sille, että olisi nukkunut eli aamulla oli väsyneempi kuin nukkumaan mennessä.

Varmasti toistakymmentä lääkettä tohtorit ehti tarjota ja jokaisesta parin napin jälkeen voi todeta ettei vaikutusta ja loput roskiin..

Tein ihan uteliaisuudesta paljon mainostetun Firstbeat-firman palautumistestin, kun sitä tarjottiin. Tulos oli karu, vuorokautinen palautuminen oli puhdas nolla...ei ihme jos tuntuikin hieman veto olevan poissa.

Mainitsin asiasta ihan muussa yhteydessä lääkärille ja ymmärsi(eli kuunteli) ilmeisesti heti mikä on syy..pyysi tekemään testin kotona...

Tulos erittäin vaikea uniapnea..hengityskatkoksia enemmän kuin kerran sekunnissa...hoidon alettua muuttui liki kaikki..

Tämä on varmasti kanssa yksi hyvin alidiagnosoitu sairaus jonka oireisiin syötetään turhaan vaikka mitä mömmöjä..

Isällä on ollut uniapne pumppu toista kymmentä vuotta, tuskin olisi enää hengissä ilman sitä.
Kaveri oli ihan hiljattain 50v ajokortti tarkastuksessa. Sille oli kans suositeltu tätä pumppua. Lääkärillä itsellä oli se käytössä ja oli osannut siitä kunnolla kertoa. Kaveri on melkoinen jukuripää ja ei ihan helposti suostu tuollaisia kokeilemaan. Jo muutaman käyttö kerran jälkeen kaveri joutui myöntämään, että pumppu olisi pitänyt ottaa käyttöön jo vuosia sitten, unen laatu oli niin paljon parantunut.
 
Voi kunpa nuo meidän kylän seriffit hoksaisivat, ettei heidän kannata päästää enempää veli-vjenäläisiä muuttamaan meidän taloon. He näkevät niin kamalasti vaivaa savustaakseen nykyiset asukkaat ulos.
 
Toistan sanomaani, kopioida voi mutta mielellään spoilerin alle. Tai lainauksena kakkosvaihtoehtona.
 
Loppuun asti mietityt perustelut! Tsemppiä tältä sijoittamattomalta reserviläiseltä, olen 45-vuotias ja identifioidun appelsiinitarhaksi. Kenet voin haastaa oikeuteen, olis tärkeitä ilmastollisia oikeuksieni polkemisia (saatanan kylmää ja pimeää) jotka haluan nostaa esiin täältä pohjois-Norjasta..?

Pensioner, 69, 'who identifies as a 45-year-old' begins legal action to have his age reduced so he can attract more women on Tinder

When I'm on Tinder and it says I'm 69, I don't get an answer. When I'm 49, with the face I have, I will be in a luxurious position.

'Transgender people can now have their gender changed on their birth certificate, and in the same spirit there should be room for an age change.'

5886994-6363439-The_positivity_guru_a_media_personality_in_the_Netherlands_is_su-a-6_1541630171884.jpg


The Dutchman said he is discriminated against because of his age on a daily basis.

He complains that companies are reluctant to hire someone the age of a pensioner as a consultant.

And he says his move would also be good news for the government as he would be renouncing his pension until he reaches retirement age again.

https://www.dailymail.co.uk/news/ar...-identifies-45-year-old-tries-change-age.html
 
Nyt olis koipi leikelty. Tuli ihan jäätävän huono olo nukutuksesta ja siitä varsin mittavasta kivunhallinnasta jota lykättiin suoneen, lihakseen ja kapseleina kitusiin. Särkee silti ja ihan hitokseen paljon särkeekin. Kotiin lähdin parituntia leikkauksesta, eivät suotta makuuta osastolla.

Itsenikin suureksi hämmästykseksi yrjösin vasta kotipihaan enkä autoon. Julistin itseni yrjönpidätyksen piirimestariksi.

Nyt ei tarttis enää ku saada vuohi lypsetyksi, muuhun eläintenhoitoon mun ei onneksi tarvii ryhtyä.
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    1.2 MB · Luettu: 18
Loppuun asti mietityt perustelut! Tsemppiä tältä sijoittamattomalta reserviläiseltä, olen 45-vuotias ja identifioidun appelsiinitarhaksi. Kenet voin haastaa oikeuteen, olis tärkeitä ilmastollisia oikeuksieni polkemisia (saatanan kylmää ja pimeää) jotka haluan nostaa esiin täältä pohjois-Norjasta..?

Pensioner, 69, 'who identifies as a 45-year-old' begins legal action to have his age reduced so he can attract more women on Tinder

When I'm on Tinder and it says I'm 69, I don't get an answer. When I'm 49, with the face I have, I will be in a luxurious position.

'Transgender people can now have their gender changed on their birth certificate, and in the same spirit there should be room for an age change.'

5886994-6363439-The_positivity_guru_a_media_personality_in_the_Netherlands_is_su-a-6_1541630171884.jpg


The Dutchman said he is discriminated against because of his age on a daily basis.

He complains that companies are reluctant to hire someone the age of a pensioner as a consultant.

And he says his move would also be good news for the government as he would be renouncing his pension until he reaches retirement age again.

https://www.dailymail.co.uk/news/ar...-identifies-45-year-old-tries-change-age.html

Tämä on aivan järkyttävän loistava juttu!!!!!!!!

Odotinkin milloin joku lähtee tuohon(y)(y)(y):ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:
 
https://yle.fi/uutiset/3-10499548
Hollantilaismies aloitti oikeustaistelun alentaakseen ikäänsä 20 vuodella – ”Jos nimen ja sukupuolen voi korjata, miksi ei ikää?”
69-vuotias hollantilaiseläkeläinen perustelee erikoista toivettaan kokemallaan ikäsyrjinnällä.

69-vuotias hollantilaiseläkeläinen Emile Ratelband vaatii oikeusteitse, että hänen ikäänsä alennetaan väestörekisterissä 20 vuodella.

– Elämme aikaa, jossa voi muuttaa nimensä ja sukupuolensa. Miksi en voi päättää omasta iästäni? Ratelband kysyi oikeudessa Arnhemissa.

Ratelband kertoo perusteluksi erikoiselle toiveelleen kokemansa ikäsyrjinnän.

– Kun olen 69-vuotias, minulla on rajoitteita. Jos olen 49-vuotias, voin ostaa uuden kodin, voin ajaa erilaisella autolla. Voin ottaa vastaan enemmän töitä. Kun olen 49-vuotiaana Tinderissä näillä kasvoillani, olen loisteliaassa asemassa, perustelee Ratelband The Guardianissa.(siirryt toiseen palveluun)

”Nuoreksi jumalaksi” itseään vaatimattomasti kuvaileva Ratelband korostaa myös, että lääkärien mukaan hänen kuntonsa vastaa 45-vuotiasta.

Arnhemin paikallisoikeuden tuomari kysyi Ratelbandilta oikeudessa, mitä mieltä tämän vanhemmat olisivat siitä, että 20 vuotta heidän poikansa elämästä pyyhkiytyisi pois.

– Ketä vanhempasi hoitivat, kuka oli tuo pieni poika silloin? tuomari kysyi.

Ratelband vastasi, että hänen vanhempansa ovat kuolleet. Hän lisäksi ilmoitti olevansa valmis luopumaan eläkkeestään, mikäli saa ikänsä muutettua väestörekisteriin.

Britannian yleisradioyhtiö BBC:n(siirryt toiseen palveluun) mukaan Arnhemin paikallisoikeus antaa ratkaisunsa asiassa neljän viikon kuluessa.

Lähteet: AP

Ai että. Tämä kun menee läpi niin kaikki naiset on tulevaisuudessa 25-vuotiaita. Miehet varmaan vaihtelee 30-45 välillä.
 
Asiaa liipaten: joskus muinoin soc.history.war.world-war-ii -uutisryhmässä tuli vastaan "tieto" jonka mukaan maaliskuussa 1945 iso liuta suomalaisia SS-miehiä Wiking-univormuissa oli osallistunut Dachaun leirille marssitettavien juutalaisten ampumiseen.

Maaliskuussa 1945 ei tainnut enää olla niin tarkkaa minkälaisia univormuja jaettiin.
Jaettiin vai sitä mitä sattui olemaan saatavilla.


Joten voisi arvata mitä on tapahtunut.
(siinä järjestyksessä jota pidän toden näköisenä selityksenä tapahtumaan)

Silmin näkijä on tunnistanut univormun väärin.
Saatavilla olevia uusia/vanhoja ss- univormuja on jaettu uusille tulokkaille ja tunnuksilla ei ole enää ollut niin väliä.
Suomalaisia on oikeasti ollut mukana.




 
Back
Top