Sekalaista mussuttelua

Paavi myönsi katolisten pappien pitäneen nunnia seksiorjinaan – Kokonainen seurakunta piti sulkea raiskausten takia
Paavi uskoo, että hyväksikäyttö jatkuu. ”Jumala itkee”, hän totesi pedofiliatapauksista Yhdysvalloissa aiemmin.

Roomalaiskatolinen kirkko institutionalistisena olentona on pöyristyttävän ällöttävä. Oikeasti.
 
Semmoisesta en tiedä mitään, minä kun olen kiertänyt karaokebaarit vähintään 500m etäisyydeltä.

Kuule, minä en kans ole koskaan keksinyt mitä hauskaa on humalaisten -laulussa-? Selvinpäin sitä ei kuuntele edes paavi vransiskus ja humalassa ihmisellä täytyy olla tähdellisempääkin tehtävää kuin ölistä mukamusiikinmukaan ja odottaa aplodeja vertaisiltaan.
 
Olihan taas. Sain sentään sovittua että poika jää eskariin vähän pitempään ettei tartte koko katrasta raahata hammaslääkäriin.

Oli tullut yöllä taas vähintään riittävästi lunta. Tarvoin talliin aamulla taksilta. Olin jättänyt Hulinalehmän karsinan näemmä auki. Paskaa ihan joka helvetin lävessä, kamat levitelty ja hevosten aamuheinät sotkettu ja syöty.

Otin lumikolan ja luudan. Kiersin auton ympäri kolaten, riipasin luudalla suurimmat lumet akkunoista ja konepelliltä. Aattelin että tuntityhjäkäynnillä auttaa pahimpaan.

Eiku kohti hammaslääkäriä. Tuli entinen siitä kolasta ku jouduin lähtee vauhdin kanssa ja kola jäi alle. Parikytäkilsaa on pitkästi matkaa kun aurakuski on ilmeisesti ollut toisaalla (viikkoja), urat toissa tiellä ei istu kian raideleveyteen.

Tohtori tutki hampaat, kuvasi edestä ja takaa. Paskat sieltä paikka on irti, joku karhentuma vaan. Leukanivel tulehtunut. Unissakävelyn lisäksi narskutan hampaitani yöt läpeensä. Tulihan käytyy, lääkkeillä ja kiskoilla pitäis hoituu (koira söi edellisen kiskon). Mitään peiliä terävämpääkään ei tungettu suuhun, sekin on aina positiivista. Varauduin toki asiaankuuluvasti pukemalla sairaalapyjaman alimmaiseksi.

Siinä autoa suunnatessani paluumatkalle kattoin että oli tullu viesti, taksikuski ystävällisesti ilmoitti että poika oottaa koulun pihassa, oli vaan se viesti tullut jo tuntia aikasemmin. Että se ei vissiin saanukkaan olla eskarissa kauempaa. Eiku kia hyppimään siihen helvetin rekiuraan ja rivakasti etiäppäin. Kun joku tolvana on keksiny laittaa autoon semmoset tosi kätsät kattokaiteet, se tolvana ei vissiin aatellu että niiden onnettomien kaiteiden väliin saa juntattua melkoisen lumipatjan. Vähän ku jarrutin, se koko perkeleen patja valui tuulilasille. Otti jonkun tovin tuuppia se lumikasa siitä akkunalta alas.

Olin ihan varma että se poikaparka joko kerkiää rippikouluikään tai jäätyy kinokseen ennen kun mä saan ton loputtoman taipaleen taputeltua. No yllättäen ei löytynyt lasta pihalta toikkaroimasta, alkoi jo pikkunen paniikki ja raivo kehittymäänkin siinä. Ei löytynyt koululta. Löytyi lopulta eskarista kun olivat muistaneet että tuli luvattua jä kävivät keräämässä sen talteen.

Päästiin jopa kotiin. Autokin on omassa pihassa. Ei omalla paikallaan kun siinä on ne kolan maalliset jäännökset.. Mutta on se omalla maalla. Laitoin miehelle viestin että siirtäköön jos haluaa pihaan, mä autoilen seuraavan kerran juhannuksena.

Mulle alkais jo riittää tältä päivältä. Tarttis saada lantalaakin kolattua että paskakärry kulkis sujuvammin, vaan eipä tartte kun itsenikin suureksi hämmästykseksi se kola tais kuitenki jäädä tämänkin paskareissun ainoaksi uhriksi
 
Olihan taas. Sain sentään sovittua että poika jää eskariin vähän pitempään ettei tartte koko katrasta raahata hammaslääkäriin.

Oli tullut yöllä taas vähintään riittävästi lunta. Tarvoin talliin aamulla taksilta. Olin jättänyt Hulinalehmän karsinan näemmä auki. Paskaa ihan joka helvetin lävessä, kamat levitelty ja hevosten aamuheinät sotkettu ja syöty.

Otin lumikolan ja luudan. Kiersin auton ympäri kolaten, riipasin luudalla suurimmat lumet akkunoista ja konepelliltä. Aattelin että tuntityhjäkäynnillä auttaa pahimpaan.

Eiku kohti hammaslääkäriä. Tuli entinen siitä kolasta ku jouduin lähtee vauhdin kanssa ja kola jäi alle. Parikytäkilsaa on pitkästi matkaa kun aurakuski on ilmeisesti ollut toisaalla (viikkoja), urat toissa tiellä ei istu kian raideleveyteen.

Tohtori tutki hampaat, kuvasi edestä ja takaa. Paskat sieltä paikka on irti, joku karhentuma vaan. Leukanivel tulehtunut. Unissakävelyn lisäksi narskutan hampaitani yöt läpeensä. Tulihan käytyy, lääkkeillä ja kiskoilla pitäis hoituu (koira söi edellisen kiskon). Mitään peiliä terävämpääkään ei tungettu suuhun, sekin on aina positiivista. Varauduin toki asiaankuuluvasti pukemalla sairaalapyjaman alimmaiseksi.

Siinä autoa suunnatessani paluumatkalle kattoin että oli tullu viesti, taksikuski ystävällisesti ilmoitti että poika oottaa koulun pihassa, oli vaan se viesti tullut jo tuntia aikasemmin. Että se ei vissiin saanukkaan olla eskarissa kauempaa. Eiku kia hyppimään siihen helvetin rekiuraan ja rivakasti etiäppäin. Kun joku tolvana on keksiny laittaa autoon semmoset tosi kätsät kattokaiteet, se tolvana ei vissiin aatellu että niiden onnettomien kaiteiden väliin saa juntattua melkoisen lumipatjan. Vähän ku jarrutin, se koko perkeleen patja valui tuulilasille. Otti jonkun tovin tuuppia se lumikasa siitä akkunalta alas.

Olin ihan varma että se poikaparka joko kerkiää rippikouluikään tai jäätyy kinokseen ennen kun mä saan ton loputtoman taipaleen taputeltua. No yllättäen ei löytynyt lasta pihalta toikkaroimasta, alkoi jo pikkunen paniikki ja raivo kehittymäänkin siinä. Ei löytynyt koululta. Löytyi lopulta eskarista kun olivat muistaneet että tuli luvattua jä kävivät keräämässä sen talteen.

Päästiin jopa kotiin. Autokin on omassa pihassa. Ei omalla paikallaan kun siinä on ne kolan maalliset jäännökset.. Mutta on se omalla maalla. Laitoin miehelle viestin että siirtäköön jos haluaa pihaan, mä autoilen seuraavan kerran juhannuksena.

Mulle alkais jo riittää tältä päivältä. Tarttis saada lantalaakin kolattua että paskakärry kulkis sujuvammin, vaan eipä tartte kun itsenikin suureksi hämmästykseksi se kola tais kuitenki jäädä tämänkin paskareissun ainoaksi uhriksi


Hmmm... Ehkä vain tarvitset pari renkiä avuksi.;)

Sivuelinkeinoksi suosittelen joko tosi-tv:tä tai tubettamista.
 
Vähintään 120 neliötä ok-talon kattoa kolattu suurin piirtein puhtaaksi. Hyötyliikuntaa parhaimmillaan, vaikka sinne aina tuleekin lähdettyä vähän pitkin hampain. Lunta oli kuitenkin pahimmissa paikoissa reiden puoliväliin, joten kannatti. Olen lumen kanssa vähän sellainen kyllähän se on ennenkin kestänyt, niin kuin onkin, ja sitten kun massa valahtaa vetiseksi, niin sitten miettii että olisi pitänyt sittenkin :)
Jännästi aamupäivä yli -5 asteen pakkasessa oli pelkkää höttöä, lähti kevyesti, mutta kun iltapäivällä -2, niin lähti vain lohkeamalla. Viimeiseen viidesosaan sai käyttää samat energiat mitä meni aamupäivällä 4/5.
 
@Baltriber

Tuossa olisi juttua tubettamisesta elinkeinona.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/...messakin/8738bed0-06e1-3023-9e9f-2eca27d8c2b1

Varmaankin sellainen ala jolla mukavat ja mielenkiintoiset ihmiset pärjää. Kannattaa haalia niitä sponsoreita jo etukäteen.a

Itse uskoisin, että moni seuraisi tuollaisen omavaraistilan elämää. Jopa täällä pimeyden ytimessä, monilla palaa sydän- ja mieli sinne sontatunkiokylään, vaikka ainoa sonta jonka kanssa joutuu töissä tekemisiin tulee kielelle asiakkaan sulkijalihaksen ympäriltä.
 
Viimeksi muokattu:
@Baltriber

Tuossa olisi juttua tubettamisesta elinkeinona.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/...messakin/8738bed0-06e1-3023-9e9f-2eca27d8c2b1

Varmaankin sellainen ala jolla mukavat ja mielenkiintoiset ihmiset pärjää. Kannattaa haalia niitä sponsoreita jo etukäteen.

Joku vahinkovakuutusyhtiö vois sponssata mua..

Mutta oikeasti kyllä olis ihan hauskaa tehdä videoita. Mulla vaan on sellaisia tiettyjä vaikeuksia tulla toimeen masiinoiden kanssa, jostain pitäis löytyä joku joka opettais käestä pitäen jonkun helpon videoeditorin käytön.

Tuli tosta rengistä mieleen, ihan tulis tarpeeseen vaikka parikin sellasta mutta missä niitä ihmiskaupan uhreja oikeen markkinoidaan? Kun kerran kaikki pohjanmaan turkistarhaajatkin jo takavuosina käytti niitä mistä lie moldovasta haalittuja kummajaisia niin luulis ny että jostain löytyis verkkokauppa mistä sellaisen voi ostaa. Torista tai facebookista en ole onnistunyt löytämään myydään orjia-osastoa.
 
@Baltriber

Tuossa olisi juttua tubettamisesta elinkeinona.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/...messakin/8738bed0-06e1-3023-9e9f-2eca27d8c2b1

Varmaankin sellainen ala jolla mukavat ja mielenkiintoiset ihmiset pärjää. Kannattaa haalia niitä sponsoreita jo etukäteen.a

Itse uskoisin, että moni seuraisi tuollaisen omavaraistilan elämää. Jopa täällä pimeyden ytimessä, monilla palaa sydän- ja mieli sinne sontatunkiokylään, vaikka ainoa sonta jonka kanssa joutuu töissä tekemisiin tulee kielelle asiakkaan sulkijalihaksen ympäriltä.

Tässä ensimmäinen jakso:
Life of @Baltriber

 
Harmi kun en puhelimella saa etsittyä, mutta @baikal laati taannoin varsin pätevän ja hyvin totuudenmukaisen käsikirjoituksen yhdestä jaksosta. Siinä teurastettiin ja tehtiin soppaa..

Oletko koskaan katsonut Madventuresia? Tuollaisessa touhussa on tosi tärkeätä, että homma vaikuttaa sponttaanilta (vaikka onkin huolellisesti käsikirjoitettua).

GoPro kypärään kiinni ja menoksi. Kamerat navettaan ja muihin avainpaikkoihin. Toisaalta se kypärä voisi olla sulle muutenkin tarpeen kuin vain kameran kiinnityspaikaksi...:)
 
Meillä kuvattiin takavuosina mainos, sillon kun byggmaxille tehtiin niitä ihmisten kotona kuvattuja juttuja. Täällä ei onneks ollu sillon kun vaan hevosia kun ei oltu vielä kokonaan ehitty muuttaa tänne. Vaikka se oli vähän semmosta tönkköohjattua niin hulvattoman hauskaa se oli (ja onneks siitä leikattiin ne kaikki mauttomat vitsit pois). En ottanu asiasta sen suurempaa ressiä mut kyllä kun se lävähti kymppiuutisten mainoskatkolla ruutuun niin kesti hetken tajuta että ei vittu, toi oon minä. Ihan olis voinu olla vähän vähempi oma ittensä, jos ei muuten niin vähän meikkiä naamaan ja verkkareiden tilalle jotain muuta.
 
Tiesittekös muuten veljet että Kaija Koon kappale " Lottovoitto" on monien rotaatioiden tunnusbiisi.

Tänään ihmiset kyräilee
naapurit hurskastelee
lähikaupan myyjä tuntee sun mummon
se kutsuu kylään sä et mee
Sullon kassissa passi ja vaatteet jo
sukkikset, hammasharja, lompakko
kirjoitit kirjeisiin: maailma soi
mä lähden kun jäädä en voi
Tänä yönä vihdoin
sä pääset pois
tästä paskamaasta
täällä miehet tappaa toisiaan
ja sit sanotaan et
olishan se hienoo
jos näin ei ois
tää on silti lottovoitto
torvensoitto aamunkoitto
kaiken korjaa koeta unohtaa
Tänään selvemmin
sä tiedät sä et tuu takaisin
tänne jääkööt muut ja tehkööt kaiken
niin kuin esi-isät aiemmin
Joo täällä sua haukuttiin huudeltiin
hellittiin kaulailtiin suudeltiin
kuule kun maailma kaukaa soi
sä lähdet kun jäädä et voi
Kumarra siniristii
saat olla juoppo et nisti
jos huudat sä oot ehkä terroristi
ei saa vaivata ketään
pitää kätellä setää
väsyneet hävitetään
älä luovu mistään


Tänä yönä vihdoin
sä pääset pois
tästä paskamaasta
täällä naiset tappaa toisiaan
ja sit sanotaan et
olishan se hienoo
jos näin ei ois
tää on silti lottovoitto
torvensoitto aamunkoitto
kaiken korjaa koeta unohtaa
 
Viimeksi muokattu:
Youtuben satunnainen pläjäys. Brittiläinen uutiskatsaus ilmeisesti kesältä 1939. Hehkuttaa mitenkä Iso-Britannia tulee seisomaan liittolaisensa Puolan rinnalla tilanteessa jossa Saksa hyökkäisi. Samalla uutisfilmi kehuu ja hehkuttaa Puolan kerrassaan huippumodernia ja vahvaa armeijaa, joka on valmis ottamaan vastaan Hitlerin hyökkäyksen.

 
Kun kuulet, että on metallibändi nimeltä Kalevala ja bändi onkin itse asiassa venäläinen...
0x83g-angry-cat-swims-through-flood-1.jpg
 
Youtuben satunnainen pläjäys. Brittiläinen uutiskatsaus ilmeisesti kesältä 1939. Hehkuttaa mitenkä Iso-Britannia tulee seisomaan liittolaisensa Puolan rinnalla tilanteessa jossa Saksa hyökkäisi. Samalla uutisfilmi kehuu ja hehkuttaa Puolan kerrassaan huippumodernia ja vahvaa armeijaa, joka on valmis ottamaan vastaan Hitlerin hyökkäyksen.



Ja tässä puolalaiset valtaavat pääkaupunkinsa takasian rinta,rinnan venäläisten kanssa.
 
Back
Top