Sekalaista mussuttelua

Paskaa ja kusta on kyllä sellainen touhu jossa sanotaan että "veteraanit/vanhukset/nuoret/neekerit/miehet/naiset/juutalaiset/kristityt/musulmaanit/rikkaat/köyhät/jne sitä ja tätä". Kyllä on yleistäminen aika monen pahan homman alku ja juuri

Niin se on. Pitäisi oppia suorastaan kavahtamaan, kun törmää yleistykseen.
 
Monessa veteraanitutkimuksessa on tullut esille ettei ryssänviha, isänmaan rakkaus tai velvollisuus kotia kohtaan ollut suurin syy taistella epätoivoisessakaan tilanteessa. Yleisin motivaation lähde oli omaa joukkoa, minkälainen pienryhmä se sitten itse kullakin oli, kohtaan tunnettu lojaalisuus jota kuvaa hyvin kliseinen "kaveria ei jätetä"-lausuma.

Eikä pidä tahallaan ymmärtää asiaa väärin. Kaikki Daeshin paskiaiset ovat alhaisia rikollisia mutta kaikki muslimit eivät ole terroristeja. Jokainen vanhuksen hakkaaja ansaitsee saman palkan kuin paha muutenkin mutta jokainen teini ei ole potentiaalinen mummon potkija. Jokainen joka pyrkii maahamme ilman lupaa aseen kanssa on vihollinen, sitä ennen ryssä tai vaikka hurrikin on ihminen jota pitää arvioida tekojensa eikä tiettyyn ihmisryhmään syntymisen perusteella.
 
Veli @KorpiSISSI postasi tämän seitsemisen vuotta sitten ilmansuuntien etymologiasta, mielenkiintoista luettavaa - sattumalta törmäsin!

 
Minua on alkanut jurppimaan tahalliset väärinymmärrykset. Asiasta kuin asiasta saa käännettyä huonon ja haitallisen kun oikein yrittää. Olen itse myös syyllinen tähän, mutta yritän siitä eroon.
 
Nyt elämä hymyilee!
Huomenna lähden riiuureissulle, ei olla naisystävän kanssa tavattu puoleentoista kuukauteen. Huomenna aamulla 7.50 lähtee juna koht Häslinki City (tai Tsadi millä nimellä myös tunnetaan) ja siitä etiäpäin bussilla Haminaan. Koko ensi viikko vapaata, vasta 29.4 töihin. :love:
 
Laita kuva siitä uudesta lipputangosta, joka Haminassa pönöttää.
Paikka mihin menen kortteeraamaan on muuten n. 200m siitä lipputangosta, näkyy olohuoneen ikkunasta.

Tässä yksi kuva netistä.

2995b128176246c68bdafa3996745eb9.jpg
 
Juu, ei ole vielä annettu lupa laittaa lippu salkoon.

Haminan suurlipun tangon käyttölupa puuttuu yhä — Tiistaina saadut testitulokset salon valmistuksessa käytetyistä levyistä vaativat vielä lisätarkastelua
Suurlipun tangon käyttölupa on kiinni myös tuulimittarista, jonka johdin on rikkoutunut.
 
Jos pitäisi keksiä taiteilijanimeä uudelle hittilaulajalle keskinkertaisin lahjoin Jorma Poika olisi
melko nasakkaa jatkoa jukkapojalle ja boygeorgelle.
 
Back
Top