Sekalaista mussuttelua

Harmi, että @Laamanator ei enää kirjoittele tänne. Hänellä oli sana hallussa ja mielenkiintoisia, ajatuksia herättäviä juttuja. Selkeästi älykäs mies.
 
Eipä sanottavasti nappaa lähteä päivällä töihin. Vaikka olikin paska kesä jälleen kerran.

No, remontin vuoksi pitää kanniskella muutamia suojassa olleita tietokoneita suunnilleen oikeille paikoilleen. Ehtii sitten maanantaina ja tiistaina asentaa ne ja av-kamat luokkiin ja järjestää oman luokan, joka myöskin oli evakuoituna. Keskiviikkona sitten tulevatkin jo oppilaat taloon ja kaiken pitäisi olla kunnossa. Pitää vain asennoitua, että siitä ne mulle maksaa lisiä, että homma toimii. On se jossakin vaiheessa vähän löysempää.
 
Kyllä tuo heppu pitäisi hiljentää "paskajournalismista" kun ei itse edes parkkisakkojaan maksa, Mikäs sitä virallisena Aatos Erkon(Rikkain mies) vittuilijana kerta pari viikkoon rääpiä turpaansa..

 
Viimeksi muokattu:
Kyllä tuo heppu pitäisi hiljentää "paskajournalismista" kun ei itse edes parkkisakkojaan maksa, Mikäs sitä virallisena Aatos Erkon(Rikkain mies) vittuilijana kerta pari viikkoon rääpiä turpaansa..

Jos Enbusken kirjoitus ei ollut sarkasmia (jonka kirjoittaja ehkä päättää vasta ensireaktiot saatuaan), niin ihan oikeassahan tämä on: mielisteleviä, vastuuta vältteleviä vässyköitä kyllä löytyy suomalaisten miesten joukosta ihan riittämin.

Se mitä suomalaiset miehet eivät osaa kovinkaan hyvin on valehtelu. Tässä olisi 'oppimista' (siis jos halutaan mennä paskaan suuntaan) toiseudelta, varsinkin arabeilta.
 
Se mitä suomalaiset miehet eivät osaa kovinkaan hyvin on valehtelu. Tässä olisi 'oppimista'

Jos rajattomasti ihailtu Enbuske on oikeassa, niin naiset tykkäävät himmeesti sellaisesta miehestä, joka valehtelee alinomaa. Minäkin ajan Audilla pari tuntia päivässä, enkä nauti siitä koskaan. Joutavammin ei voi juuri elämäänsä kuluttaa. Jos Enbusken kotielämä on tuota luokkaa, niin eiköhän seiska kohta ilmoittane muutoksista....
 
Jos rajattomasti ihailtu Enbuske on oikeassa, niin naiset tykkäävät himmeesti sellaisesta miehestä, joka valehtelee alinomaa. Minäkin ajan Audilla pari tuntia päivässä, enkä nauti siitä koskaan. Joutavammin ei voi juuri elämäänsä kuluttaa. Jos Enbusken kotielämä on tuota luokkaa, niin eiköhän seiska kohta ilmoittane muutoksista....
Meikäläisellä loppui 'markkinat' ainakin heti kun rupesin rehelliseksi.

Enkä tarkoita tuloista tai työstä valehtelua.
 
Enbuske on tainnut käyttää satiirin ja sarkasmin keinoja mollatakseen nykyisin hyväksyttyä sukupuoliroolitusta.
Mutta onhan siinä totuuden siemen.
 
Ihan vaan sellaista, että päätin hankkia taas lihaksia ja timmin masun. Olen rupsahtanut ja nyt on aika tehdä ns. ryhtiliike. Miten sitä suomalainen mies turpoaakin joka kesä.:oops::rolleyes: Ettei vaan olut...

Onko muita kesäpullukoita?
 
Ei, en minä ainakaan erityisesti kesällä lihoa. Ei se ruuan ja juoman kulutus minulla muutu vaikka on kesä.
 
En mä kyllä tajua että miten noista enbusken jutuista jaksetaankin aina ottaa hirveet jengat.

Tuossa jutussa oli paljon totuutta, ehkä se oli vaan pakattu sellaseen laatikkoon mikä ei kaikille aukene.

Mä olen taipuvainen olemaan kyllä samaa mieltä. Kaikkien näiden tasa-arvoisten sateenkaarien keskellä moni mies on melkoisessa ristipaineessa. Tarttee olla rahakas duuni, pompsukka 5tunnin työpäivällä, samalla olla hoitovapaalla ja kuskata pilttiä värikylvyissä ja babypilateksessa. Hoitaa kotia, kokata rouvalle vuohenjuustopastaa ja tarjoilla se takkatulen ääressä sopivan punkun kanssa. Käydä syväluotaavia ja henkeviä keskusteluja samalla hieroen tyttöjen shoppailureissusta rasittuneita jalkoja. Seksiä ei tokikaan tipu eikä sitä ole sopivaa vongatakkaan (noin 10 vuoteen, ne ruuhkavuodet nääs).. jne. Samalla mies huolehtii että autot, talot ja tavarat on uusia, isoja, kiiltäviä ja maksettuja. Jännä että alkaa hihna vähän vinkumaan.

Ihminen tuppaa kai olemaan laumaeläin. Laumassa kaikilla on paikkansa ja tehtävänsä. Jos roolit on kovinkin epäselvät, lauman jäsenet eivät osaa toimia eikä tunne oloaan turvalliseksi laumassa. Näinä sekavina sukupuoliroolittomina aikoina varmaan moni on kujalla omasta roolistaan.

Koska naisia ei saa alistaa vaatimalla niiltä mitään, mies kantaa vastuunsa valvomalla yöt karjuvat kersan kanssa ja lähtee siitä samoilla silmillä duuniin. Kehtaamatta valittaa että vituttaa ku lapset huutaa yöt ja muija päivät.

Ja koska nykyään ei juuri arvosteta käytöstapoja ja on ookoo sanoa toiselle mitä vaan. Voi neljäsekuntia myöhässä kotiin tulevalle puolisolle huutaa heti eteisessä että haista sinä pikkukikkeli-impotentti-homo vittu! Ja siirtyä sulavasti vauvafoorumille avautumaan kuinka raskasta oli laittaa pakastepizza uuniin ja mies ei tee koskaan mitään.
 
Back
Top