Sekalaista mussuttelua

Berserkkejä havaittu Ruotsissa.

Venäläisturistit erehtyivät popsimaan kärpässieniä Ruotsissa – paikalle hälytetyt poliisit kohtasivat oudon näyn: "Se oli kuin kauhuelokuvasta"
JULKAISTU 7 TUNTIA SITTEN

Poliisi sai erikoisen hälytystehtävän leirintäalueelle Ruotsiin, kun viisikymmenvuotiaat venäläisturistit erehtyivät luulemaan kärpässieniä ruokasieniksi ja saivat vakavia oireita nautittuaan näitä ruuaksi, kertoo Aftonbladet.
Kun poliisi saapui Huddingen Flottsbron leirintäalueelle, ilmapiiri oli kuin ”The Walking Dead” -sarjasta. Pimeän illan keskeltä löytyi kaksi naista ja kaksi miestä, jotka kiemursivat omituisten oireiden kourissa. Toinen naisista oli puolialasti. Toinen miehistä kierteli ympyrää vasaran kanssa.
– Se oli kuin kauhuelokuvasta. Yksi naisista kiljui ja pyöri auton ympäri tehden luonnottomia liikkeitä. Heillä oli hallusinaatioita ja he oksentelivat, kertoo paikalle saapunut poliisi Reine Berglund.
Poliisit kertoivat turistien olleen kuin lauma zombeja.
Turistit kuljetettiin Huddingen Karoliinisen instituutin sairaalaan.
– Ruotsissa ei ole kiva matkailla, yksi turisteista puuskahti poliiseille.
 
Se ois jälleen on muutto edessä. Seikkailu miehen tiellä pitää. Olen kyllä miettinyt, että millaista elämä mahtaisi olla, jos olisin asunut vain yhdellä paikkakunnalla. Tuttavapiirissä on ihan kohtalainen määrä sellaista porukkaa. Eihän siinä, ehkäpä siinä voi syntyä voimakas tunne siitä, että koti on täällä ja sen sellaista. Ensimmäinen muutto on varmaan monille se suurin kynnys, tai ainakin minulle oli: se tapahtui kun olin noin 10-vuotias ja suhtauduin muuttoon "nuivasti", mutta minulta ei asiaa kysytty :D. Sittemmin suhtautumiseni on täysin päinvastainen ja asiaan suhtautuu ilolla.
 
Vaimo oli lukenut Porvoon tapauksesta jotain järeästä aseesta. Seuraava lause olikin jo hirvihaulikko. Minkälainen tämä järeä poliisin hirvihaulikko on? :) Nyt linkkejä kaipailen.
Heheh, kyllä haulikon täyteisellä hirvikin kaatuu, mutta ei meillä laillisesti. Jo 12-cal täyteisellä mielestäni on järeä ´´hirvihaulikko´´. Etenkin jos on 12-89.
Ja ampujan olkapää kestää laitella monikymmen grammaista täyteismönttiä liikenteeseen.
 
Nakkilassa huutokaupataan Neuvostoliiton ydinpommin kestävää luolastoa, jossa voi pitää vaikka saunailtoja – ”Siellä saa telkkarista näkymään jääkiekko-ottelut, karaoket, X-boxit”

 
Deittihuijaaja eukko ei luovuta. Hän on kahdesti lähestynyt, eri nimimerkkien alla. Nyt kolmannella kerralla tuli suoraan "Are you interested in skin to skin meet up ?" Toisaalta myös chelseassa asuva bikinimalli oli myös vailla "hyvää miestä." En voi kumpaankaan luottaa, joten odottaminen jatkuu.
 
Deittihuijaaja eukko ei luovuta. Hän on kahdesti lähestynyt, eri nimimerkkien alla. Nyt kolmannella kerralla tuli suoraan "Are you interested in skin to skin meet up ?" Toisaalta myös chelseassa asuva bikinimalli oli myös vailla "hyvää miestä." En voi kumpaankaan luottaa, joten odottaminen jatkuu.
Ja itselle taas pommitetaan usein MP-netin mainoksissa pehmeitä leidejä kovien seikkailujen tarpeessa. :camo:
 
Ellet ole miljonääri ja/tai valokuvamallin ulkonäön omaava niin voi kyllä epäillä jos tyhjästä ilmestyy tuntematon joka haluaa deittailla.

Kaikilla naisilla ei ole tarvetta valokuvamalleille taikka miljonääreille. Hyvät miehet on enemmän haussa, mutta pahojen poikien kanssa on kiva harrastaa tuhmuuksia. Olen hyvä mies, mutta mulla ei ole rajaa siinä että jos tarvitsen tehdä jotakin niin siihen on jarru olemassa. Jos muistat keväältä niin vaimon olessa pahassa tilassa, käytin taitojani saamaan tietoja, joita käytin hyväkseni vaimon puolesta.

Deittihuijaaja eukko nostaa mulla karvat pystyyn. En halua olla hänen kanssaan tekemisissä, koska en voi luottaa ollenkaan. Hunaja-ansa on hunaja-ansa ja kerran siihen kaaduttua siitä on vaikea päästä pois. Jos pääsee, niin on jossain velassa. Pahimmassa tapauksessa pakotettuna tekemään mitä ei halua.

Tiedän myös kokemuksesta että viikingin näköinen karpaasi tuottaa vetovoimaa brittinaaraissa. Olen sen kokenut monta kertaa. Itse en pidä itseäni kummoisen näköisenä, mutta meillä Suomalaisissa on se alemmuuskompleksi missä me aina katsomme itseämme alas, sen sijaan että hyväksyisimme että olemme hyviä, komeita ja viisaita.

Tämän viimeisen viikon aikana olen käynyt koulutuksessa hoitajan hommaan. Vaimon kautta mulla on siinä yli kymmenen vuoden kokemus. Opettaja on huomannut sen ja hoksinut itse kuinka nopeasti analysoin ja prosessoin asioita, ja jos haluan oppia jotakin niin omaksun sen itsekseni todella nopeasti.

Luokassa on kuitenkin ammattihoitajia, ja silti opettaja on ottanut mut silmätikukseen. Hän ei halua kysyä multa mitään suoraan, vaan on lukenut mitä olen kirjoittanut ja sitä kautta, kun hän on testannut luokkaa, hän ei halua että annan vastauksen jota koko muu luokkaa käyttää hyväkseen.

Kommentit mitä hän on sanonuit on ollut suurimmalta osalta, "That's an interesting answer Mr Bear. Thank you," mikä vastaa kun kuulen suoraan mitä ihmiset ajattelee kirjoituksistani taikka

Täällä veljien ja siskojen kanssa, tunnen olevani kotona, vaikka asun ulkomailla. Suomi ja Suomalaiset on erikoissa asemassa. Monet kuuntelevat meitä. Ihannoivat asioitamme. Jopa talvea. Kaikki tietävät että teemme laatua ja pystymme tekemään hyvin korkeaa teknologiaa.

Meillä on hyvä asema, mutta meidän kirous on että meitä on vähän. Suurkaupungissa suomalaisen tapaamisen mahdollisuus on enemmän kuin yksi kymmennestä tuhannesta. Me erotumme muusta väestöstä voluumilta kovan puheen takia, joten julkisissa suomalaisen spottaaminen on helppoa.

Silti, monet meistä ei ole viikingin näköisiä, ja suomalaiset sulautuu massaan todella hyvin. Ihmiset on kiinnostuneita meistä, koska jokainen meistä on yksilö.

Joten, tuntuu hyvältä olla Suomalainen :salut:
 
Pistekin HUUUHkajille saapasjalkakissoilta huomisiltana niin mennään pitkälle.. eli kisoihin 2020..
 
Ja itselle taas pommitetaan usein MP-netin mainoksissa pehmeitä leidejä kovien seikkailujen tarpeessa. :camo:
Itse saan edelleen vain risteilytarjouksia Atlantis-hengessä... noh, 45 joulua ilman on nyt takana, ehkä jonain päivänä. But not today.

 
Back
Top