Sekalaista mussuttelua

Nyt oli niin kovat löylyt, että paska suorastaan räjähti irti ja vanha kehno valui lattianrakoon kuin mahla puusta.
 
En kyllä yhtään siedä tuota Honkasaloa.

Älähän nyt. Onhan Thelma ja Louise sentään tosi voimaannuttava elokuva. Siinähän turhautuneet miesnyrkin alle jääneet valkoihoiset esikaupuntinaiset ottavat elämänsä hallintaan. Kaikenlaisten isompien ja pienempien kolttosten jälkeenkään eivät enää antaudu misogyynien vallan alle vaan hymyillen ilman kauhunhuutoja lähtevät kirjaimellisesti Loppulentoon....jättäen misogyynit ihmettelemään ja potemaan mahdollista huonoa omaatuntoa.

Vertautuu siis täysin Mannerheim-ristin Ritareihin tämä kaksikko. Ja siksi varmaan valinta, oletan.:cool:
 
Älkää nyt. Thelma ja Louise on vaikuttanut moneen ihmiseen. Feminoivasti tosin, eli tukka lyhyeksi ja läskiä vyötärölle.

 
On ollut helvetisti hommia ja en ole tänne joutannu. Sikäls kun olen joutannu, olen vappaata pitänyt.
Älkää päästäkö ryssää asemaan, on meinaan niin monta kaveria taas mennyt.


 
Tuosta päivittäistä jännää seuraamista. Suomalainen Ari Huusela ei kärkipaikkoja hätyyttele, mutta se ei olekaan hänellä tavoitteena. Veneessä ei ole foilereleita, ja sellaisen ajaminen edellyttää ihan täysipäiväista - ja vähän enemmänkin - vuosien harjoittelua. Itse peukutan Hugo Bossin Ales Thomsonia, äijä on yrittänyt monen monta kertaa eikä tunnu luovuttavan. Toisaalta resurssit lienevät rajattomat, mutta keulan murtuminen tuossa etelä-amerikan rannikolla oli kova takapakki. Korjasi ja back in the business.

Tsempit suomalaiselle lentokapteenille!!!




Edith:

Tuossa vielä menoa mitä pitävät yllä 24/7 monta hemmetin kuukautta

Niinhän siinä Alex Thomsonille kävi, että vene ei kestänyt vaan piti keskeyttää :(

Pari kevyempää vauriota foilereihin ja köliin, ja sitten PRB katkesi ja upposi.

Kanssakilpailijat pelastivat viime hetkellä kelluntapuvun ja pelastuslautan ulos saaneen kipparin.

 
Back
Top