Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yllättäen Silakat perustivat salatun fb osion. Sopii hyvin kuvioon..
Viimeistään 1.4. on tarjolla vain silliä + kuravettä palanpainikkeeksi.Lopulta silakoissakin alkaa hapansilakkaa enemmän haista hapankaali, ja hyödyllisiä idiootteeja riittää silti mukaan....
Potilas itse asiassa voi vaatia toista hoitajaa, mutta eihän sen toteuttaminen ole realistista, ainakaan tuollaisella perusteella.Taitavat olla oikeassa, asiakas ei saa valita kuka sinne tulee hoitamaan.
Ei saa vaikuttaa. Suomalainen hoitaja kohtaa yhtälailla haukkumista ja väkivaltaakin jos tuo on peruste sitte en jää aika moni ilman hoitoa. Käykääpä jossain palvelutalossa katselemassa ja kuuntelemassa.Tuollaisilta saisi hoito jäädäkin saamatta. En usko että itse pysyisin edes asiallisena jos joku alkaisi aukoa suutaan hoitajista vain siksi että jollain on vähän erilainen ihonväri. Kyse on työtä tekevistä tai työpaikan saadakseen opiskelevista ihmisistä, ei mistään discoläpsyttelijöistä tai huppupäisistä ämmistä.
Mistäpä tietysti tietää, millainen avohoitopotilas tuossa tapauksessa on se puoliso ollut.
Koskeeko sama kaikkia sukupuolia ja eri kulttuureita?Taitavat olla oikeassa, asiakas ei saa valita kuka sinne tulee hoitamaan.
Typerää whataboutismia.Koskeeko sama kaikkia sukupuolia ja eri kulttuureita?
Sitä en tiedä voiko asiakas hoitoja tilatessa/hoitosopimusta tehdessä esittää vaatimuksia kuka saa tullla.
Käännynnäiset radikaalit muslimit mustamaalaamassa ex-muslimeja.
Henkilö, johon en ole rehellisesti koskaan ennen törmännytkään sosiaalisen median keskustelualustoilla kommentoi Silakkaliikkeen kommenttikentässä seuraavasti:
Hän kertoo olevansa muslimi ja kuinka minä pilkkaan häntä? En tiedä kuka koko henkilö edes on, mutta on hyvin yleistä, että vanhoilliset uskonnolliset henkilöt ottavat järjestäytyneen uskonnon kritiikin yleensä itseensä henkilökohtaisesti.
Hän kertoo yrittäneensä “kunnioittavaa ja rakentaa keskustelua” kanssani, mutta edelleen, ei mitään hajua kuka hän on. Hän näköjään “tunnisti” minusta “islam-vihamielisyyttä” ja väittää, että toisin “muslimeja esiin ikävällä tavalla laittaen heidät samaan boksiin”. Suhtaudun kuulemma epäkunnioittavasti muslimeihin. Kirjoitan hyvin usein nimenomaan liberaaleista muslimeista ja kuinka kaikki muslimit eivät ole radikaaleja terroristeja.
Kantasuomalaiset “suvaitsevaiset” islamismin asialla mustamaalaamassa ex-muslimeja.
Henkilö, johon en ole koskaan aikaisemmin törmännyt, menee henkilöön, eikä puutu alkuperäisen blogikirjoituksen sisältöön.
Hän väittää, että “vihaisin islamia”. Miksi minun pitää vihata jotain uskonnollispoliittista ideologiaa, voidakseni kritisoida sen huolestuttavia piirteitä? Eivätkö he näe, kun islamismi alistaa miljoonia Lähi-Idässä ja mahdollistaa Isisn “islamilaisen valtion”?
Vihaako hän kristinuskoa ja kristillisiä, kritoidessaan oikeutetusti kristinuskon kontekstissa huolestuttavia piirteitä? Retoriikka muistuttaa äärikristillisten vasta-argumentteja, kun heidän toimintaa kritisoidaan länsimaalaisten liberaalien toimesta.
Valitettavasti tuollaista ihonvärin perusteella tapahtuvaa räkyttämistä on.Tuollaisilta saisi hoito jäädäkin saamatta. En usko että itse pysyisin edes asiallisena jos joku alkaisi aukoa suutaan hoitajista vain siksi että jollain on vähän erilainen ihonväri.
Ei saa vaikuttaa. Suomalainen hoitaja kohtaa yhtälailla haukkumista ja väkivaltaakin jos tuo on peruste sitte en jää aika moni ilman hoitoa. Käykääpä jossain palvelutalossa katselemassa ja kuuntelemassa.
Niin, sitä voi tehdä hoitotestamentin ja kilpailuttaa palveluntarjoajat sen mukaan. Valitettavasti joku takuueläkettä saava ei ole ihan samassa asemassa...Kai nyt sentään asiakas (=itse hoitonsa maksava) saa esittää sopimusneuvotteluissa toiveitaan. Vastapuoli sitten hyväksyy tai hylkää tarjouksen ehdot.
Kunnallista palvelua käyttävillä on paljon vähemmän sananvaltaa tuossa tilanteessa.
Niin, sitä voi tehdä hoitotestamentin ja kilpailuttaa palveluntarjoajat sen mukaan. Valitettavasti joku takuueläkettä saava ei ole ihan samassa asemassa...