Simuna

Sama rappiosoittokunta joka keksii näitä homostelu tarinoita sankareidemme ylle marssii kuitenkin Pride marssirivistöissä vastustamassa tällaista ihmisten homostelua. Sanoisin että kyseessä on alhaisin roskasakki jota maastamme löytyy.
Edit: tää ei tainut ollakkaan kotimainen.
 
Viimeksi muokattu:
Eiköhän sieltä takaa löydy joku valistunut kotimainen kulttuuriyksilö...
Sama kulttuuriväki tehnyt Marskista afrikaanon ja muistaakseni myös homon. Kävi kuulemma Mikkelissä iltaratsastamassa nuorten luutnanttien kanssa. Kuka tuollaista sairasta oikein keksii?
 
Sama kulttuuriväki tehnyt Marskista afrikaanon ja muistaakseni myös homon. Kävi kuulemma Mikkelissä iltaratsastamassa nuorten luutnanttien kanssa. Kuka tuollaista sairasta oikein keksii?
No Mannerheim kuitenkin erotettiin Haminasta epäsopivan käytöksen vuoksi (vietti yön "epämääräisessä" seurassa) ja esim. EK-Valpon arkistosta löytyy "Abnormit sukupuolielostelijat"-kansio, jossa mielisairas (?) ex-vääpeli leimaa noin puolet PV:n johdosta homoseksuaaleiksi, tietysti Mannerheim etunenässä. Eli tässä tapauksessa jo aikalaisillakin oli omat juorunsa. Sinänsä koko kysymyksen kai pitäisi olla melko irrelevantti, kuten muunkin kenraalikunnan kohdalla. Ja tietysti kaikkien muidenkin. Julkisuuden henkilöiden kohdalla näistä vain tahdotaan aina spekuloida.

Tuo Häyhä-juttu taas on puhdasta fiktiota. Se ei siis ole totta, eikä sen kirjoittajakaan väitä sen olevan totta. Syy, miksi juuri Häyhä, on mielestäni ihan looginen, eli löytyy helposti netistä ja on saanut melkoisesti gloriaa (tosin mielestäni ihan aiheesta). Kiinnostava novelli ideatasolla, mutta en silti jaksa hirveästi innostua.
 
Jostain muistan lukeneeni etä Amerikassa vielä jokin aika sitten alettiin aika herkästi epäilemään naimattomien miesten sukupuolista suuntautumista.
 
Isoisä kertoi että paljon oli tarkka-ampujia mutta heitä ei koskaan nostettu framille. Heidän porukassa oli yksi joka monesti meni tuliasemaan tai puuhun, kun muut menivät lepäämään.
 
Kyllä sodan aikoihin merkkasi paljon mihin medialla oli mahdollista päästä, korven tekijämiehet jäivät armotta huomioitta. Simon porukka oli hienosti saavutettavissa sen aikaiselle medialle.
Eikä siinä mitään.
 
Huomatkaa minun tekeleeni - sarjaa. Olen vakavasti otettava nouseva taitei lia ja mulla on sanottavaa. ;) Ehkäpä joku apuraha irtoaakin, kun tekee vihkosen, jossa joku kansallinen toteemi -paljastetaan- sateenkaarijätkäksi-. Silkkaa roskaa.
Jos nyt oikeasti haluaisi herättää huomiota, niin tekisi vaikka Tom of Finland- elokuvan, jossa päähenkilö onkin hetero, joka piirtelee homppelikuviaan pelkästä rahasta. Tai joku iisalmelainen pottunokka Olvi-lippis päässä esittämään Nelson Mandelaa tai Martin Luther Kingiä.
 
Minä haluaisin nähdä version Isontalon-Antista ja Rannanjärvestä pääosissa neekerit (loput rooleista pottunaamoja) ja kuvattu Etelä-Pohjanmaalla.
 
Back
Top