Oisko tuossa?Olen pelannut! Äänistä tunnistin, tuo kolahdus kun hylsy putoaa lattialle... Tosin silloin grafiikka oli suttuista niillä koneilla.
Mistä tuota saa nykyään?
https://www.gog.com/game/panzer_elite_se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oisko tuossa?Olen pelannut! Äänistä tunnistin, tuo kolahdus kun hylsy putoaa lattialle... Tosin silloin grafiikka oli suttuista niillä koneilla.
Mistä tuota saa nykyään?
Olen pelannut! Äänistä tunnistin, tuo kolahdus kun hylsy putoaa lattialle... Tosin silloin grafiikka oli suttuista niillä koneilla.
Mistä tuota saa nykyään?
Beastissa tulossa päivitystä maasto grafiikkaan, @Honcho viestien takia itsekin innostuin ostamaan kuukauden lisenssin, tähän mennessä vaikuttaa hyvältä
Ja kävinpä vielä itseni innoittamassa juuri ostamassa kyseisen pelin. Joskus kaverin luona pelasin, eikä tuo hinta ole niin päätähuimaava, etteikö voisi verestää muistojaan ja tukea hyvän pelin tekijöitä.https://www.gog.com/game/panzer_elite_se
5,70€
Edit: Hups tässähän olikin jo EK ehtinyt sanoa saman. Kannattaa huomata näemmä loputkin sivut
Ja kävinpä vielä itseni innoittamassa juuri ostamassa kyseisen pelin. Joskus kaverin luona pelasin, eikä tuo hinta ole niin päätähuimaava, etteikö voisi verestää muistojaan ja tukea hyvän pelin tekijöitä.
"Me humalluimme panssaridieselin katkusta!"
Kaverillani on justiin samanlainen Skoda. Omien sanojensa mukaan osti sen parilla huntilla. Hyvin sillä päästiin halki Suomen. Mitä nyt poliisit ja mersumiehet katteli vähän kieroon....ja naapurin Masan vanhasta Skoda Feliciasta 500€ romutuspalkkio fikkaan.
Kaverillani on justiin samanlainen Skoda. Omien sanojensa mukaan osti sen parilla huntilla. Hyvin sillä päästiin halki Suomen. Mitä nyt poliisit ja mersumiehet katteli vähän kieroon.
Onko @Honcho mitä sivustoja mistä saa ladattua noita scenaariota? steelbeasts.com sivua on jo ryynätty...
Vielä muutama kuva, enempi huumoriosastoa...
Ei näin, pojat...EI...NÄIN....POJAT! (oikeasti musta teksti tuossa "tuhottu" kohdassa paljastaa että CV oli jo rikki. Koitin ampua sen takana lymyävää BMP:tä)
Oidipaalista menoa? (Kun olin pieni niin sininen Volvo 240 -farmari oli "isin auto")
...ja naapurin Masan vanhasta Skoda Feliciasta 500€ romutuspalkkio fikkaan.
Nyt täytyy sanoa, että näiden sinun kuvallisten tk-raporttien jäljiltä olen suorastaan sanaton.
Nautinnollista kuvamateriaalia ja oletan että sanallinen anti on saanut ainakin vähäsen mallia legendaarisesta Pahkasika -lehdestä ? Miulla oli lukioaikoina koneelle asennettuna Steel Beastin ensimmäinen versio.
Katso liite: 14839
Grafiikka oli aika kökköä, mutta Leo 2A4:lla oli ilo kurmottaa iivanaa.
Joo... vaunumallinnus on tarkkaa.. AI ei kyllä tee vaikutusta kun joudut paimentamaan vähän väliä vaunua sieltä puun välistä... ja näköjään suomen puut on tehty teräksestä kun 60t leopardi sutii sitä vasten tyhjää... tai minä en vaan osaa...Nuo kuukauden lisenssit ovat kyllä hyviä tapoja päästä kokeilemaan, natsaako vai ei. Mielenkiintoinen tuo maaston parannus, se taitaakin olla tällä hetkellä jo pelin graafisesti heikoin lenkki kun vaunumallit ym ovat jo tosi tarkkoja.
Eli tämä tosiaan on Puolustusvoimain joukkotuotannossa puoliryhmästä vastanneen vaimosi ottama kuva ?Kyllä Pahkis-vaikutus on myönnettävä
Itsekin aloitin Biistiurani tuolla...se oli ihan hyvä, mutta jotenkin sydän meni vasta tuon Pron myötä. Ja sekin unohtui piiiitkäksi aikaa ja nyt innostuin uudestaan.
Täytyy myös tuota Panzer Eliteä nyt pelata, hitto kun Beastiin saisi vastaavan kampanjan...Leopard-joukkueen managerointia seuraavassa torjuntavoitossa
Eli tämä tosiaan on Puolustusvoimain joukkotuotannossa puoliryhmästä vastanneen vaimosi ottama kuva ?
Tulevaisuus kuuluu muurien rakentajille... nuorena vitsa vuoltava!
Joo... vaunumallinnus on tarkkaa.. AI ei kyllä tee vaikutusta kun joudut paimentamaan vähän väliä vaunua sieltä puun välistä... ja näköjään suomen puut on tehty teräksestä kun 60t leopardi sutii sitä vasten tyhjää... tai minä en vaan osaa...