Spadehommat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pstsika
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Loarus Poppamies Awesome Sauce -kastiketta
Muutama roiskaus Poppamies Aged Jalapeno -kastiketta
Tomaattipyreetä niin

Тomaattipyre on tomateista terveellisin, itse otan sitä lääkkeenä lusikalle ja päälle hyvä öljyä..kohta taas kypsennän paprikoita, tomaatteja, sipuleita, ja sekoitan vuohen fetaa , tämä tahna minulla menee huoneenlämpöisenäkin, kalamata oliivien kanssa.

Viimeksi muokattu:
Ostin viime kesänä puuilon bergenin 99€ vakuumikoneen eikä moitteen sijaa,ainoa mitä pitää vähän säätää on sauman paistoaikaa lyhyemmäks jos enemmän kerralla meinaa tehdä,muuten voi saumat valskata.
Joku 100 pussia sillä tehnyt.
Mä teen aina tuplasauman... ne alkuperäset pussukat loppu aikoja sitte, nyt mennään metritavaralla...teen aina tuplasaumat, pussitin sitte täkykaloja tai kuivalihaa... laitasaumat pitää, kun ne on valmiina, mutta ite "paistettuihin" saumoihin vedän aina kaks vierekkäin, hyvin on alkanu pitämään, ku vähän harjotteli ;)

Mä teen aina tuplasauman... ne alkuperäset pussukat loppu aikoja sitte, nyt mennään metritavaralla...teen aina tuplasaumat, pussitin sitte täkykaloja tai kuivalihaa... laitasaumat pitää, kun ne on valmiina, mutta ite "paistettuihin" saumoihin vedän aina kaks vierekkäin, hyvin on alkanu pitämään, ku vähän harjotteli ;)
juu kyllä mäkin teen tuplasauman,mut jos esim ahvenfileitä pussittaa pakkaseen vähän reilummin,niin se sulaa liikaa se sauma jos on oletusasetuksilla,pari kolme napsua pienemmälle,niin rupee oleen hyvä.
Metritavarasta ittekkin teen,niin saa aina sopivankokosen pussin.

juu kyllä mäkin teen tuplasauman,mut jos esim ahvenfileitä pussittaa pakkaseen vähän reilummin,niin se sulaa liikaa se sauma jos on oletusasetuksilla,pari kolme napsua pienemmälle,niin rupee oleen hyvä.
Metritavarasta ittekkin teen,niin saa aina sopivankokosen pussin.
juu ne valmiit oli vähän semmosia, että hukkapalaa tuli, metritavarasta saa "hitsattua" kulloiseenki tarpeeseen sopivan :) mutta hyvin olen tyytyväinen kyseiseen värkkiin. Hintaansa nähden hyvinkin monitoiminen, välillä tulee jälkikäteen mieleen, että olisinhan mä ton ja ton sillä saannu kätevästi pakattua... Viimeks tekasin esmes "hengissäsäilymispaketin" repun sivutaskussa kulkee nyt tulenteko värkit ja sytykkeet, jotka ei varmasti kastu vaikka suohon tippuisin ;)

Back