Tämän perusteella en olisi lainkaan yllättynyt, jos tapauksen juurisyyksi paljastuisi lopulta tahallisen toiminnan sijaan huono merimiestaito.Kukaan laivalla ei pidä tätä minään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tämän perusteella en olisi lainkaan yllättynyt, jos tapauksen juurisyyksi paljastuisi lopulta tahallisen toiminnan sijaan huono merimiestaito.Kukaan laivalla ei pidä tätä minään?
Miksihän tämän new newn annettiin poistua itämereltä? Toimiin oltiin valmiita mutta ei alettu, koska kansainvälinen merialue. Juupa juu velliperse touhua.
Mahtaa ryssät hykerrellä tyytyväisyyttään.
Yritettiin pysäyttää tutkintaa varten Pietarista lähdettyään. Ei suostunut pysähtymään, koska oli vapaaehtoinen tarkastus, koska Suomella ei ollut oikeutta pakkokeinoihin kansainvälisellä merialueella. Erilaisia selityksiä annettiin, miksi ei halua pysähtyä. Selitykset siis vaihteli.Ehti poistumaan ennenkuin epäilykset vahvistuivat.
New New Polarbear liikkui Baltic Connector kaasuputken lähistöllä tapahtuma-aikaan eli 8. lokakuuta kello 1.20. Alus oli matkalla Pietariin, josta Newnew Polarbear lähti 10. lokakuuta kohti Tianjinin kaupungin satamaa Pekingin kaakkoispuolelle.
Ehti poistumaan ennenkuin epäilykset vahvistuivat.
New New Polarbear liikkui Baltic Connector kaasuputken lähistöllä tapahtuma-aikaan eli 8. lokakuuta kello 1.20. Alus oli matkalla Pietariin, josta Newnew Polarbear lähti 10. lokakuuta kohti Tianjinin kaupungin satamaa Pekingin kaakkoispuolelle.
Gabriella kylkeen ja ois tutkittu merenpohjassa. Nojoo, mutta hommahan menee tasan niin, että tästä seuraa hirveästi ähisemistä ja puhisemista käsien heiluttelua ja loppu tulos on kuin Speden sketsistä: "ollaan tosi vihaisia ja ei yhtään hyväksytä tällaista kaasuputkien katkaisua" "Jaa no mitä sitten". Valitettavasti näin, koska lännessä kaikilta puuttuu munat, laittaa näitä roistoja ruotuun eli ryssää ja kiinaa.Yritettiin pysäyttää tutkintaa varten Pietarista lähdettyään. Ei suostunut pysähtymään, koska oli vapaaehtoinen tarkastus, koska Suomella ei ollut oikeutta pakkokeinoihin kansainvälisellä merialueella. Erilaisia selityksiä annettiin, miksi ei halua pysähtyä. Selitykset siis vaihteli.
Älkää tehkö toisten tai… seuraavan kerran jälkeen sama homma. Munat pitäisi kasvattaa mutta ei niin ei. Jos joku olisi rikkonut ryssän kaapelin niin nehän olisi sen laivan vieneet väkisin satamaan oli kv merialueella tai ei. Ei varmaan kv merialueellakaan ole oikeutta rikkoa mitään.Noin helppoa on paskoa vieraan valtion putket ja kaapelit.
Terveisin. NEWNEW
Mikähän mahtaa olla Suomen ja Viron vastaus.
En jaksa ymmärtää, miksi jengi edelleen roikkuu tuossa Sevmorputissa. Mitä sellaista "tiedustelutietoa" laivalta olisi voitu New New Polar Bearille toimittaa, jota sinne ei olisi voitu lähettää maista sähköpostilla?Venäläinen alueella ollut alus Sevmorput...
Siinäpä vastausta niille, jotka ihmettelevät mihin muka tarvitaan aluemeren laajentamista, kun "onhan se putkien rikkominen muutenkin kielletty".Ei suostunut pysähtymään, koska oli vapaaehtoinen tarkastus, koska Suomella ei ollut oikeutta pakkokeinoihin kansainvälisellä merialueella.
En jaksa ymmärtää, miksi jengi edelleen jaksaa roikkua tuossa Sevmorputissa. Mitä sellaista "tiedustelutietoa" laivalta olisi voitu New New Polar Bearille toimittaa, jota sinne ei olisi voitu lähettää maista sähköpostilla?
Noinkohan ryssä uskaltaisi tuollaista tehdä kiinalaiselle alukselle? Sinänsä mahdollinen tapahtumakulku, mutta työkaluna jonkin vähemmän herkän lipun alla seilaava paatti.Tässä seuraa foliohattuteoria: hongkongilaisaluksen päällystö lahjottiin, kiristettiin tai uhkailtiin suostuvaiseksi. Laivan komentosillalla oli FSB:n upseereita paikalla. Venäläinen alueella ollut alus Sevmorput toimi operaation komentoaluksena ja välitti tiedustelutiedot Polar Beerin sillalle kertoen tarkan ajan ja paikan, jossa ankkuri lasketaan, mihin sitten ajetaan, ja missä kohtaa ankkuri nostetaan (tai tässä tapauksessa se vahingossa katkesi). Kun operaatio oli ohi, FSB-upseerit poistuivat alukselta Pietarista ja sitten Polar Beer lähtikin kohti Kiinaa mahd. nop.
Ja tähänkö tarvitaan 260-metrinen ydinkäyttöinen rahtilaiva monikymmenpäisine miehistöineen? Halvemmalla pääsisi, jos New New Polar Beariin olisi Kaliningradissa noussut muutama ylimääräinen "luotsi" isojen matkalaukkujen kanssa...Jos se oli varmistamassa että sovittu tapahtuma tehdään eikä jänistetä? Vähän vilautettu aseita ja kerrottu mitä käy miehistölle jos pupu meinaa mennä pöksyyn..
Tässä seuraa foliohattuteoria: hongkongilaisaluksen päällystö lahjottiin, kiristettiin tai uhkailtiin suostuvaiseksi. Laivan komentosillalla oli FSB:n upseereita paikalla. Venäläinen alueella ollut alus Sevmorput toimi operaation komentoaluksena ja välitti tiedustelutiedot Polar Beerin sillalle kertoen tarkan ajan ja paikan, jossa ankkuri lasketaan, mihin sitten ajetaan, ja missä kohtaa ankkuri nostetaan (tai tässä tapauksessa se vahingossa katkesi). Kun operaatio oli ohi, FSB-upseerit poistuivat alukselta Pietarista ja sitten Polar Beer lähtikin kohti Kiinaa mahd. nop.