Suomen puolustuskyky on romahtanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tvälups
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Ja suomalaisnaisetko sitten ovat joku puolustetteva asia? Miksi muka? Ylivertaisen geeniperimän takia? Siksikö, että ainoa yhdistävä seikka niiden kanssa on sama äidinkieli?

Keskimääräinen suomalaisnainen ei kelpaa kuin pantavaksi. Niissä ei todellakaan ole ainesta mihinkään totisempaan. Niiden arvo- ja ajatusmaailma on rappiolla, ne ovat itsekkäitä ja omahyväisiä ja kuvittelevat silti olevansa taivaan lahja miehille. Huom. sana KESKIMÄÄRÄINEN.

Toki joukkoon mahtuu myös laatunaisia, mutta niitä ei välttämättä riitä kaikille...

Onneksi "keskimääräinen suomalaismies" on aivan erilainen tapaus.. :)

Ja suomalaisnaisetko sitten ovat joku puolustetteva asia? Miksi muka? Ylivertaisen geeniperimän takia? Siksikö, että ainoa yhdistävä seikka niiden kanssa on sama äidinkieli?

Keskimääräinen suomalaisnainen ei kelpaa kuin pantavaksi. Niissä ei todellakaan ole ainesta mihinkään totisempaan. Niiden arvo- ja ajatusmaailma on rappiolla, ne ovat itsekkäitä ja omahyväisiä ja kuvittelevat silti olevansa taivaan lahja miehille. Huom. sana KESKIMÄÄRÄINEN.

Toki joukkoon mahtuu myös laatunaisia, mutta niitä ei välttämättä riitä kaikille...

Se on tuo luonnon valinta.

Toki plussaa on se että jo teininä oppi Euroopassa reissatessaan että suomalainen nainen on pannut Suomen euroopan kartalle.

Joka leirintäalueen henkilökunnassa oli aina joku joka oli pannut suomalaista naista :)

Mikäs siinä. Ei se järvi soutamalla kulu.

En näe niissäkään mitään puolustettavaa. Jos ryssälle kelpaa, niin vieköön perkele!

Mitäs sinä Suomen puolustuskyvyn romahduksesta sitten välität? Jos täällä ei ole puolustamisen arvoisia ihmisiä, niin ihan vain maatako (metsiä, peltoja) sinä puolustaisit? Vai demokratiaamme - eikös se ole sama kuin ihmiset? Saa provosoitua, muttei ole pakko. Voit kertoa, mitä puolustamisen arvoista sinulle on.
Ajatukseni siitä, että miehillä riittää puolustettavaa naisissa on omasta suustani tietysti ristiriitainen: mitäs naiset sitten puolustavat? Ja pitääkö miesten hoitaa kaikki: puolustaa itseään ja naisia...
Mutta homman kluu voi olla se, että jos sinulle on se yksikin nainen, jota kannattaa suojella, niin sinä teet sen - ja samalla pelastat maasi, yhteiskuntajärjestelmän jne. Jos sinulla ei ole muuta kuin itsesi, josta välität, niin oman nahkasi suojaat parhaiten lipsimällä käpykaartiin.
Kyllä meidän puolustuskyky on tosiaan romahtanut, jos henkinen pohja on poissa. Viis kalustosta.

Ja nyt minä aion pitää näppini erossa topiikeista, joissa sukupuolella on väliä. Eli tulen olemaan aika hiljaa, koska asiantuntijuus ei riitä moneenkaan ketjuun. Eikä se hiljaisuus välttämättä ole paha;)

Vasta nyt heräsin tähän mielenkiintoiseen sivujuonteeseen tässä topiikissa. Jos ylläpito sallii, pakko kommentoida sen verran, että uskokaa tai älkää, saattaapa osua joskus kohdalle ihan mukiinmenevä nainen, joka sietää tai jopa hyväksyy maanpuolustushenkiset harrastukset, sotakirjallisuuden, sotapelit, kertaukset, vehit...

Meillä kirjahyllyssä paljon kaikkea edellä lueteltua, molempien lukemana. Sotapelit jätän miehelle. Sotaharjoitukset hoitaa mies työn puolesta, minä vehit. Ja meillä molemmat kyllä johdattavat pikku tyttäriämme isänmaallisuuden ja maanpuolustuksen pariin. Kesällä suunnataan taas viettämään laatuaikaa sotahistorian parissa, mm. Rommelin kotimuseoon menemme. Mp-asioista keskustelisin mielelläni kotona enemmänkin, mutta miehelle riittää työn puoli.

Ja mitä se "mukiin menevä" sitten on, niin tämän mp-teeman ohella mielestäni huolehdin osaltani kodista, tuon oman palkkani perheelle, tuen miehen harrastuksia, jos vain omiakin saa olla. Ja vaikka toisaalla sotilasharpyijaksikin itseäni nimitin, saattaa olla, että ulkonäkökin on ok. Tosin kevyttä akkautumista varmaan tapahtunut, kun kolmekymppiä tuli tässä ylitettyä.

Miksi sitten on oikeutettua, että miehet otsikon "Suomen puolustuskyky on romahtanut" alla tuskailevat naisasioista: pitäähän teillä olla jotain puolustettavaa ;)

Ja miksi tästä voi jauhaa, kun maailmalla velloo kriisejä, joista voisi vouhkata: miehet nyt vaan tarvii naisia, että kyvyt ei romahda ;)

No sitä kun on tottunut elämään itekseen, niin sitä luottaa satunnaiseen strategiseen iskuun. Jossa vyörytetään yön aikana tutuksi tullut naisihminen hänen asunnolleen ja murretaan puolustus laillisin keinoin.

No sitä kun on tottunut elämään itekseen, niin sitä luottaa satunnaiseen strategiseen iskuun. Jossa vyörytetään yön aikana tutuksi tullut naisihminen hänen asunnolleen ja murretaan puolustus laillisin keinoin.
Sitten ymmärsin sinut väärin ja luulin, että halusit muutosta tuohon satunnaisstrategiaan. Kun kirjahyllyn sisällön esitteleminen naiselle on kuvioissa sekin :p

Kauanpa olin hiljaa;)

Sanoisin että maanpuolustus on romahtanut siinä vaiheessa kun jo pelkkä kirjahyllyn omistaminen katsotaan epäilyttäväksi.

Se on tuo luonnon valinta.

Toki plussaa on se että jo teininä oppi Euroopassa reissatessaan että suomalainen nainen on pannut Suomen euroopan kartalle.

Joka leirintäalueen henkilökunnassa oli aina joku joka oli pannut suomalaista naista :)

Mikäs siinä. Ei se järvi soutamalla kulu.
Aika karmeaa katottavaa. Suomalainen nainen ei todellakaan osaa sanoa ei. Venäläinenkin on arvokkaampi.

http://kuvaton.com/kuvei/suomalaisilta_heruu.jpg

Nythän asialla ei enää ole merkitystä kun olen vakiintunut, mutta olen ollut tuosta kiitollinen tuosta suomalaisnaisten halukkuudesta esiaviolliseen seksiin.

Muuten olen sitä mieltä, ettei se keskiverto kansalainen ole täydellinen missään. Itse olen ollut tyytyväinen tuohon yhteen suomalaiseen naiseen jo monta vuotta.

Mitäs sinä Suomen puolustuskyvyn romahduksesta sitten välität? Jos täällä ei ole puolustamisen arvoisia ihmisiä, niin ihan vain maatako (metsiä, peltoja) sinä puolustaisit?

Ennemmin jopa metsiä ja peltoja kuin korruptoitunutta oligarkkien hallitsemaa lumedemokratiaa, joka on käytännössä vain liberaali DDR.

Vai demokratiaamme - eikös se ole sama kuin ihmiset?

Ei, se ei ole sama asia ja meillä Suomessa ei kyllä ole demokratiaa ainakaan jos katsotaan miten demokratia on alunperin käsitetty.

Saa provosoitua, muttei ole pakko. Voit kertoa, mitä puolustamisen arvoista sinulle on.

Eipä oikeastaan mitään, koska en ole omistavaa luokkaa ja tuo omistava luokka verottaa minut hengiltä ostamiensa poliitikkojen suosiollisella avustuksella.

Koti/Uskonto/Isänmaa- teesi ei päde minuun, sillä asun vuokrakämpässä, en usko jumalaan ja en omista neliömetriäkään maata. Minulla ei ole materialistia etuja puolustettavana, eikä poliittisia, eikä uskonnollisia. Oikeastaan voisi sanoa, että omistan vain nyrkit ja kiväärin, mutta valtiovalta haluaa kieltää minulta oikeuden jälkimmäiseen, joten en näe sellaisessa valtiovallassa juurikaan puolustettavaa.

Läheiset ihmiset taitavat olla ainoa puolustamisen arvoinen juttu, mutta en katso tuon tarkoittavan samaa kuin kansakunta. Suomen kansa on osoittautunut kokonaisuutena heikoksi ja lammasmaiseksi, joten on luonnollista, että vahvempi kansa polkee sen jalkoihin ja sulauttaa itseensä.

Minulla olisi paljon alhaisemmat syyt sotia kuin joku lumedemokratian ja oligarkkien suojeleminen, sillä uskon, että jokainen, jonka tapan taistelussa palvelee minua orjana tuonpuoleisessa. Se on sijoitus tulevaisuuteen. Lisäksi pidän adrenaliinin aiheuttamista tuntemuksista, joten sotiminen olisi kaltaiselleni adrenaliininarkkarille varmaan aikamoinen trippi...

Vapaaehtoinen kouluttautuminen palvelee yhteisön edun (pv) lisäksi myös henkilökohtaista etua, sillä se antaa vähän selkänojaa ja osaamista sitä vastaan, että Valpon verihurtat eivät retuuta minua käsiraudoissa turvasäilöön ajatusrikollisena, kuten jotain -30 luvun juutalaisbolshevikkiä.

Ajatukseni siitä, että miehillä riittää puolustettavaa naisissa on omasta suustani tietysti ristiriitainen: mitäs naiset sitten puolustavat? Ja pitääkö miesten hoitaa kaikki: puolustaa itseään ja naisia...

Eivät naiset yleisesti ottaen puolusta mitään, vaan sekin on sälytetty miesten vastuulle. Se on sitä kuuluisaa pohjoismaisen hyvinvointivaltion tasa-arvoa.

Mutta homman kluu voi olla se, että jos sinulle on se yksikin nainen, jota kannattaa suojella, niin sinä teet sen - ja samalla pelastat maasi, yhteiskuntajärjestelmän jne. Jos sinulla ei ole muuta kuin itsesi, josta välität, niin oman nahkasi suojaat parhaiten lipsimällä käpykaartiin.

Toki noin, mutta se, että puolustaisin yhtä naista ei tarkoita sitä, että haluaisin suojella muita, vaan se tapahtuu ikäänkuin otona ja tarkoituksettomasti. Melkein voisi sanoa, että vahingossa. Mielestäni olisi oikein hyvä juttu, että tietty osa suomalaisista joutuisi desanttien leikkikaluiksi. Siinä olisi uusi naurunaihe lahtarikaatien sijaan ja vähän oman elämän tositeeveetä Salkkari juonella. Lisäksi joku vinosilmäinen kirgiisi olisi varmasti ihanan eksoottinen.

Kyllä meidän puolustuskyky on tosiaan romahtanut, jos henkinen pohja on poissa. Viis kalustosta.

Nämä vitun punikkisiat ovat itse aiheuttaneet vastaikkainasettelun omalla agitaatiollaan sekä romuttaneet kaluston, joten syökööt itse keittämänsä sopan. Nyt on turha vinkua, sillä Asioihin olisi voinut vaikuttaa jo ajat sitten eikä vain naureskella sotahulluille lahtareille kuihduttamalla samalla puolustusbudjetin ja tiukentamalla vapaaehtoisen maanpuolustustyön käytännön edellytyksiä. Omat petturit ovat jopa vaarallisempia kuin ryssät, joten mahdollisen viholliskuvan hahmottaminen ja maalihierarkia pitää kenties miettiä uusiksi.

Sitten ymmärsin sinut väärin ja luulin, että halusit muutosta tuohon satunnaisstrategiaan. Kun kirjahyllyn sisällön esitteleminen naiselle on kuvioissa sekin :p

Kauanpa olin hiljaa;)

Sen joutuu joskus esittelemään, jos erehtyy tuomaan naisen kotiinsa. Moni ihmettelee kun on jopa kolmekirjahyllyllistä kirjoja.. Ja mielestäni en ole edes ostanut kaikkea mitä mieli tekisi

Hyi saatana kun on saastainen topikki! Vaihdetaas nimi samalla maanpuolustus[piste]net parempaan muotoon maanpettäminen[piste]net

Aika karmeaa katottavaa. Suomalainen nainen ei todellakaan osaa sanoa ei. Venäläinenkin on arvokkaampi.

Sinne Radarkin vaan sitten Venäjälle geeniperimäänsä levittämään. Luulen että Suomen puolustuksen kannalta tämä ratkaisu on oikeaan suuntaan :):):)

Onkohan pstsika ottanut turhan isot huikat ampumalaitteen magnesium-antimoni -litkuista... No, eihän tämä Suomi mikään pinkeä onnela ole, mutta ei tuota tilannekuvaa voi minusta täysin oikeellisena pitää.

Minä ainakin näen joka päivä paljonkin puolustamisen arvoista, ja miltei viikoittain myös puolustamisen kykyä. Tai siis onhan sitä kykyä torit ja turut pullollaan, mutta siis valjastettua kykyä.

Suomalainen nainen on paras nainen maailmassa. Ainoa huonojuttu on että kaupunkilaisuus on vastoin luonnon lakeja meidän heimon naisille. Ero kaupunkilaisen ja maalaisnaisen välillä on huima. Mutta tämä ei ole kaupunkilaisen naisen syy. Hän on vain syntynyt ja varttunut luonnottomissa olosuhteissa. Olosuhteissa joissa yrittää pärjätä parhaaksi katsomallaan tavalla. Siksi hän on mikä on. Suomalainen nainen kärsii tietämättään paljon enemmän kuin mies tästä meidän heimon luonnottomista elinoloista. Metsään me kuulumme. Sieltä olemme tulleet ja väkisin sivistykseen revitty.

Onkohan pstsika ottanut turhan isot huikat ampumalaitteen magnesium-antimoni -litkuista... No, eihän tämä Suomi mikään pinkeä onnela ole, mutta ei tuota tilannekuvaa voi minusta täysin oikeellisena pitää.

Minä ainakin näen joka päivä paljonkin puolustamisen arvoista, ja miltei viikoittain myös puolustamisen kykyä. Tai siis onhan sitä kykyä torit ja turut pullollaan, mutta siis valjastettua kykyä.

Ei nyt mitenkään henkilökohtaisuuksiien menevää, mutta vähän kulmakarvat kohosivat kun foorumilla revittiin pelihousuja perkistä ja miten ne ottaa omat pyssyt pois. Entäpä kun tulee vuoro tarjota henkikulta?

Onhan maanpuolustus toki mukava harrastus ja etenkin sen varjolla toteuttettava ampuma-aseharrastaminen yms makkaranpaistopuuha. Ei sitä ole pakko vakavasti ottaa. Kyllähän jotkut Suojeluskuntalaistekin paineli viime sotien aikana Ruotsiin kun olisi sotaan pitänyt lähteä.

Enkä jeesustele että itse olisin jotenkin parempi. Aika lailla individualistisia tavotteita minulla ainakin on, maanpuolusutsharrastus tarjosi lisää perspektiiviä moneen asiaan, Airsoftiin ja paintballin sorrui sitä kautta, samoin tuli tutustutta survivalismiin (kiitos Baikalille) ja urheiluun sekä vaellusjuttuihin ja metsästysharrastukseen. Osaan valmistaa itselleni ja perheelle maakuopan johonkin eräjärven rantaan ja elellä siellä käpykaartilaisena ainakin jonkin aikaa. Kiitos maanpuollllustus. :p

Miten niin karmeaa? Miten niin venäläinen on "arvokkaampi"?

Olenkohan kirjoitellut tänne liian usein? Yksityiseen sähköpostiini on viimeaikoina tullut useampi venäläisen nainen deitti-ehdotus. Näin ei ole koskaan ennen tapahtunut! Mikä lienee olisi ollut tietsikkani kohtalo jos olisi vastannut niihin.
PS. Olen onnellisesti naimisissa, enkä ole koskaan kuulunut tai edes käynyt deitti-sivustoilla.

Back