Suomen sisäinen turvallisuus

Onko kellään käynyt mielessä millainen turvallisuusriski on olemassa kun nämä samat poliisit eli helsingin poliisi hoitaa valtioneuvoston jne turvallisuuden..?

Luulisi ihan oman sekä valtion turvallisuuden vuoksi valtioneuvoston tutkivan sen tahon henkilöstön kytkyt ja taustat aina ylhäältä alas ja ihan juuria myöden, joka heidän turvallisuudestaan vastaa...?

Eikä pelkästään turvaa maan ylintä johtoa vaan myös ulkovaltojen lähetystöjä ja vieraita, tässä jos missään olisi jonkinmoinen selvitys paikallaan, ellei tutkimattomuuden syy ole juurikin se että kummallakin yhteinen intressi.

Soini jos joku ei kaadu taistelutta. ???
Vaikka Soini on puolueen aikanaan perustanutkin, niin uskon hänenkin ymmärtävän että tietyssä vaiheessa suunnanmuutos saattaa olla tarpeen. Kuten nyt.
Uskon Soinin kuitenkin mieluummin jättävän jälkeensä jotain positiivisesti näkyvää kuin rauniot. Parhaiten Soini viimekädessä on voittaja, jos antaa puolueen uusiin käsiin. Vaihtoehtona on riitely, repeytymine ja rauniot.
Siitä olen samaa mieltä että Soinin aika persujen johdossa on ohi ja on suoritettava sisäinen puhdistautuminen, joka tuloksena näkyy ulkoisena uudistumisena.
Näin myös Halla-aholle järjestyy tilaa ja äänestäjätkin voimme olla tyytyväisiä.

Suomen sisäinen turvallisuus ei järky tästä prosessista. Suosittelen rauhan tekemistä tällä tavalla.

.

Parhaiten Soini viimekädessä on voittaja, jos antaa puolueen uusiin käsiin.
Näitä esimerkkejä on niin harvassa, että vuosikymmeniä syrjässä ollut poliitikko kerran huipulle päästyään toimisi noin, että varaan itselleni kyynikon aseman tässä aiheessa.

Toki näin poliitikot toimivat, ajatellen ensisijassa maan ja puolueen etua :rolleyes:...

Eikö näistäkin olisi voinut laittaa kuvaa lehteen jo kuukausi sitten, heti ryöstön tapahduttua?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1453341498402.html
Tunnistatko nämä miehet? Poliisi etsii kolmea ryöstöstä epäiltynä
1453341494876.jpg

Ihanaa kun meiltäkin löytyy kansainvälistä monien kulttuurien vaikutusta...siitä olemme saaneet pysyvän rikkauden Suomeen ja pääkaupunkiseudulle..

Soini asuu fattan kampassa Iivisniemessa. Soini tekee 'duuniaan' rahan takia. Jos joku antaisi Soinille 2500 euroa kuukaudessa, han tekisi jotain muuta, kaskyjen mukaan. kaksi ja puoli tonnia on ero ihan hyvan liksan ja ministeriliksan valilla.
Soini asuu halvimmassa rantakampassa paakaupunkiseudulla Espoon Iivarissa, mukaanlukien somalilainen Vuosaari stadissa. Ja maksaa Espoon kaupungille 750 EUR vuokraa kolmiosta. VMP.

Soini asuu fattan kampassa Iivisniemessa.
Soini asuu halvimmassa rantakampassa paakaupunkiseudulla Espoon Iivarissa. Ja maksaa Espoon kaupungille 750 EUR vuokraa kolmiosta

???

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012050415529735_vi.shtml
Perjantai 4.5.2012
Iltalahden saamien tietojen mukaan Timo Soini on ostanut 114 neliön rivitaloasunnon.

Vuonna 1970 valmistunut kolmikerroksinen asunto tarjoaa Soinin nelihenkiselle perheelle erittäin viihtyisät puitteet.

Ja minussa on pilkunnu***n vika, tiedostan....:(. Vähän kuin ajokoira joka ei voi vastustaa kun saa jäneksestä vainun.

PS. En ole reservisti, muuten vaan maanpuolustuksesta kiinnostunut.

Tämä on mielestäni hyvä ja kannatettava aloite. Lehtien mukaan tosin poliisijohto - joka siis toisaalta haikailee reservipoliisien perään - on täysin kykeneväinen huolehtimaan YJT:stä. Näin varmasti onkin, tavallaan, mutta ei-letaalin, helppokäyttäisen henkilökohtaisen puolustautumisvälineen salliminen kyllä joissakin tilanteissa vähentäisi seurauksia. Poliisi kun ei kuitenkaan ehdi minuutin vasteella de-eskaloimaan jokaista tilannetta.

Ennen ehdotuksen täydellistä alas ampumista kannattaisi ottaa selvää esimerkiksi kaasusumuttimien väärinkäyttötilastoista Saksasta, jossa sumuttimet ovat lupavapaita ja niitä saa kantaa mukana. Käsittääkseni sumuttimet ovat Virossakin lupavapaita.

Ehkä tässä on sittenkin enemmän kyse suomalaisesta perinteestä luottaa Viralliseen Tahoon lähes kaikessa, erityisesti väkivallan käytön rajoittamisessa valtion väkivaltakoneiston oikeudeksi, myös henkilökohtaisen koskemattomuuden turvaamisessa äkillisissä tilanteissa.

Yleensä asioiden kieltämiseen käytettyä "Jos yksikin x saadaan estettyä, n on perusteltua" -argumentaatiota voisi tässä käyttää päinvastaiseen: "Jos sumuttimien avulla saadaan yksikin raiskaus/pahoinpitely/lisää oma vaihtoehto estettyä, niiden lupakäytäntöä tulee helpottaa".

Olen ite portsarina saanut tuollaisen viron tuliaisen silmilleni.

En kaipaa yhtään lisää kyynelkaasuja kännisille suomalaisille muijille tappeluvälineiksi

Olen ite portsarina saanut tuollaisen viron tuliaisen silmilleni.

En kaipaa yhtään lisää kyynelkaasuja kännisille suomalaisille muijille tappeluvälineiksi

Joo, se on kyllä häijyä kamaa!
Tuosta tuli mieleeni, että jotkut ihmiset kestävät kaasua aika paljon enemmän, kuin toiset...
Minä en kestä juuri lainkaan kaasua, mutta työkaverini on kyllä ihme jäbä, kun se vaan villiintyy, jos sitä kaasutetaan!!
Kerran oltiin jossain kaukomailla ja siihen tuli sitten puolenkymmentä paikallista vandaalia tohaamaan ja sit muuan heistä tempaisi kaasupurkin ja antoi täyslaidallisen. Onneksi ei minulle, vaan kaverille. Kaveri pomppas kuin jänis ja nappasi hepun kainaloon ja kaasupurkin sen tyypin kädestä, sitten se veti siltä kalsarit jalasta ja työnsi perseeseen sen purkin!!! Mä koitin olla hengissä ja hengittää ja pidellä tämän kaasutuskaverin kaverita loitolla ja nauroin katketakseni, kun kaasutusheppu huutaa järkytyksestä ja kauhusta kun kaasupurkki vaan painuu ahteriin! :D
Voi jeesus..

Mut juu, ei ehkä ole kovin viksua kamaa jokamiehen saatavaksi. :)

Joo, se on kyllä häijyä kamaa!
Tuosta tuli mieleeni, että jotkut ihmiset kestävät kaasua aika paljon enemmän, kuin toiset...
Minä en kestä juuri lainkaan kaasua, mutta työkaverini on kyllä ihme jäbä, kun se vaan villiintyy, jos sitä kaasutetaan!!
Kerran oltiin jossain kaukomailla ja siihen tuli sitten puolenkymmentä paikallista vandaalia tohaamaan ja sit muuan heistä tempaisi kaasupurkin ja antoi täyslaidallisen. Onneksi ei minulle, vaan kaverille. Kaveri pomppas kuin jänis ja nappasi hepun kainaloon ja kaasupurkin sen tyypin kädestä, sitten se veti siltä kalsarit jalasta ja työnsi perseeseen sen purkin!!! Mä koitin olla hengissä ja hengittää ja pidellä tämän kaasutuskaverin kaverita loitolla ja nauroin katketakseni, kun kaasutusheppu huutaa järkytyksestä ja kauhusta kun kaasupurkki vaan painuu ahteriin! :D
Voi jeesus..

Mut juu, ei ehkä ole kovin viksua kamaa jokamiehen saatavaksi. :)

Tämä on yksi niistä syistä miksi en lähettäisi teinejä vappuhumuun hälyttimen/sumutteen kanssa ja kuvittelisi heidän olevan turvassa.

Tämä on yksi niistä syistä miksi en lähettäisi teinejä vappuhumuun hälyttimen/sumutteen kanssa ja kuvittelisi heidän olevan turvassa.

Joo.. Sumutin on kuin mikä tahansa ase, jos sitä olet valmis käyttämään, niin sitä pitää sitten myös käyttää paikan näin ollen...
Muuten mustanaamio voi Napata sumuttimen ja survoa sen tosiaan sinne, minne aurinko ei paista :D

Back