Minua ei kyllä ainakaan kiinnosta bussissa ruveta tuntemattoman kanssa juttelemaan. Ei se kyllä ahdistelua toki ole.Juttelu bussissa on ahdistelua?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minua ei kyllä ainakaan kiinnosta bussissa ruveta tuntemattoman kanssa juttelemaan. Ei se kyllä ahdistelua toki ole.Juttelu bussissa on ahdistelua?
Ennen tuomiota lehdistö käyttää nimitystä paikkakuntalainen.Sukunimen perusteella turkkilainen.
Kelataksi on vielä intiimimpi ympäristö...Minua ei kyllä ainakaan kiinnosta bussissa ruveta tuntemattoman kanssa juttelemaan. Ei se kyllä ahdistelua toki ole.
Teillähän on kohta kaikki uutta siellä, joko ensiavun taakse nouseva siipi on valmis?Meillä on täällä nimihirviö Keski-Pohjanmaan sosiaali- ja terveyspalvelukuntayhtymä, lyhennettynä Soite. Niin että täällä lähdetään soitellen kelataksiin viettämään niitä intimejä hetkiä....
Jossakin vaiheessa oli paljon juttua siitä, kuinka ME suomalaiset olemme niin jurona että bussisakin on kuolemanhiljaista. Mikähän MEIHIN on nyt oikein mennyt?
Niinpä.Minua ei kyllä ainakaan kiinnosta bussissa ruveta tuntemattoman kanssa juttelemaan. Ei se kyllä ahdistelua toki ole.
Hätäpuheluun vastaaminen voi pahimmillaan kestää jopa viisi minuuttia – hätäkeskukset kuormittuvat henkilöstöpulassa
https://yle.fi/uutiset/3-10441775
Paljonko niitä työttömiä olikaan?
Toki tuohon ei kuka vain sovi mutta ihmettelen että ei löydy ihmisiä Keravalle töihin 3k kuussa käteen.
Joku tässä nyt mättää.
Taisi olla aloituspalkan brutto aloittelijalle. 3 tonnia käteen olisi viiden tonnin palkka noin.Toki tuohon ei kuka vain sovi mutta ihmettelen että ei löydy ihmisiä Keravalle töihin 3k kuussa käteen.
Mutta jos palkka 3 donaa brutto niin vero lienee lähemmäs 30%. Ei siitä kovin paljoa jää elämiseen.
en ymmärrä että näin tärkeästä työstä ei makseta enempää.