Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen sitä mieltä, että ikärajaa pitäs laskea 15->13. Nykyään 13-14v ei ole mitään kynäniskoja mitä voit tappaa nyrkillä. Evoluutio on ihmeellinen, ihminen saa ruokaa yms enemmän, niin se myös aikuistuu aikasemmin yms.Entinen nettipoliisi Fobba on nyt ryöstöryhmässä.
16-vuotias epäilty tuomittiin yli kahden vuoden ehdottomaan vankeuteen. Nuorison ryöstelyä yritetään hillitä. Osa on vielä niin kakaroita, ettei tule kuin sosiaalitätiä.
Nuorisoryhmän selvittämissä tapauksissa uhreilta on ryöstetty esimerkiksi käteistä rahaa ja puhelimia.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201804252200901273/
Voimakeinot ja väkivalta ovat vähän eri asioita. En ymmärrä miksi poliisin pitäisi alentua samalle tasolle rikollisen kanssa. Tämä sitten pitäisi hyväksyä ja sitä kunnioittaa... hohhoijaa.Erinomainen juttu, että kyseinen poliisi saa jatkaa virassaan.
Jokainen sikakoira joka virkavaltaa vastustaa sanoin tai teoin on nyrkiniskunsa ansainnut.
Paras joululahja alueen väestölle on se, että kyseinen poliisi on jo jouluna vuorossa.
Itse olen sitä mieltä, että ikärajaa pitäs laskea 15->13. Nykyään 13-14v ei ole mitään kynäniskoja mitä voit tappaa nyrkillä. Evoluutio on ihmeellinen, ihminen saa ruokaa yms enemmän, niin se myös aikuistuu aikasemmin yms.
Minäkin tapasin italialaisen myyntiedustajan paikallisen kyläkaupan pihalla. Hänkin oli yllättäen messuilta tulossa ja piti päästä eroon jostain työkoneista, joiden lentokuljetus takaisin Italiaan olisi tullut liian kalliiksi. Reiluna miehenä hän olisi luopunut niistä aivan nimelliseen hintaan. Vakuudeksi esitteli lentolippujaankin, mutta hieman ihmetytti, miksi myyntiedustajaksi lähetetty mies ei osannut juuri edes englantia, suomesta nyt puhumattakaan. Jostain syystä en innostunut kaupantekoon.Joskus vuosia sitten ollessani tulossa naapuripitäjän rautakaupasta siihen pihaan kurvavasi joku tumma jätkä parikymmentä vuotta vanhalla suomen kilvissä olevalla datsunin romulla. Alkoi kauppaamaan mulle agrikaattia. Yritti ensin Englanniksi mutta kun en kunnolla ymmärtänyt niin se huomasi osaavansa Suomea. Oli kuulemma italialainen myyntiedustaja ja tulossa messuilta. Nyt oli kiire lentokentälle ja olisi pitänyt palauttaa auto vuokraamoon ja halusi myydä esittely agrikaatin halvalla. Näytti jonkin suomalaisen halpisketjun mainosta ja sanoi agrikaatin olevan samanlainen. Ei tullut kauppoja.
Hauskaa oli kun se kaveri tuli pari päivää myöhemmin tuossa kylätiellä vastaan edelleen sillä Datsunillaan, ei ilmeisesti ollut ehtinyt sille lennolle.
Nykyään 13-14v ei ole mitään kynäniskoja mitä voit tappaa nyrkillä. Evoluutio on ihmeellinen, ihminen saa ruokaa yms enemmän, niin se myös aikuistuu aikasemmin yms.
Vanhin poikani on 180 senttiä ja 80 kiloa, 16-vee. Ja täynnä lihasta ja pyykkilautavatsa.Tuo on kyllä totta. Pojan juuri 14v. täyttänyt kaveri on minua 10 cm pitempi. Minä toki painavampi eli ylivoimainen
Tuntuu niitä ''italian agrekaattikauppiaita'' pyörivän siellä ja täällä. Kaverini soitti kesällä, että joku outo hamppi kauppaa agrekaattia juuri tällä tarinalla, pistä autot, konehalli ja kaikki mahdolliset paikat lukkoon..Minäkin tapasin italialaisen myyntiedustajan paikallisen kyläkaupan pihalla. Hänkin oli yllättäen messuilta tulossa ja piti päästä eroon jostain työkoneista, joiden lentokuljetus takaisin Italiaan olisi tullut liian kalliiksi. Reiluna miehenä hän olisi luopunut niistä aivan nimelliseen hintaan. Vakuudeksi esitteli lentolippujaankin, mutta hieman ihmetytti, miksi myyntiedustajaksi lähetetty mies ei osannut juuri edes englantia, suomesta nyt puhumattakaan. Jostain syystä en innostunut kaupantekoon.
Vanhin poikani on 180 senttiä ja 80 kiloa, 16-vee. Ja täynnä lihasta ja pyykkilautavatsa.
Itse kun menin armeijaan, painoin 76 ja 187 senttiä 19-vuotiaana...
Voimakeinot ja väkivalta ovat vähän eri asioita. En ymmärrä miksi poliisin pitäisi alentua samalle tasolle rikollisen kanssa. Tämä sitten pitäisi hyväksyä ja sitä kunnioittaa... hohhoijaa.
Ei kestä iskua noi nuoret... vaikka on jouhea leuassa se ei tarkota että se kestää miehen lailla kolistelua. Aivot vielä kehittyy, niitä jos helisyttelee vähän pääkopassa niin tulee bambi-jalat saman tien.Eikä kintut ole luutuneet vielä niin että kestaisivät jykeviä alapotkuja ollenkaan.Itse olen sitä mieltä, että ikärajaa pitäs laskea 15->13. Nykyään 13-14v ei ole mitään kynäniskoja mitä voit tappaa nyrkillä. Evoluutio on ihmeellinen, ihminen saa ruokaa yms enemmän, niin se myös aikuistuu aikasemmin yms.
Missä kohtaa siinä videossa oli "väkivaltaa"?
Sakkoihin johtanut pahoinpitely tapahtui huhtikuussa Mikkelin poliisiasemalla. Poliisin kiinniottamaa henkilöä oltiin tuomassa säilöön poliisiasemalle, kun poliisimies löi kämmensyrjällään kiinniotettua niskaan säilöönottotarkastuksen yhteydessä.
Iskun seurauksena kiinniotetun henkilön pää osui vastaanottotiskiin. Kiinniotetun henkilön huuleen tuli osuman seurauksena haava, joka vaati sairaalahoitoa tikkien muodossa.
(syövät enemmän kalaa kuin on mielestäni edes järkevää, jopa lihapullat on tehty kalasta perkele):
Pahoinpitely tulkitaan sivistysvaltioissa yleensä väkivallaksi... En tiedä miten se poliisissa tulkitaan? Aika usein ilmeisesti siten, että "kaveri sai mitä ansaitsi".Missä kohtaa siinä videossa oli "väkivaltaa"?
Tuosta jutusta jossa agregaatti kauppias oli saanut käkättimeen on todella vaikea sanoa mitä siellä on todellisuudessa mahtanut tapahtua.