Suomen sisäinen turvallisuus


Mulla on huomenna työhaastattelu sairaalan turvahommiin.

En ajatellut sanoa että mua ajaa alalle ilmainen käsidesi ja nätit muijat :D
Kehoitan tuossa ympäristössä varovaisuuteen. Hoitsut osaavat olla juonia, kun loukku on laennut, huomaat saavasi viimeiset sanat, tiedäthän ne...
 
Tuo mr Sardukar sairaalan turvamiehenä kuulostaa jo epäinhimilliseltä toimenpiteeltä "haastavia asiakkaita", ehkä jopa rikos ihmisyyttä vastaan. Hälyttäkää Martin Schein...

Jos nyt jätettäisi Shaissen Martta suunnittelemaan lisää totalitäristisiä utopioita joissa hän määrittää sanan-, liikkumisen-, ajattelun- ja ulkoisen olemuksen rajat sekä oikeastaan kaiken muunkin.

Jos korona - tai joku muu pandemia - leviää oikein urakalla, niin Sardaukarit ja muut vastaavat ovat paljon parempia hoitamaan henkilölogistiikan seulonta- ja rautalanka -vaihetta kuin pullahalaajat ja diskuteeraajat.
 

Mitkähän ovat Pohjois-Karjalan tulevat uudet maakuntavärit?
 
Minulla on sitten Suomessa laittomat kengät. Nämä ovat virolaisen Viljandi-maakunnan värit.

1_1_7768558.jpg


Ja nämä virolaiset kansantanssijat sietää pysyä poissa Suomesta.

Mulgid_tantuhoos._Pilt_Alar_Karu.jpg
 
Niin että kyllä poliisilla tulee olemaan kädet täynnä jos meinaavat kieltää joku väriyhdistelmä.
 
Niin että kyllä poliisilla tulee olemaan kädet täynnä jos meinaavat kieltää joku väriyhdistelmä.
No meillä on poliisitalossa paljonkin Bandidoksen väreissä olevia varoitus- ym kylttejä...
 
Mullakin taitaa olla yhden joukkueen värit työpaikalla.Kaasupullot_tarra.png
 
Saattaa olla vaarallinen...

Ai että tykkään tuosta poliisin tiedotuskielestä :D

"Saattaa olla myös pyhäkoulupoika" :p

Tämä on sitten tuntemani henkilön itse kertomaa, mutta kuulemma poliisin tiedoissa hän on järjestäytyneen rikollisryhmän jäsen, todennäköisesti aseistettu ja vaarallinen. Niin, ex-hemmetin pentele tuskin on ihan normikansalainen. Hyvin nykyisin käyttäytyvä, ehkä osin meikänkin ansiosta. Sanoi että jos hänelle tulee poliisin kanssa pidätystilanne, niin sinne ei tule yksi tai 2 partiota vaan VATI suoraan.
 
Normikansalainen on ottanut itsekin osumia, joten eiköhän se aikanaan jostain löydy vaikka tuon kaupungin poliisi ei löydä edes norsua heinäkasasta, jos se ei tule itse ilmoittautumaan ja kertomaan mitä on tehnyt ja missä :ROFLMAO:

En tiedä mitä tuolla on tapahtunut, mutta haiskahtaa vähän siltä että tappo voi olla myös itsepuolustusta. Linnaa on silti luvassa, jos normikansalainen ei ehdi kuolemaan verenvuotoon ennen sitä.
 
Hieman OT
Olen joskus junnuna ollut sairaalaympäristössä töissä. Totesin vain siellä ollessani, että työkaverini "söivät kuormasta". Paras tapaus oli kolmatta kertaa... Ja kaikki edelliset vaimot tunsivat toisensa/työskentelivät ko. lafkassa. :D

Mun veli on Tanskassa lekurina plus biolääketieteen proffa. Sen exä oli samassa yliopistossa apulaisproffa. Mies keksi ottaa uuden vaimon samasta lafkasta...oli toisilta kuultuna silleen hieman hyytävä työilmapiiri toimistossa :D

Olen asiasta joskus ja joka kerta vittuillut. :D
 
Back
Top