No ei tule monille mieleen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No ei tule monille mieleen.
Tuntien auton omistajan, niin ylinopeuden kautta hyvinkin mahdollisesti kyllä.
"These populist, nationalists, stupid nationalists, they are in love with their own countries," Juncker told CNN in his Brussels office.
"They don't like those coming from far away, I like those coming from far away ..."
On epäselvyyttä. Minulle ei tule heti mieleen keskitysleirit suomalaisen natsilipun heiluttamisesta vaan että heiluttaja kannattaa kansallisvaltiota.Täsmälleen. Tästä asiayhteydestä ei ole mitään epäselvyyttä.
Kyse ei varmaan ole natsilipun puolustamisesta, vaan ihmisten yhdenvertaisuudesta, miksei kaikkien ääriporukoiden lippuja, tunnuksia tuomita samoin perustein? Lisäisin tuohon listaan isis lipunkinTässä nimenomaisessa tapauksessa hakaristilippu idenfioitiin sopimattomaksi ja uhkaavaksi. Voisin kuvitella ilman suurempaa mielikuvittelua, että esim. juutalaiset, puolalaiset, venäläiset, mustalaiset jne. eivät riemusta rieku, kun näkevät aatulippulinnan vuonna 2020.....en keksi, miksi esim. minun pitäisi sitä puolustaa edes sivulauseessa.
Juu juu, pakollinen maininta tässä kohtaa, koska natsilippua ei saa kritisoida ilman, etteikö samalla tuomitse myös sirppi-vasaralippua, Maon lippua, Che Guevaraa, Leniniä, punakaartia, holomodoria, Darth Vaderia ja Indira Gandhia.
Tämä kommentoinnissa toistuva -puolustus- natsilipulle on ei vain irvokas vaan paljon kertova. Jos jotain symbolia pitää puolllustaa jollain kenties vielä pahemman symbolin olemassa ololla, niin aika paljon se kertoo myös puolllustettavasta symbolista.
Minulle tulee mieleen idiotismi ja tyhmyys.On epäselvyyttä. Minulle ei tule heti mieleen keskitysleirit suomalaisen natsilipun heiluttamisesta vaan että heiluttaja kannattaa kansallisvaltiota.
Muutenkin juutalaisten ratsastaminen holokaustilla alkaa olla niin eilistä päivää. Riittää jo ja keksikää jotain muuta mistä uhriutua.
Minulle ei kyllä tule mieleen natsilipusta kansallisvaltion kannattaja.On epäselvyyttä. Minulle ei tule heti mieleen keskitysleirit suomalaisen natsilipun heiluttamisesta vaan että heiluttaja kannattaa kansallisvaltiota.
Olen täysin eri mieltä. Antisemitismiä vastaan tulee taistella eikä holokaustia saa unohtaa.Muutenkin juutalaisten ratsastaminen holokaustilla alkaa olla niin eilistä päivää. Riittää jo ja keksikää jotain muuta mistä uhriutua.
Tässä ollaan samaa mieltä. Idiotismi ja tyhmyys ei ole rangaistava asia.Minulle tulee mieleen idiotismi ja tyhmyys.
Kyse ei varmaan ole natsilipun puolustamisesta, vaan ihmisten yhdenvertaisuudesta, miksei kaikkien ääriporukoiden lippuja, tunnuksia tuomita samoin perustein? Lisäisin tuohon listaan isis lipunkin
Pvl n tapauksessa varmasti asia on näinLippu on kuitenkin vain lippu. Jos tätä jatkettaisiin tarpeeksi pitkään niin tällöin koko väripaletti ja geometriset kuviot ovat laittomien asioiden listalla. Täten, hakaristiliput ovat pikemminkin politiikan keppihevonen ja tällä ei ole mitään tekemistä kuinka suosittu PVL oikeasti on.
Olen täysin eri mieltä. Antisemitismiä vastaan tulee taistella eikä holokaustia saa unohtaa.
Mitä General Lee tähän kuuluu....Sanoppas, oikeuteen vai ei?
Katso liite: 37292
Missä päin maailmaa tuo majailee,ja onko tuo se aito tv-sarjan auto?Tuntien auton omistajan, niin ylinopeuden kautta hyvinkin mahdollisesti kyllä.
Läppä vain, tv-sarjan ja varsinkin myös Jessica Simpson -leffaversion fanina.Missä päin maailmaa tuo majailee,ja onko tuo se aito tv-sarjan auto?
Ok,ei voi tietää mitä kenenkin tuttavuuksiin kuuluu..Läppä vain, tv-sarjan ja varsinkin myös Jessica Simpson -leffaversion fanina.