Solidsnake
Respected Leader
Joku voi vetää herneen nenään etelävaltioiden lipusta, oisko american car showssa seuraava keissiMitä General Lee tähän kuuluu....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Joku voi vetää herneen nenään etelävaltioiden lipusta, oisko american car showssa seuraava keissiMitä General Lee tähän kuuluu....
Ai mitä se tähän kuuluu...Mitä General Lee tähän kuuluu....
Juu, näin se menee jos menee, nyt kannattaa siivota komerot kaikista vanhoista papereista, jos tulee julki että suvussa on ostettu huutolaispoikia, se voi olla menoaVoi ny saatana,tv- sarjan auto..
Jeps pridemarssi erittäinkin on oikein antikiihottava tapahtuma pelleineenVirkaeliitin ja valtapoliitikkojen ajattelusta kertoo paljon se että ne uskovat ihmisten kiihoittuvan jostain natsi-lipusta. Normaali-ihminen hymähtäisi nähdessään pienen natsimarssin aivan samalla tavalla kuin lauman harakrisnoja, pervoja tai vaikkapa suomalaisia kaapumammoja. Jos taas nähtäisiin suuria natsimarsseja niin vikaa olisi silloin todella paljon jossain, ja lippu olisi murheista pienin.
Pahoja on aina oltu ja pahemman näkösiksi tullaanKas kun ei ole kukaan mulle vielä riemastunut vaikka olkapäässä on kyseinen lippu keikkunut Oon vissiin niin pahan näköinen ettei kukaan uskalla rähjätä.
Juu, joskus ollut farkkutakissa..Kas kun ei ole kukaan mulle vielä riemastunut vaikka olkapäässä on kyseinen lippu keikkunut Oon vissiin niin pahan näköinen ettei kukaan uskalla rähjätä.
Jumalauta hansai,iso peukku!!!!Juu, joskus ollut farkkutakissa..
Jos on plantaasin omistaja vaikkakin suomessa voi aivan hyvin pitää dixie lippua, on se komeampikin kun stars and stripesJuu, joskus ollut farkkutakissa..
Oletkos mahdollisesti käynyt joskus Valkeakosken Vuolteensillassa?Juu, joskus ollut farkkutakissa..
Vieläkö herroilta onnistuu kunnon rokkariheitto tukkaanJumalauta hansai,iso peukku!!!!
Sillä oli toinen merkitys minunlaisilleni..Jos on plantaasin omistaja vaikkakin suomessa voi aivan hyvin pitää dixie lippua, on se komeampikin kun stars and stripes
Skinhead look ollut jo jokusen vuodenVieläkö herroilta onnistuu kunnon rokkariheitto tukkaan
Joissain cruisingeissa näkee vanhoja rebellejä, ne ei vaan katoa mihinkäänSillä oli toinen merkitys minunlaisilleni..
Samoin löytyi lippu farkkuliivin selästä rockabilly-nuoruuden aikana. Kävin siinä välissä jenkeissä vaihto-oppilaana, palattuani ratkoin rebel-liput roskikseen ja vaihdoin stars & stripesin tilalle. Ilokseni huomasin, että se ärsytti ihmisiä ehkä jopa vielä enemmän jostain syystä.Juu, joskus ollut farkkutakissa..
Juu, joskus ollut farkkutakissa..