Suomen sisäinen turvallisuus

Suomalaiset ovat aloitekyvyttömiä nyhveröitä. Jos joku ei käske toimimaan, niin suurin osa on toimintakyvyttömiä, tai ummistaa täysin silmänsä. Olen nähnyt tämän itse muutaman kerran ja se on aina yhtä latistavaa. Siinä on parin, kolmen sukupolven määrätietoisen työn tulos. Enään ei kasvateta miehiä, vaan kuhnureita veronmaksajiksi.

Elkää vain syökö D-vitamiinia saattaa testosteronitasot nousta ja määintä muuttua karjunnaksi. :)

 
Nuhteita keneltä ja miksi?

Yleisesti ottaen on ongelmien ratkaisemisen kannalta keskeistä, että ongelman syyt tunnistetaan ja tunnustetaan. Me mennään täsmälleen samaa rataa, kuin ne valtiot joissa ongelmat ovat suuria ja konkreettisia.

Tappeluita, raiskauksia ja kovaa väkivaltaa on varmuudella ollut aina, ja aina tulee olemaan kaikkien populaatioiden keskuudessa. Mutta kun väkivaltaisista kulttuureista tulevat maahanmuuttajat tulevat pehmeään yhteiskuntaan, eivätkä "jostakin syystä" pärjää muuten, otetaan "laumasuoja" käyttöön. Jengiytyminen on helppoa ja ylivalta paikalliseen väestöön on helppo ottaa. Tuo väkivallan käyttö muuttuu systemaattiseksi ja nousee aivan eri tasolle kuin länsimaisen kulttuurin keskuudessa tapahtuisi muuten. Meidän tappelupukareista ja kaupunginosajengien jäsenistä ehdoton valtaosa tulee hölmöilyn jälkeen järkiinsä ja osaltaan ehkä hillitsevät tulevien polvien typeryyttä.

Maahanmuuttajien lisääntyvästä väkivaltakierteestä on esimerkkejä vaikka kuinka tolkuttomasti meiltä ja muualta, ja edelleen se kiistetään.

Onhan se toki nuhtelun paikka, jos pieni pala totuutta sattuu lipsahtamaan julkisuuteen, ymmärrettävästi!
Näin se valitettavasti menee. Samaan kuuluu tiedostuvälineiden itsesensuuri ja jopa oikea sensuuri, viranomaisten varovaisuus ja lopulta jopa sensuroiminen, kansalaisten ja jopa poliitikkojen tuomitseminen "vihapuheesta" ja "eivät jostain syystä pärjää" syyksi haetaan vastaanottava yhteiskunta ja sen rakenteet. Nyt juuri viime aikoina on uutisoitu suomalaisen koulujärjestelmän ja opettajien, joista suurin osa on tutkimusten mukan punavihreitä puolueita äänestäviä naisia, rasistisuus. Järjestelmää lähdetään siis "korjaamaan" poistamalla koettua rasistisuutta, lisäämällä resursseja varsinaisesta opetuksesta sopeuttamiseen ja asioihin kuten rakenteellinen rasismi ja intersektionaaliset ongelmat. Seuraus on sama kuin joka ikisessä maassa aiemmin. Vähentynyt turvallisuus ja turvallisuuden tunne, huonommat koulutustulokset, suuremmat järjestyshäiriöt oppilaitoksissa, segregaatio kaikkien kynnelle kykenevien paetessa asuin ja kouluympäristöihin, joissa vielä on turvallista ja toimivaa ( white flight ja pisimmillään ns. gated communityt), katurikollisuuden kasvu ja pakon edessä hyväksyminen ja laskevat rikosten selviämisprosentit.
 
Viimeksi muokattu:
Jos on niin että näistä asioista ei tehdä lööppejä niin helposti kuin vielä jokunen vuosi sitten, niin loogisin selitys lienee että näiden uutisten ei katsota myyvän lehtiä / kalastavan klikkauksia samalla tavalla enää. Tai on se ainakin uskottavampi selitys kuin se, että kaikki pörssiyhtiöiden hallitsemat mediat olisivat yhdessä tuumin päättäneet olla julkaisematta uutisia joistakin aiheista.

Kokonaan toinen kysymys on, että kun näitä uutisia kuitenkin julkaistaan aika paljon, niin kuinka suuri osa "uutisarvoisista" rikoksista sitten jätetään uutisoimatta?
Hesarin paperiversion levikki on käsittääkseni voimakkaassa laskussa ja pudonnut noin puoleen muutamassa vuodessa. Syitä lienee monia.
 
 
Voisi luulla, että tollasille monimiljonääreille, ei olisi iso kustannus palkata evp spollari tai poliisi turvamieheksi. 2-3 tonnia kuussa per 2-3 miehelle, niin olisi omaiset turvassa tai ainakin pirun paljonvaikeampi kidnapata lunnaiksi.
 
Voisi luulla, että tollasille monimiljonääreille, ei olisi iso kustannus palkata evp spollari tai poliisi turvamieheksi. 2-3 tonnia kuussa per 2-3 miehelle, niin olisi omaiset turvassa tai ainakin pirun paljonvaikeampi kidnapata lunnaiksi.
Ai että ihan itte maksais omistaan?
 
Tällänen leviää netissä nyt, en ainakaan itse ole moiseen törmänny. Eka katsoin et joku harjoitus, mutta ei sit ollukaan. Näyttäs jollekin USA minulla on oikeus ja olen vain zöködöng...

Olisi hyvä tietää, mitä on tapahtunut ennen?
Siis en kyllä aina poliisia myötäkarvaan silitä, mutta asiallista olisi noissa videoissa tuoda esiin syy. Pelkän ajokortin ja rekisteriotteen kyselyn takia, ei toimita noin.
Söötti oli tuo vaatimus kirjallisesta käskystä.

Ja jenkeissäkin poliisi saa riittävillä perusteilla käskeä ulos autosta ja tehdä sen väkivaltaisesti tarvittaessa. Tätä moni "perustuslain auditoija" ei näytä tietävän? Siitä on paikallisen liittovaltion korkeimman oikeuden ennakkopäätös.
 
Olisi hyvä tietää, mitä on tapahtunut ennen?
Siis en kyllä aina poliisia myötäkarvaan silitä, mutta asiallista olisi noissa videoissa tuoda esiin syy. Pelkän ajokortin ja rekisteriotteen kyselyn takia, ei toimita noin.
Söötti oli tuo vaatimus kirjallisesta käskystä.

Ja jenkeissäkin poliisi saa riittävillä perusteilla käskeä ulos autosta ja tehdä sen väkivaltaisesti tarvittaessa. Tätä moni "perustuslain auditoija" ei näytä tietävän? Siitä on paikallisen liittovaltion korkeimman oikeuden ennakkopäätös.
Eiköhän tossa ole RVL porukka jo esittänyt vaatimukset/käskyt yms. He kummiskin hoitaa rajavalvontaa, se miksi ihmettelen on, ettei RVL hoitanut keissiä itse vaan Poliisi piti tulla paikalle. Pitäs varmaan katsoa Finlex kun ei näistä ole niin perillä.
 
Ai että ihan itte maksais omistaan?

Tuskin, onhan valtion perustehtävä taata kansalaisen turvallisuus. :cool: Vähistä poliiseista liikenee aina sen verran ja välillä kopin ottaa Supo. Kyllä valtio lapsenvahtii jatkuvasti monia seikkailijoita ja takaa turvallisuutta niille, joille on päässyt syntymään turvallisuusvajetta.
 
Mä en ole varma mistä kyseinen henkilö on hankkinut TCCC-"pätevyyden", mutta on niitä joillakin. Ainakin osa on käynyt hallinnon ulkopuolisia koulutuksia.
 
Mä en ole varma mistä kyseinen henkilö on hankkinut TCCC-"pätevyyden", mutta on niitä joillakin. Ainakin osa on käynyt hallinnon ulkopuolisia koulutuksia.
Suosittelen PV koulutuksia. Kaikilla ammuttajilla :D pitää olla tai mukana ammunnoissa PV EA henkilö. Käytännössä se on SPR1 + ampumahaavojen yms käsittely.
 
Joo, on meilläkin kaikenlaista hätä EA-koulutusta. Noi TCCC-ukot ovat hakeneet vähän ylimääräistä.
 
Meillä opetetaan EA1 ja siihen päälle hätä EA:na kiristysside, paineside ja chest seal kaikille. Sitten on porukkaan jotka saavat vähän lisää, ja osa saa / hankkii paljon lisää, ja osa on edellisessä elämässään olleet esim lanssissa.
 
Suomalaiset ovat aloitekyvyttömiä nyhveröitä. Jos joku ei käske toimimaan, niin suurin osa on toimintakyvyttömiä, tai ummistaa täysin silmänsä. Olen nähnyt tämän itse muutaman kerran ja se on aina yhtä latistavaa. Siinä on parin, kolmen sukupolven määrätietoisen työn tulos. Enään ei kasvateta miehiä, vaan kuhnureita veronmaksajiksi.
Kyllä kai niihin muuten menis mutta kun tuppaa käymään harrastusten päälle tässä niin poliittisesti korrektissa maassa. tosin jos oltaisiin jossain sivistyneessä maassa niin lopputulos voisi olla kokonaan toinen ja hauturi oli erittäin tyytyväinen....
 
Back
Top