Suomen sisäinen turvallisuus

Virolaisten liikennekäyttäytyminen Suomessa on jo vuosia ollut piittaamatonta. Ylinopeutta ajavat aika huoletta koska Suomen lainsäädäntö ei mahdollista sakkorangaistusten perimistä heiltä Virosta.
Eikös se näin ole tilanne ? @YJT

Yksi säheltäjä kesällä ajoi liikennevaloihin pysähtyneet motoristin kuoliaaksi Vihdintiella Helsingissä. Nyt kuoli kaksi sivullista tämän kännisen/huumeveikon/muuten vaan hullun ajotavan seurauksena.
Millä virolaiset saadaan kuriin Suomen liikenteessä?

.
 
Virolaisten liikennekäyttäytyminen Suomessa on jo vuosia ollut piittaamatonta. Ylinopeutta ajavat aika huoletta koska Suomen lainsäädäntö ei mahdollista sakkorangaistusten perimistä heiltä Virosta.
Eikös se näin ole tilanne ? @YJT

Yksi säheltäjä kesällä ajoi liikennevaloihin pysähtyneet motoristin kuoliaaksi Vihdintiella Helsingissä. Nyt kuoli kaksi sivullista tämän kännisen/huumeveikon/muuten vaan hullun ajotavan seurauksena.
Millä virolaiset saadaan kuriin Suomen liikenteessä?

.
Minulla ja työkaverilla on sellainen käsitys, että nykyään EU-alueelta voidaan periä. Eri asia sitten, kuinka paljon niitä peritään.
 
SovellettuaSeurueAmmuntaa taas
Tuota sakkia ei saada ruotuun sitten millään. Eilen näin Saramäen vankilan viereisellä Shellillä ison köörin.
Yksi veti yhtäkkiä kuminaamarin päähän (sellaisen ihmiskasvoisen). Tässä vaiheeessa olin jo autossa ja kaasutin helvetin nopeasti pois. Mitä lie touhusi. Isoja lapsiahan ovat joten leikkiä lienee ollut.
 
Muistelen poliisin ja tullin aina silloin tällöin keskittyneen virolaiskilpisten autojen tarkistuksiin ja näistä löytyneen etsintäkuulutettuja henkilöitä, känni ja narkkikuskeja, epäselvyyksiä autoveroissa jne...

Näitä voisi olla useimminkin. :unsure:
 
Molemmat kuolleet vastaan tulleessa autossa.

Liekö ollut reilusti pienempi ja heikompi auto kun kalevipojan BMW-maasturi.
Luulisi olleen vanhempaa mallia. Uusi tuskin törmäisi toiseen autoon. Siskolla oli vielä vuoden vaihteessa X5 joka ajoi jopa kotiovelta itse määränpäähän.
 
Back
Top