Suomen sisäinen turvallisuus

Sepä siinä, ei jää parsittavaa jos "ammattilainen" pistää anatomian tietämyksensä peliin.
 
Kotimaa|Onnettomuudet

Alle 15-vuotiaat nuoret ajoivat poliisia pakoon Vaasassa, auto suistui tieltä ja syttyi palamaan​

Paloesimiehen mukaan yksi nuorista loukkaantui vakavammin ja kolme muuta lievemmin. ”Kaikki selvisivät hengissä, se on pääasia”, toteaa paloesimies Kai Sandelin.

9012de9b1f964aef9ab7ab8a1d1fe399.jpg

Vaurioitunut auto onnettomuuspaikalla Vaasassa torstaina.
KUVA: KALLE LYDMAN / LEHTIKUVA




Alle 25-vuotiaat kuljettajat aiheuttaneet tänä vuonna ennätyksellisen vähän liikenneonnettomuuksia​

Elokuun loppuun mennessä Suomessa tapahtui 155 kuolemaan johtanutta liikenneonnettomuutta.

0bb98703fac04b51b841aac933704c77.jpg

Vaasassa tapahtui torstain vastaisena yönä vakava liikenneonnettomuus, jossa loukkaantui neljä nuorta.
KUVA: KALLE LYDMAN / LEHTIKUVA

 
Kotimaa|Onnettomuudet

Alle 15-vuotiaat nuoret ajoivat poliisia pakoon Vaasassa, auto suistui tieltä ja syttyi palamaan​

Paloesimiehen mukaan yksi nuorista loukkaantui vakavammin ja kolme muuta lievemmin. ”Kaikki selvisivät hengissä, se on pääasia”, toteaa paloesimies Kai Sandelin.

9012de9b1f964aef9ab7ab8a1d1fe399.jpg

Vaurioitunut auto onnettomuuspaikalla Vaasassa torstaina.
KUVA: KALLE LYDMAN / LEHTIKUVA




Alle 25-vuotiaat kuljettajat aiheuttaneet tänä vuonna ennätyksellisen vähän liikenneonnettomuuksia​

Elokuun loppuun mennessä Suomessa tapahtui 155 kuolemaan johtanutta liikenneonnettomuutta.

0bb98703fac04b51b841aac933704c77.jpg

Vaasassa tapahtui torstain vastaisena yönä vakava liikenneonnettomuus, jossa loukkaantui neljä nuorta.
KUVA: KALLE LYDMAN / LEHTIKUVA

Surullista ja aivan turhaa..
 
Niinhän se on, sitä on nuori ja kuolematon, ennenku sitä sitten kuolee... Näitä tapauksia on valitettavasti sattunut ihan lähipiiriinkin, aikoinaan sattui kotikylällä samantapanen tapaus, oli lainattu jonkun iskän autoa ilman iskän lupaa, ja sitten lähdetty koitaan venttiilinnousua tälle meikäläisen kotikylän tielle, se kun oli kovien vetomiesten puheissa lähes nurbyringin veroinen miehisyyden koe, seuraus tästä oli, kirraavan pimeän oikean jälkeen tietä tuntemattoman 14 vuotiaan kuskin kuljettama volvo 242 päätyi kyljelleen kesantopellolle, kuski rusentui auton alle, muut 3 selvisi pintanaarmuilla... Täysin turha kuolema...
Sukulaisen poika koki myös aikoinaan saman kohtalon, hirvee näyttämisen halu, nuoruus, uho, lopputulos palaa elävältä autoon, täysin turha kuolema taas.
Ja läheltä on itteekin liipannu, tosin kilpa-autolla nuorena poikana sattunu onnettomuus harjoitellessa, siinä rytäkässä lojahti yks selkänikama kappaleiks, kylkiluita ja solisluu poikki, likellä oli halvaantuminen...
Se tälli opetti, turvavarusteet pelasti mun hengen, ja se paikka missä lähti ns. lapasesta, oli semmonen mihin en tänäpäivänä ikinä, siis en koskaan ajas niin kovaa, faija kuunteli puolen kilsan päässä, että nyt vetää liian kovaa, ei voi taipua, eikä muuten taipunu, paitti auton kori, ja meikän kroppa, mänty jäi melko ehjäks...
Se tälli riitti itelle, siinä oli aikaa tuumata maailman menoa kuntoutuessa, voi sanoa, että vauhti jäi siihen männyn kylkeen kans, sen jälkeen ei oikein ole uskallusta ollu ns. avata kunnolla ku jääradalla, siitäkään huvista enää monena talvena ole kerenny nauttia, omaa kisa-autoakaan ei ole enää vuosiin ollu, tuttujen autoilla kun on laskenu, ni vähän sekin latistaa tunnelmaa, ettei vaan tuu rikottua...
 
Suomessa asuva tshetsheeniaktivisti Musa Lomajev kertoo STT:lle saaneensa viestejä, joiden mukaan hänen murhaamisestaan olisi luvattu puoli miljoonaa dollaria.

STT:n tietojen mukaan tapauksen tutkinnanjohtaja on Keskusrikospoliisin rikostarkastaja Mika Ihaksinen. Ihaksinen vahvistaa Iltalehdelle, että KRP:llä on tutkittavana törkeän henkeen tai terveyteen kohdistuvan rikoksen valmistelu, jossa hän toimii tutkinnanjohtajana.


 

Poliisi: Poikajoukko yritti ryöstää kahta 15-vuotiasta, toista uhreista puukotettiin – Alppipuistossa oli tapahtumahetkellä parisataa nuorta​

Helsingin poliisin nuorisoryhmä pyytää tapauksesta tietäviä ottamaan yhteyttä poliisiin.


 

”MIEHEN kertoman mukaan nainen oli vienyt hänen kunnian, ja se oli pahinta, mitä miehen kulttuurissa voi tehdä.”

”Vaikka minä olen tässä maassa, niin te ette voi viedä minun uskontoani, ette minun kulttuuria. Tiedän, että minun tulee tämän maan lakeja noudattaa, mutta ette voi viedä minulta näitä, mies sanoi poliisikuulusteluissa.”

”Se mitä on tapahtunut, niin olen ylpeä siitä. Olen oman uskontoni ja kunniani takia valmis jopa kuolemaan. En pelkää vankilaa, mies sanoi.”

.....................................................


Edellä olevat lainaukset suoraan Ilta-Sanomien jutusta. Brutaali meininki kun suoraan kuulusteluissa siis laukoo nuo asiat. Eikä pienintäkään katumusta tai oman tunnon tuskia tuollaisesta tapauksesta..:mad:??
 
Ollos huoleton, pian Taponen todistaa väkevästi että Suomessa ei ole jengejä, ja turvallisuus on lisääntynyt.
POLIISI tutkii helsinkiläispuistossa lauantai-iltana sattunutta epäiltyä törkeän ryöstön yritystä, jossa uhrina oli kaksi alaikäistä poikaa.

Tilanne tapahtui lauantaina kello iltayhdeksän jälkeen Alppipuistossa, joka sijaitsee Helsingin Alppilassa Linnanmäen huvipuiston kupeessa.

– Poliisin tämänhetkisten tietojen mukaan tapahtumapaikalla noin kymmenen pojan ryhmä tuli kahden puistoon juuri tulleen 15-vuotiaan pojan luo tarkoituksena ryöstää omaisuutta. Toista pojista lyötiin tilanteessa puukolla, tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Marko Forss Helsingin poliisilaitokselta kertoo tiedotteessa.
....
Poliisin mukaan asianomistajat kuvailivat epäiltyjä noin 15–18-vuotiaiksi maahanmuuttajataustaisiksi pojiksi,

No sieltähän se tuli, pyytämättä ja yllätyksenä :rolleyes:

1602513339830.png
 
Ollos huoleton, pian Taponen todistaa väkevästi että Suomessa ei ole jengejä, ja turvallisuus on lisääntynyt.

....


No sieltähän se tuli, pyytämättä ja yllätyksenä :rolleyes:

Katso liite: 44514
Mistä niitä turvapuukkoja saa ostaa, muutama voisi olla
 
Ollos huoleton, pian Taponen todistaa väkevästi että Suomessa ei ole jengejä, ja turvallisuus on lisääntynyt.

....


No sieltähän se tuli, pyytämättä ja yllätyksenä :rolleyes:

Katso liite: 44514

Vittu tuota Tapos-idioottia. Se mitä ajattelen, en voi ääneen sanoa, joutuisin linnaan.
 
Back
Top