Varapuheenjohtajien kannanotoissa näkyy puolueen jakautuminen perussuomalaisia myötäileviin ja liberaalilinjasta kiinni pitäviin. Kokoomuksen oppositiopolitiikassa on jo kuukausia näkynyt, että huonojen kannatuslukujen
www.kansanuutiset.fi
Kun Ruotsissa on varmaankin ollut löysin ja maahanmuuton kannalta eniten etuja tarjoava linja. Niin kuinka löysä linjan pitää olla, että ns kotoutuminen onnistuu? Pitääkö lyödä niin paljon rahaa kouraan ettei tarvise tehdä yhtään mitään?
Eihän nytkään "tarvitse" tehdä mitään. Kyllä sieltä valtionkassasta jokaiselle säällinen elätys tulee, ettei tarvitse tonnin takkia viedä koska sitä ei ihan maksusitoumukseen saa...
Mitä pitäisi tehdä, niin sitten pitäisi alkaa perumaan niitä wanhoja päätöksiä jossa yhteiskunta esitetään syylliseksi jokaiseen asiaan. Nyt nämä väärinymmärretyt yhteiskunnanuhrit ovatkin vain niitä uhreja eivätkä tekijöitä. Ihan sukuperimästä, yhteiskunnallisesta asemasta tai varallisuudesta riippumatta.
Jos koko touhu on jo pitkään ollut sitä, että halataan eikä sun nyt tarvitse kantaa vastuuta, niin ei tarvitse ihmetellä kuinka näitä yhteiskunnan tulevaisuudentoivoja juoksee vapaana... sosiaalitoimistontädillä on 5-115 lasta vastuullaan.
Mene selittämään sille 12-14-vuotiaalle myymälävarkaalle ja kuuntele kuinka se kertoo sulle sen et-sä-mulle-mitään-voi-mä-oon-alle-15.
Mene selittämään halaamalla sille lastenkotikasvatille kuinka sä nyt pilaat tulevaisuutesi tällä ja se kertoo sulle sen painu-vittuun-ja-anna-mun-olla-ei-sulla-oo-oikeuksia-anna-mun-mennä
Ja nyt en ole vielä edes mamujen touhuista puhunut, niin tuosta nyt ehkä saa sen kuvan kuinka vahva uskoni on tämän asian hoitamiseen ihan keskustelulla...
edit: ja tää ei ole mikään uusi ilmiö...
edit2: ne kirotus vireet...