Suomen sisäinen turvallisuus

Aiheesta tai sen vierestä: kun laitan ampumaharjoittelussa taululle naamat, olen pyrkinyt käyttämään kaiken ikäisiä* ja sukupuolista kasvokuvia, ja luonnollisesti olen pyrkinyt ottamaan edustuksen kaikista etnisistä ryhmistä. Odotan, että jossain vaiheessa joku saattaa älähtää tai vähintään parahtaa aiheesta, mutta olen valmiina.

* ihan lapsia en ole vielä käyttänyt, mutta se on kyllä suunnitteilla.
Tässä tulee joillekin jänniä reaktioita, kun laitat kuvaksi jonkun 12-13v kasvot ja lasket vielä taulua peruskorkeudesta vähän alaspäin....

Aiheesta tai sen vierestä: kun laitan ampumaharjoittelussa taululle naamat, olen pyrkinyt käyttämään kaiken ikäisiä* ja sukupuolista kasvokuvia, ja luonnollisesti olen pyrkinyt ottamaan edustuksen kaikista etnisistä ryhmistä. Odotan, että jossain vaiheessa joku saattaa älähtää tai vähintään parahtaa aiheesta, mutta olen valmiina.

* ihan lapsia en ole vielä käyttänyt, mutta se on kyllä suunnitteilla.
Realismia tuo on, voi olla totta Suomessakin jossain vaiheessa...
1626438138241.png

Tässä tulee joillekin jänniä reaktioita, kun laitat kuvaksi jonkun 12-13v kasvot ja lasket vielä taulua peruskorkeudesta vähän alaspäin....
Luin jostain kirjasta tapauksesta, joka sattui eräänlaista Yhdysvaltain poliisilaitosten välisessä SWAT-ryhmien poliisitaitokilpailussa: yhtenä rastina oli rynnäkkö kaapattuun lentokoneeseen. Kone oli täynnä sivullisen esittäviä tauluja ja muutama terroristi. Taulut olivat valokuvatailuja, ja kaikilla terroristeilla oli selvästi ase kädessä. Kikka oli, että yksi terroristeilla oli lapsi.

Osa suorittajista jätti lapsen kokonaan ampumatta ja muille tuli selkeä epäröintitauko. Vaikka lapsi oli selkeästi shoot-taulu, monet ampujat kävivät vielä jälkikäteen varmistamassa, että lasta piti ampua.

En muista tähän lähdettä ja olen sitä moneen kertaan etsinyt tuloksetta.

Mulla on muutenkin tapana vaihdella taulujen korkeutta siten, että kohdehenkilön pituus on välillä noin 150 - reilu 200 cm. Lisäksi joskus ammutaan maassa makaavaa kohdetta ja välillä ammutaan seisovaa taulua ja sitten makaavaa, kuvaamaan sitä että kohde kaatuu ensimmäistä osumista mutta toiminta ei pysähdy.

Näistä voisi jatkaa jossakin paremmin ampumaharjoittelua koskevassa ketjussa.

Syyriassa al-Holin leirillä olleet nainen ja kaksi alle kouluikäistä lasta kotiutettiin tänään Suomeen​

Lapset ovat syntyneet terroristijärjestö Isisin kukistuneessa kalifaatissa.​

Pelkästään heidän kotiuttamisensa ilman äitiä ei ollut mahdollista.​

Tästä ei ole kaiketi vielä mainintaa täällä, tapahtunut maanantaina 12.7.

Kahta miestä ammuttiin jalkoihin Helsingissä kirkon parkkipaikalla​

Mikaelin kirkon parkkipaikalla tapahtui maanantaina ampumavälikohtaus. Asia tuli poliisin tietoon, kun hätäkeskukseen tehtiin useita ilmoituksia Koskenmäentiellä autoja hakkaavasta miehestä.
Paikan päälle päästyään virkavalta kohtasi kirkon läheisyydessä miehen, joka kertoi saaneensa aseesta osuman jalkaansa. Lisäksi lähistöllä oli toinen mies, jonka jalasta tuli verta.
Teoista epäillään noin 40-vuotiasta miestä, joka on kiinnotettu tänään. Asianomistajat ovat noin 30-vuotiaita. Poliisin mukaan he olivat ainakin tapahtumapaikalla haluttomia kertomaan tilanteen kulusta yksityiskohtia.
Tapausta tutkitaan kahtena törkeänä pahoinpitelynä. Poliisi pyytää ammuskelusta silminnäkijöiden havaintoja tai muita vihjeitä tapahtuneeseen liittyen.

Olisivat jättäneet sinne nehän on Syyrian kansalaisia, pitäköön omista huolta. Vai saako lapset kansalaisuuden ku isis leiriltä soittivat Suomehen et syntyi tuos pari pikku terroristiä ja tarviis heille passit saada et saatas vähä apuja "kotimaasta".
Ihan lain perusteella se kansalaisuus tulee:
Kun vain lapsen äiti on Suomen kansalainen, lapsi saa automaattisesti Suomen kansalaisuuden riippumatta siitä, missä valtiossa hän syntyy. Edellytyksenä on, että äiti ei ole menettänyt Suomen kansalaisuutta ennen lapsen syntymää.

Eli kunhan somali nyt ensin hakee Suomen kansalaisuuden muutaman vuoden asumisen jälkeen, voi hän lähteä Isis-kotiäidiksi puuroa keittämään ja jos sattuu lapsia tulemaan, niin he ovat Suomen kansalaisia.

Pitää kai se mutsin ilmoittaa jotenkii edes Suomeen eihän ny muuten voida tietää et meille on uusia hienoja kansalaisia saatu. Mut varmasti tulee näistä lapsista oikein tuottavia kansalaisia kun mamma on noinkii vakuuttavan järjestön jäsen. Noilla ei oo muuten mitään toivoa ellei niitä oteta vittuun samantien ku maahan saapuivat mut ei taida soskun tätejä paljon kiinostaa joku ääri-islamisti. Rahaa annetaan vähä varmaan enemmän että voi lähetellä sitä ulkomaille et saa edes jotenkii harrastaa jotain mistä pitää.

Tästä ei ole kaiketi vielä mainintaa täällä, tapahtunut maanantaina 12.7.

Kahta miestä ammuttiin jalkoihin Helsingissä kirkon parkkipaikalla​

Mikaelin kirkon parkkipaikalla tapahtui maanantaina ampumavälikohtaus. Asia tuli poliisin tietoon, kun hätäkeskukseen tehtiin useita ilmoituksia Koskenmäentiellä autoja hakkaavasta miehestä.
Paikan päälle päästyään virkavalta kohtasi kirkon läheisyydessä miehen, joka kertoi saaneensa aseesta osuman jalkaansa. Lisäksi lähistöllä oli toinen mies, jonka jalasta tuli verta.
Teoista epäillään noin 40-vuotiasta miestä, joka on kiinnotettu tänään. Asianomistajat ovat noin 30-vuotiaita. Poliisin mukaan he olivat ainakin tapahtumapaikalla haluttomia kertomaan tilanteen kulusta yksityiskohtia.
Tapausta tutkitaan kahtena törkeänä pahoinpitelynä. Poliisi pyytää ammuskelusta silminnäkijöiden havaintoja tai muita vihjeitä tapahtuneeseen liittyen.
Erikoinen tapaus, oliko mahdollisesti heitetty.:cool:

Back