Kent Uranium
Kenraali
Katujengipomo Milan Jaff syytti Suomen viranomaisia vääristelystä: "Jengit on vaan kateellisia"
– Mä en ole jengiläinen, mä oon artisti, mä haluun tehdä musiikkivideoita, Jaff sanoi kiiihtyneesti.
– Jengit on vaan kateellisia, koska mä olen maahanmuuttaja ja mulla on paljon naisia ympärillä, mä teen musiikkia ja rahaa.
...
"Mä en usko Suomen käräjiin enää"
Jaff hermostui useaan kertaan puheenvuoronsa aikana ja syytti viranomaisia tosiasioiden vääristelystä.
– Poliisi on tehnyt katujengistä ison jutun ja mustamaalailee sitä, Jaff miltei huusi.
– Mä sain 10 vuotta vankeutta huumerikoksista Helsingin käräjiltä ja mut leimattiin katujengiläiseksi.
Jaff kertoi asuneensa viisi vuotta Suomessa.
– Mä en usko Suomen käräjiin enää! Mä uskon, että mun tuomio johtuu siitä, että olen ulkomaalainen. Mä en ole kuitenkaan yrittänyt murhata ketään, ja kaikki ovat sanoneet, että toi 10 vuotta on ihan liikaa mun rikoksista, Jaff ilmoitti.
– Nämä tuomiot eivät pidä paikkansa, Helsingin käräjäoikeus haluaa mustamaalata mua.
Mtv3
Miksi Milan Jaffin puolustus ei kutsunut ylikomissario Taposta todistajaksi oikeuteen?
Häneltä hän olisi voinut kysellä julkaisuista, joissa hän julistaa, että Suomessa ei ole katujengejä... Sehän olisi ollut ihan perusteltua, kun syyttäjä vaati tuomion koventamista jengi-perusteella. Mikä olisi ollutkaan osuvampi todistaja kuin poliisipäällystön jäsen todistamassa, että katujengejä ei ole...
Onko Jaffin asianajaja nukkunut?