Suomen sisäinen turvallisuus

Katujengipomo Milan Jaff syytti Suomen viranomaisia vääristelystä: "Jengit on vaan kateellisia"​


– Mä en ole jengiläinen, mä oon artisti, mä haluun tehdä musiikkivideoita, Jaff sanoi kiiihtyneesti.

– Jengit on vaan kateellisia, koska mä olen maahanmuuttaja ja mulla on paljon naisia ympärillä, mä teen musiikkia ja rahaa.
...

"Mä en usko Suomen käräjiin enää"​

Jaff hermostui useaan kertaan puheenvuoronsa aikana ja syytti viranomaisia tosiasioiden vääristelystä.

Poliisi on tehnyt katujengistä ison jutun ja mustamaalailee sitä, Jaff miltei huusi.

– Mä sain 10 vuotta vankeutta huumerikoksista Helsingin käräjiltä ja mut leimattiin katujengiläiseksi.

Jaff kertoi asuneensa viisi vuotta Suomessa.

– Mä en usko Suomen käräjiin enää! Mä uskon, että mun tuomio johtuu siitä, että olen ulkomaalainen. Mä en ole kuitenkaan yrittänyt murhata ketään, ja kaikki ovat sanoneet, että toi 10 vuotta on ihan liikaa mun rikoksista, Jaff ilmoitti.

– Nämä tuomiot eivät pidä paikkansa, Helsingin käräjäoikeus haluaa mustamaalata mua.

Mtv3


Miksi Milan Jaffin puolustus ei kutsunut ylikomissario Taposta todistajaksi oikeuteen?

Häneltä hän olisi voinut kysellä julkaisuista, joissa hän julistaa, että Suomessa ei ole katujengejä... Sehän olisi ollut ihan perusteltua, kun syyttäjä vaati tuomion koventamista jengi-perusteella. Mikä olisi ollutkaan osuvampi todistaja kuin poliisipäällystön jäsen todistamassa, että katujengejä ei ole...

Onko Jaffin asianajaja nukkunut? ;)
 
Minkäänlaista aluetta tämä on? Käsittääkseni ainakin koulun koko voi olla osatekijä myös. Pahalta vaikuttaa kuitenkin; ruvetaan lähestymään tilannetta jossa koulun henkilökuntaakin voidaan alkaa epäilemään rikoksesta.

HS Turku | Väkivalta rehottaa yläkoulussa niin, ettei välituntisin uskalleta käydä edes vessassa: https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009143294.html?share=47f94560b287e539a9458105bb63e9b5
Vika on selvästi Raisiossa, onneksi Helssingissä ei ole tällaista ollenkaan

1666173353656.png
 
Taponen tosin puhuu ihan eri asiasta.
 
Minkäänlaista aluetta tämä on? Käsittääkseni ainakin koulun koko voi olla osatekijä myös. Pahalta vaikuttaa kuitenkin; ruvetaan lähestymään tilannetta jossa koulun henkilökuntaakin voidaan alkaa epäilemään rikoksesta.

HS Turku | Väkivalta rehottaa yläkoulussa niin, ettei välituntisin uskalleta käydä edes vessassa: https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009143294.html?share=47f94560b287e539a9458105bb63e9b5
Raisio on Turun naapurikunnista se huonomaineisin. Kutsumaniminä Raju Raisio tai Raaka Raisio.
 
Kankaanpäässä myyty entinen vaivaistalo venäläisille, iso pytinki, oma ruumishuone ja kaikki, ja matkaa Niinisalon varuskuntaan ja Pohjankankaan ampuma-alueelle vain muutama virsta. Tosin kauppa kaatunee puolustusministeriön päätöksellä, myyjänäkin nettihuhujen mukaan joku epämääräinen, tapostakin tuomittu toimitusjohtaja Tötterström tai jotain sinnepäin
 
Raisio on Turun naapurikunnista se huonomaineisin. Kutsumaniminä Raju Raisio tai Raaka Raisio.
Onko nämä koulun häirikköoppilaat ihan perus huonokäytöksisiä kotimaista alkuperää olevia kultamussukoita vai ensimmäisen tai toisen polven maahanmuuttajia? Vai vähän molempia jossakin jakosuhteessa? Koska HS niin pakko kysyä vähän taustaa kun voi olla ettei asioiden liian tarkka selvittäminen sovi ns Agrndaan..
 
Onko nämä koulun häirikköoppilaat ihan perus huonokäytöksisiä kotimaista alkuperää olevia kultamussukoita vai ensimmäisen tai toisen polven maahanmuuttajia? Vai vähän molempia jossakin jakosuhteessa? Koska HS niin pakko kysyä vähän taustaa kun voi olla ettei asioiden liian tarkka selvittäminen sovi ns Agrndaan..
Kyseessä on Suomen suurimpia kouluja. Mamuja on mutta suhteessa vähemmän kuin Turun puolella. Eiköhän kyseessä ole isolta osin suomalaisen roskasakin kakaroita.

Olen juuri kotimatkalla Amsterdamista kotiin. Hemmetin miellyttävä ja turvallinen kaupunki myös yöaikaan. Ei pelkoa, että joku känniläinen suomijuntti kävisi päälle tai mamujengit ahdistelisivat naisia kuten Suomessa.
 
Netissä ja antennitelkkareissa näkyy tällainen Posi TV niminen uutislähetys, sylttytehtaana VKK "puolue." Kannattaa varata verenpainelääkkeet käden ulottuville, jos saa ylipäätään katsottua.
 
Olen juuri kotimatkalla Amsterdamista kotiin. Hemmetin miellyttävä ja turvallinen kaupunki myös yöaikaan. Ei pelkoa, että joku känniläinen suomijuntti kävisi päälle tai mamujengit ahdistelisivat naisia kuten Suomessa.
Miten ne on sen saavuttaneet?
Joskus olis kiva kun Suomessa otettais ideoita muualta eikä aina uskota että kaikki viisaus asuu Suomessa.
.
 
Uusi asia itselle. Varsinkin kun Turun pahamaineisin lähiö, Varissuo sijaitsee aivan toisessa suunnassa. Naantalista olen pitänyt kun siellä muutaman kerran yöpynyt, rauhallinen mukava kaupunki.
Varissuon maine ei vastaa totuutta. Omat lenkkeilyreitit kulkevat välillä Varissuon läpi. Mamuja paljon luonnollisesti mutta ei se mikään Tukholman lähiö ole. Kaukana siitä. Perno, Pansio, Jyrkkälä, Lauste ovat persläpiä. Huumeita ja siihen linkittyvää rikollisuutta paljon.
 
Mitenkä muuten on, jos vaikka mettäreissulla havaitsee esim. voimalinjojen lähellä pöristelevän droonin, niin onko silloin "TULI VAPAA!" Jälkeenpäinhän voi selitellä "öö, luulin metsoksi."
No sehän voi olla vaikka sähköverkon haltijan drooni jolla tarkastetaan vaikka, mistä pitää kaataa puita että ei tykkylumi talvella katko sähköjä.
 
Back
Top