Suomen sisäinen turvallisuus

Jos ajan ylinopeutta ja saan sakot, tarkoittaako se sitä että saan jatkaa ylinopeudella ajelua? Tuskinpa vaan.

Jos Taposen linja on aiheuttanut sanktioita - muistan että sen kirjoittelu bannattiin joksikin ajaksi - ei kai sitä tarkoita, että se saisi jatkaa esimiesten kielloista huolimatta, kun sitä on kerran rankaistu.

Eli vähintään hiljainen hyväksyntä ylhäältä on. Ei ole vaihtoehtoja sille.

Tämä nii isosti. En lukenut tätä ennen kuin kirjoitin tuon ylemmän viestin. Yleensä sitä jos töissä töppää ja siitä tulee jotain "rankkua" sen uusimisesta pitäisi rangaistuksen koveta vaan tai jopa työsuhteen loppuminen voi olla edessä. Onko Taponen suoraan sisäministerin ohjauksessa?
 
Onko tyypillistä suomijuntti touhua? Kävelin 00:30 Turun keskustassa ja minulle huudettiin painu vittuun saatana. Haluatko turpaan. Jokin verran maailmalla liki kaikilla maanosilla käyneenä en ole törmännyt vastaavaan vulgääriin käytökseen. En siis missään. Mikä junttila sanon minä.
 
Onko tyypillistä suomijuntti touhua? Kävelin 00:30 Turun keskustassa ja minulle huudettiin painu vittuun saatana. Haluatko turpaan. Jokin verran maailmalla liki kaikilla maanosilla käyneenä en ole törmännyt vastaavaan vulgääriin käytökseen. En siis missään. Mikä junttila sanon minä.
Se olikin Turku! Ei maar, joka puolella Suomea on samanlainen touhu, ollut jo pitkään
 
Viime aikoina on tullut maanjäristyshälyttimen hälytysrajat vedetty aivan alas ihan mielenkiinnosta. Kaivos- ja louhosalueilta tulee aika usein turhia vääriä hälytyksiä räjäytysten johdosta, mutta nyt tuli pitkästä aikaa mielenkiintoinen hälytys.

Screenshot_20221107_210106_My Earthquake Alerts Pro.jpg

Todellisissa maanjäristyksissä syvyyttä on usein muutamakin kilometri. Onko omilla toimintaa saaristomerellä vai onko tässä jotain muuta?
 
Viime aikoina on tullut maanjäristyshälyttimen hälytysrajat vedetty aivan alas ihan mielenkiinnosta. Kaivos- ja louhosalueilta tulee aika usein turhia vääriä hälytyksiä räjäytysten johdosta, mutta nyt tuli pitkästä aikaa mielenkiintoinen hälytys.

Katso liite: 70258

Todellisissa maanjäristyksissä syvyyttä on usein muutamakin kilometri. Onko omilla toimintaa saaristomerellä vai onko tässä jotain muuta?
Suomessa tapahtuu vuosittain kymmeniä maanjäristyksiä ja käsittääkseni ne on enimmäkseen pinnassa, johtuen maaperän kohoamisesta jääkauden jälkeen. Eli ei mitään uutta tai ihmeellistä.
 
Onko tyypillistä suomijuntti touhua? Kävelin 00:30 Turun keskustassa ja minulle huudettiin painu vittuun saatana. Haluatko turpaan. Jokin verran maailmalla liki kaikilla maanosilla käyneenä en ole törmännyt vastaavaan vulgääriin käytökseen. En siis missään. Mikä junttila sanon minä.
Ei kai sulla ollut se lippis päässä?
 
Tämän tulisi kaataa Haaviston presidentti aikeet, mikäli aikoo ehdolle asettua.
He ovat miehisen maailmanjärjestyksen uhreja ja heille tullaan tarjoamaan tukea takaisin Suomeen kotoutumiseksi. On tärkeää, että pidämme huolta omistamme, sillä lapsissa on tulevaisuus.

...ja näin onkin ongelma käännetty ääniä tuovaksi.
 
Taponen se jaksaa. Edelleen inttää katujengeistä, eivät täytä määritelmiä. Kommenteissa saa kyllä selkeää palautetta ja onneksi asiallisesti, koska se on tehokkainta. Harmi vaan että taitaa mennä ihan hukkaan, tuskin tulee mikään muuttumaan hänen osaltaan. Hengenheimolaisille pitää antaa jotakin, jonka syrjään tarttua että saa edistää omaa agendaansa.

Arvioni mukaan Suomessa ei ole yhtään määritelmän kaikki kohdat täyttävää jengiä eli katujengiä. Yleensä ryhmä ei täytä määritelmän kohtaa 1 (nimi/symboli) tai 4 (asuinalueen tai kadunpätkän hallinta). Myöskään Ruotsin kollegat eivät puhu katujengeistä.

 
Taponen se jaksaa. Edelleen inttää katujengeistä, eivät täytä määritelmiä. Kommenteissa saa kyllä selkeää palautetta ja onneksi asiallisesti, koska se on tehokkainta. Harmi vaan että taitaa mennä ihan hukkaan, tuskin tulee mikään muuttumaan hänen osaltaan. Hengenheimolaisille pitää antaa jotakin, jonka syrjään tarttua että saa edistää omaa agendaansa.






Jari Taponen: " 7. Arvioni mukaan Suomessa ei ole yhtään määritelmän kaikki kohdat täyttävää jengiä eli katujengiä. Yleensä ryhmä ei täytä määritelmän kohtaa 1 (nimi/symboli) tai 4 (asuinalueen tai kadunpätkän hallinta). Myöskään Ruotsin kollegat eivät puhu katujengeistä."

Siis mitä helkkaria? Sallitaanko tällainen disinformaatio!? :facepalm::mad:

Vai olenko ymmärtänyt hänen twiiteistään jotain väärin?
 
Uutisointi on toinen juttu, eikä YLE ole käsittääkseni missään vaiheessa julkisesti kertonut, että se on lopettanut propagandan levittämisen.
Onko se missään vaiheessa kertonut aloittaneensa sen?
 
Back
Top