Suomen sisäinen turvallisuus

Tällaiset kolumnit ovat hyvä, mutta kovin pieni alku sille lähihistorian perkaamiselle, jota nyt ehdottomasti tarvittaisiin. Myyrät pitää ajaa koloistaan nyt näkyville, jossa niiltä voidaan katkoa hampaat.

Haloset, Heinäluomat, Petterssonit et al pitäisi kaluta julkisuudessa niin paljaaksi, ettei heille jäisi kuin häpeä.

Tässä vielä suora linkki nyt julkisuuden aallonharjalla ratsastavan Pettersonin kynästä. Joku voisi kysäistä, että kuinka meni niin kuin omasta mielestä.

Edit: Googlettelin asiaa ja Atte Kaleva olikin kysynyt asiasta. Teflonia.

1675065789319.png

Viimeksi muokattu:
Eniten jutussa naurattaa Syyttäjän, mä olen vaan töissä täällä eikä tarvii itse ajatella. Oikeus sit päättää. Tosin Käräjien antamat tuomiot tuntien, eiköhän sieltä tuomio tule pahoinpitelystä :LOL:

Eniten jutussa naurattaa Syyttäjän, mä olen vaan töissä täällä eikä tarvii itse ajatella. Oikeus sit päättää. Tosin Käräjien antamat tuomiot tuntien, eiköhän sieltä tuomio tule pahoinpitelystä :LOL:

Se vaara on olemassa. Laki hätävarjelusta sallii voimakeinot, mutta jos alkavat saivarrella, käräjät ottaa huomioon, missä vaiheessa voimankäyttö on ollut "riittävää" ja onko jokin lyönti tullut vielä sen jälkeen, kun hyökkääjä on tehty vaarattomaksi.

Olisi hyvä, jos käräjillä olisi talonpoikaisjärkeä.

Ammuskelija on naistenhakkaaja, nisti ja tunnettu kilipää, joka oli siellä kuokkimassa ja jo pariinkin kertaan häädetty sieltä. Ammuskelijan taltuttaneen miehen kädet saivat kolhuja voimankäyttötilanteessa, ja hän joutunee leikkaukseen. Hänen paikalla ollut puolisonsa menetti työnsä oltuaan kiinniotettuna kaksi vuorokautta.

Peruskamaa... molemmat halusivat saman kalliin takin. Ja toinen halusi jopa töihin. Suomi nousuun!
Onneksi tuli Hovioikeudesta alennus tuomioon, eikä "tulija"varmasti maksanut itse lakimiehensä palkkiota, tietenkään.
Se nyt olisi ollut varsin provosoivaa...

ps. olisin voinut ehdottaa hovioikeudelle että takin omisti lähinnä esimerkiksi SOKOS!

Peruskamaa... molemmat halusivat saman kalliin takin. Ja toinen halusi jopa töihin. Suomi nousuun!
Onneksi tuli Hovioikeudesta alennus tuomioon, eikä "tulija"varmasti maksanut itse lakimiehensä palkkiota, tietenkään.

ps. olisin voinut ehdottaa hovioikeudelle että takin omisti lähinnä esimerkiksi SOKOS!

Persujen rasismi ajoi huippuosaajat tähän...

Taidat liioitella työintoa ;)
IL: "Hän kertoi aikeensa olleen työllistyä Suomessa rakennusalalle."
Mää kyllä luulen, ettei suomalainen rakennusala kovin suurta menetystä kokenut?

Kotimaa|Tietosuoja

Poliisin lisäksi Vastaamon tietomurtajaa jahtaavat myös hakkerit – Jättikö terapia-aineistoa vienyt tietomurtaja itsestään ratkaisevia jälkiä vai onko kyse harhautuksesta?​

Hakkerit löysivät tietomurtajasta jälkiä, jotka johtavat Inkooseen. Kyseessä voi olla tietomurtajan sijainnista kertova ratkaiseva virhe, tahallinen harhautus tai jotain muuta.
Laitetaan nyt tähän viestiin vastauksena

Vastaamo | Ranskan poliisi otti Vastaamon tietomurrosta epäillyn miehen kiinni tänään: https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009369912.html?share=7f899a867c2f887b4fc1326492bc56da

Toivottavasti Juliusta säilytetään ns. yleisissä kiinniottotiloissa muun saastan seassa. Saattaisi tutustua etniseen värinään ns. pintaa syvemmältä...

Back