skärdis
Greatest Leader
Ei kai kukaan sellaisen moppitukan puheita totena ota? Yhtään mitään puheita.On. Mutta se ei kai ollutkaan se juttu ?
Kysymys oli julkisuuden henkilön mielipidevaikuttamisesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai kukaan sellaisen moppitukan puheita totena ota? Yhtään mitään puheita.On. Mutta se ei kai ollutkaan se juttu ?
Kysymys oli julkisuuden henkilön mielipidevaikuttamisesta.
Minua kiusattiin ala-asteella. Ylä-asteelle kun menin, sain tarpeeksi ja päätin vetää jokaista minulle edes suutansa selvästi soittavaa turpaan ja heti, mitään kyselemättä. Lopulta ei tarvinnut kuin muutaman kerran tapella ja noi 50/50 meni voitot ja tappiot niissä. Jälki-istunnossa oltiin useampi kerta. Mutta: Kiusaaminen loppui kuin seinään. Kannatti. Väkivalta lopettaa vittuilun. Näin olen omalle lapsellenikin opettanut, vaikka tiettävästi ei ole kiusaamisen kohteeksi joutunutkaan - sen sijaan ilmeisesti on kerran kiusannut erästä toista oppilasta (vaikka olen puhunut, että sellaista ei koskaan tehdä) ja voitte arvata, että pidin sellaisen saarnan (no sanotaan suoraan, että huusin naama punaisena kersalle tehkää sossuilmo evvk), että se loppui sitten siihen ja ovat nyt itse asiassa parhaita kavereita keskenään. Näin tämä menee.Entisenä koulukiusattuna vahvistan tämän.
Jokainen voi miettiä, onko se ihan sattumaa, että länsimaissa puhutaan valkoisille ihmisille näiden omalla kielellä, että älkää hankkiko lapsia, ne on hankalia ja elämä menee ja ilmasto tuhoutuu. Jännästi näitä puheita ei pidetä koskaan eräillä ns. rikkauden kielillä, tms. eikä varsinkaan muualla kuin länsimaissa. Samaan aikaan samaa meteliä pitävät sanovat, että pitää tuoda kehitysmaista ihmisiä tänne, kun syntyvyys on jostain ihmeen syystä niin heikko täällä, eikä kummasti ollakaan siinä kohtaan sanomassa miten kamalia NE lapset on ja mitä NE tekevät ilmastolle. On varmaan ihan sattumaa vaan kaikki tämä.Nykyään kuljetusalalla tulee kuunneltua radiota paljon. Esim. Suomipopilla vähän väliä tuotiin Jaajon suulla esille se, miten vaikeaa on lapsien kanssa eläminen. Paskaa ja unettomia öitä, jatkuvana toistona, sitä on lapsiperheen elämä. Missään vaiheessa en ole kuullut, että lapsien saaminen on elämän tarkoitus ja ilo. Puhdasta propagandaa.
Jokainen voi miettiä, onko se ihan sattumaa, että länsimaissa puhutaan valkoisille ihmisille näiden omalla kielellä, että älkää hankkiko lapsia, ne on hankalia ja elämä menee ja ilmasto tuhoutuu. Jännästi näitä puheita ei pidetä koskaan eräillä ns. rikkauden kielillä, tms. eikä varsinkaan muualla kuin länsimaissa. Samaan aikaan samaa meteliä pitävät sanovat, että pitää tuoda kehitysmaista ihmisiä tänne, kun syntyvyys on jostain ihmeen syystä niin heikko täällä, eikä kummasti ollakaan siinä kohtaan sanomassa miten kamalia NE lapset on ja mitä NE tekevät ilmastolle. On varmaan ihan sattumaa vaan kaikki tämä.
Se ongelma joitakin vuosi kymmeniä mutta poistuu aikanaan ja tasoittuu. Jonka jälkeen tilanne olisi parempi varmasti monessa suhteessa kuin ennen ongelmaa. Väkiluvun pieneminen aiheuttaisi hetkellisesti monella sektorilla ongelmia mutta niin tuntuu aiheuttavan sen keinotekoinen ylläpitäminen tai kasvattaminenkin.Lähinnä huoltosuhde on kai se suurin ongelma. Ei väkiluku sinänsä vaan väkiluvun pieneneminen.
Se ongelma joitakin vuosi kymmeniä mutta poistuu aikanaan ja tasoittuu. Jonka jälkeen tilanne olisi parempi varmasti monessa suhteessa kuin ennen ongelmaa. Väkiluvun pieneminen aiheuttaisi hetkellisesti monella sektorilla ongelmia mutta niin tuntuu aiheuttavan sen keinotekoinen ylläpitäminen tai kasvattaminenkin.
Tämä on se asian optimistinen luenta. Me pitkän linjan nettirasistit taas pelkäämme että siinä vaiheessa kun valtamedia alkaa puhua ongelmista, peli on jo täysin menetetty. Eli että uutisiin pääsee jäävuoren huippu, että näihin uutisiin turruttaisiin uutena normaalina, ja että jotain todella suurta pahaa edelleen pantataan yleisöltä. Kuten vaikka ilmiöiden todellinen skaala, mikä nyt vasta alkaa hiipiä normojen tietoisuuteen.IS tykittää näitä koko nuorisoväkivalta ja katujengi-juttuja koko ajan. Joka ei voi tarkoittaa kuin yhtä asiaa. Ihmiset lukee ja klikkaa noita paljon. Sen takiahan noita tehdään.
Tämä tapaushan suorastaan huokuu rehellisyyttä, empatiaa, ymmärrystä ja hyvää tahtoa. Onneksi on kuitenkin selkeästi kiitollinen maalle ja kansalle joka hänet on tervetulleeksi toivottanut. Eiku...Onkohan Haaviston tuttuja tuossa porukassa ?
Helsinkiläisestä ”päiväkodista” paljastui saudirahalla pyörivä moskeija – johtajalta hämmentäviä kommentteja muslimiväestöstä, homoista ja Erdoganista
Helsinkiläisen ”päiväkodin” tiloissa toimii oikeasti moskeija, jota Helsingin kaupunki on vaatinut lopettamaan toimintansa. Taustalla vaikuttaa säätiö, joka saa rahaa Saudi-Arabiasta.www.is.fi
Samaa mietin, oikein mukavan oloinen papparainen.. Toisaalta hyvä että tällainen puolihullu ukkeli on saatu median eteen todellisia ajatuksiaan sanomaan suoraan, eikä joku sisäsiisti fantsu monikulttuurimuslimi joita mediat yleensä käyttävät.Tuo tapaushan suorastaan huokuu rehellisyyttä, empatiaa, ymmärrystä ja hyvää tahtoa. Mikäpä voisi mennä pieleen?
Hyvin samanlaisia kokemuksia, ja ajatuksia.. jouduin lapsena ja teininä muuttamaan faija töiden takia useamman kerran ja aina koulun uusi poika aiheutti mittaustarpeen..Minua kiusattiin ala-asteella. Ylä-asteelle kun menin, sain tarpeeksi ja päätin vetää jokaista minulle edes suutansa selvästi soittavaa turpaan ja heti, mitään kyselemättä. Lopulta ei tarvinnut kuin muutaman kerran tapella ja noi 50/50 meni voitot ja tappiot niissä. Jälki-istunnossa oltiin useampi kerta. Mutta: Kiusaaminen loppui kuin seinään. Kannatti. Väkivalta lopettaa vittuilun. Näin olen omalle lapsellenikin opettanut, vaikka tiettävästi ei ole kiusaamisen kohteeksi joutunutkaan - sen sijaan ilmeisesti on kerran kiusannut erästä toista oppilasta (vaikka olen puhunut, että sellaista ei koskaan tehdä) ja voitte arvata, että pidin sellaisen saarnan (no sanotaan suoraan, että huusin naama punaisena kersalle tehkää sossuilmo evvk), että se loppui sitten siihen ja ovat nyt itse asiassa parhaita kavereita keskenään. Näin tämä menee.
Mitä sitten tehdä, kun vastassa onkin 10 kappaletta rikastuttajia, jotka kiusaavat? En tiedä. Ehkä pitäisi ottaa 20 kappaletta kantiksia yhteen ja pistää homma pakettiin, mutta jostain syystä kantikset eivät vedä yhtä köyttä, mutta rikastuttajat selvästi vetävät. Seurauksena on sitten tämä mikä on nyt.
No, taistelussa ylivoimaa vastaan toimii joko tulivoiman lisäys (joka ei toivottavasti ole tässä tapauksessa ratkaisu...) tai joukkojen lisääminen taistelukentälle. Kolmas vaihtoehto on perääntyminen, johon ei aina ole mahdollisuutta eikä puolustussotaa voiteta perääntymällä. Milläs opetat yhteisöllisyyttä ja taistelutahtoa nykyyhteiskunnassa? Kaikki kurinpitotoimet on sosiaalisesti tuomittu ja kriminalisoitu Suomessa. Rikuneeraavien rikastuttajien kuriinlaitto porukalla olisi pitänyt tehdä heti ensimmäisten aloitettua rikuneeraamisen. Voimaa totteleva kulttuuri kun kohtaa sivistyneemmän kulttuurin, se yleensä voittaa jos sivistynyt ja rauhallisempi ei siihen voimaan vastaa samalla mitalla. Halaaminen, alistuminen ja voivottelu ei auttanut.Minua kiusattiin ala-asteella. Ylä-asteelle kun menin, sain tarpeeksi ja päätin vetää jokaista minulle edes suutansa selvästi soittavaa turpaan ja heti, mitään kyselemättä. Lopulta ei tarvinnut kuin muutaman kerran tapella ja noi 50/50 meni voitot ja tappiot niissä. Jälki-istunnossa oltiin useampi kerta. Mutta: Kiusaaminen loppui kuin seinään. Kannatti. Väkivalta lopettaa vittuilun. Näin olen omalle lapsellenikin opettanut, vaikka tiettävästi ei ole kiusaamisen kohteeksi joutunutkaan - sen sijaan ilmeisesti on kerran kiusannut erästä toista oppilasta (vaikka olen puhunut, että sellaista ei koskaan tehdä) ja voitte arvata, että pidin sellaisen saarnan (no sanotaan suoraan, että huusin naama punaisena kersalle tehkää sossuilmo evvk), että se loppui sitten siihen ja ovat nyt itse asiassa parhaita kavereita keskenään. Näin tämä menee.
Mitä sitten tehdä, kun vastassa onkin 10 kappaletta rikastuttajia, jotka kiusaavat? En tiedä. Ehkä pitäisi ottaa 20 kappaletta kantiksia yhteen ja pistää homma pakettiin, mutta jostain syystä kantikset eivät vedä yhtä köyttä, mutta rikastuttajat selvästi vetävät. Seurauksena on sitten tämä mikä on nyt.
Hieman väestönvaihtoteoriaa tähän väliin...Jokainen voi miettiä, onko se ihan sattumaa, että länsimaissa puhutaan valkoisille ihmisille näiden omalla kielellä, että älkää hankkiko lapsia, ne on hankalia ja elämä menee ja ilmasto tuhoutuu. Jännästi näitä puheita ei pidetä koskaan eräillä ns. rikkauden kielillä, tms. eikä varsinkaan muualla kuin länsimaissa. Samaan aikaan samaa meteliä pitävät sanovat, että pitää tuoda kehitysmaista ihmisiä tänne, kun syntyvyys on jostain ihmeen syystä niin heikko täällä, eikä kummasti ollakaan siinä kohtaan sanomassa miten kamalia NE lapset on ja mitä NE tekevät ilmastolle. On varmaan ihan sattumaa vaan kaikki tämä.
Imaamin näkemys aiheestaHieman väestönvaihtoteoriaa tähän väliin...
Maher ennustaa, että muslimeita on Suomessa pian viisinkertaisesti kantaväestöön verrattuna.
– Täällä vaan mies miehen kanssa, nainen naisen kanssa. Kohta suomalaiset kaksi miljoonaa.
– Mutta islamin laki: ei! Sitten muslimit kohta kymmenen miljoonaa.
Meinaakohan ne pyörittää sitten suomea saudi rahalla kun pottunokat täältä kerran häviää, tuottavia/infraa ylläpitäviä töitähän nuo rakettikirurgit ei tee...Imaamin näkemys aiheesta
Helsinkiläisestä ”päiväkodista” paljastui saudirahalla pyörivä moskeija – johtajalta hämmentäviä kommentteja muslimiväestöstä, homoista ja Erdoganista
Helsinkiläisen ”päiväkodin” tiloissa toimii oikeasti moskeija, jota Helsingin kaupunki on vaatinut lopettamaan toimintansa. Taustalla vaikuttaa säätiö, joka saa rahaa Saudi-Arabiasta.www.is.fi
Näin. Ihan siitä riippumatta mitä julkkispersoonat puhuvat. Puolisoni on eri sukupuolta, lapsia 3,0 ja XC70 Volvo. Rivitalo on upgreidattu omakotitaloksi.Hieman väestönvaihtoteoriaa tähän väliin...
. Eiköhän se isä, äiti, 1,7 lasta, kartano-Volvo ja rivitalon pätkä ole edelleen se normi.
Sepä se .Ainakaan minä en seuraa esim arabiankielistä mediaa niin paljon että tietäisin, mitä siellä puhutaan tai ei puhuta.
Ainakin jäljelle jäävillä pottunokilla on täystyöllisyys.Meinaakohan ne pyörittää sitten suomea saudi rahalla kun pottunokat täältä kerran häviää, tuottavia/infraa ylläpitäviä töitähän nuo rakettikirurgit ei tee...
Eiköhän ne etsi uuden kodin kun entinen menee elinkelvottomaksi. Vrt koirat/kirput tai heinäsirkat/viljapeltoMeinaakohan ne pyörittää sitten suomea saudi rahalla kun pottunokat täältä kerran häviää, tuottavia/infraa ylläpitäviä töitähän nuo rakettikirurgit ei tee...
Islamilaisessa unelmassahan vääräuskoiset on orjuutettu duunareiksi.Meinaakohan ne pyörittää sitten suomea saudi rahalla kun pottunokat täältä kerran häviää, tuottavia/infraa ylläpitäviä töitähän nuo rakettikirurgit ei tee...