Suomen sisäinen turvallisuus

Kyllä kai Jaajo on yksi Suomen suosituimmista juontajista; varsinkin siellä nuorten aikuisten ikäryhmässä joka kai on sitä porukkaa, jonka pitäisi ruveta perustamaan perheitä. Ja varmaan vaikuttaa ainakin alitajuisesti, mitä nämä henkilöt puhuvat.

Entisenä koulukiusattuna vahvistan tämän.
Minua kiusattiin ala-asteella. Ylä-asteelle kun menin, sain tarpeeksi ja päätin vetää jokaista minulle edes suutansa selvästi soittavaa turpaan ja heti, mitään kyselemättä. Lopulta ei tarvinnut kuin muutaman kerran tapella ja noi 50/50 meni voitot ja tappiot niissä. Jälki-istunnossa oltiin useampi kerta. Mutta: Kiusaaminen loppui kuin seinään. Kannatti. Väkivalta lopettaa vittuilun. Näin olen omalle lapsellenikin opettanut, vaikka tiettävästi ei ole kiusaamisen kohteeksi joutunutkaan - sen sijaan ilmeisesti on kerran kiusannut erästä toista oppilasta (vaikka olen puhunut, että sellaista ei koskaan tehdä) ja voitte arvata, että pidin sellaisen saarnan (no sanotaan suoraan, että huusin naama punaisena kersalle tehkää sossuilmo evvk), että se loppui sitten siihen ja ovat nyt itse asiassa parhaita kavereita keskenään. Näin tämä menee.

Mitä sitten tehdä, kun vastassa onkin 10 kappaletta rikastuttajia, jotka kiusaavat? En tiedä. Ehkä pitäisi ottaa 20 kappaletta kantiksia yhteen ja pistää homma pakettiin, mutta jostain syystä kantikset eivät vedä yhtä köyttä, mutta rikastuttajat selvästi vetävät. Seurauksena on sitten tämä mikä on nyt.

Nykyään kuljetusalalla tulee kuunneltua radiota paljon. Esim. Suomipopilla vähän väliä tuotiin Jaajon suulla esille se, miten vaikeaa on lapsien kanssa eläminen. Paskaa ja unettomia öitä, jatkuvana toistona, sitä on lapsiperheen elämä. Missään vaiheessa en ole kuullut, että lapsien saaminen on elämän tarkoitus ja ilo. Puhdasta propagandaa.
Jokainen voi miettiä, onko se ihan sattumaa, että länsimaissa puhutaan valkoisille ihmisille näiden omalla kielellä, että älkää hankkiko lapsia, ne on hankalia ja elämä menee ja ilmasto tuhoutuu. Jännästi näitä puheita ei pidetä koskaan eräillä ns. rikkauden kielillä, tms. eikä varsinkaan muualla kuin länsimaissa. Samaan aikaan samaa meteliä pitävät sanovat, että pitää tuoda kehitysmaista ihmisiä tänne, kun syntyvyys on jostain ihmeen syystä niin heikko täällä, eikä kummasti ollakaan siinä kohtaan sanomassa miten kamalia NE lapset on ja mitä NE tekevät ilmastolle. On varmaan ihan sattumaa vaan kaikki tämä.

Jokainen voi miettiä, onko se ihan sattumaa, että länsimaissa puhutaan valkoisille ihmisille näiden omalla kielellä, että älkää hankkiko lapsia, ne on hankalia ja elämä menee ja ilmasto tuhoutuu. Jännästi näitä puheita ei pidetä koskaan eräillä ns. rikkauden kielillä, tms. eikä varsinkaan muualla kuin länsimaissa. Samaan aikaan samaa meteliä pitävät sanovat, että pitää tuoda kehitysmaista ihmisiä tänne, kun syntyvyys on jostain ihmeen syystä niin heikko täällä, eikä kummasti ollakaan siinä kohtaan sanomassa miten kamalia NE lapset on ja mitä NE tekevät ilmastolle. On varmaan ihan sattumaa vaan kaikki tämä.

Se on semmosta sattumien sattumaa, jota sattumalta tuutataan joka tuutista vuodesta toiseen.

Raskaustesti mainoksessakin hymyillään. Negatiiviselle tulokselle.

Mulle voidaan asetella foliolippalakkia päähän, mutta, jos piiloviestintä ohjaa yksilön käyttäytymistä marketissa ja sillä saadaan kuluttajan alitajunta raksuttamaan toivottuun tapaan, niin vakavalla naamalla väitän että perheen, ja lisääntymisen vastainen avoin propaganda vuosikymmeniä jatkuessaan vaikuttaa täysin siten miten sen halutaankin vaikuttavan. Ja on vaikuttanutkin ihan selkeästi.

Lukematon määrä erilaisia juttuja löytyy siitä miten vanhemmuus on kurjaa, mutta yhteenkään positiiviseen en ole törmännyt.

Vastapainoksi propaganda-paskalle täytyy sanoa nuoremmille että helppoja (lue: normaaleja) lapsia ne yleensä on. Suurinosa on. Lapsien kanssa ei ole välttämättä ihan vitun vaikeaa, riippuu ihan itsestä kuinka vaikeaa siitä tekee. Vanhemmuus on elämän kuninkuussarja; siinä pääsee tutustumaan todelliseen vastuuseen, ja ei, tätä vastuuta ei pysty vertaamaan edes todella vastuulliseen duuniin; tässä on kyse p a l j o n suuremmasta vastuusta. Ja ei; tämän vastuun alle ei romahda; kun tätä vastuuta pääsee kantamaan; sen kantaminen tekee ylpeäksi - ja vahvaksi aivan toisella tavalla.

Se vastuu, se etuoikeus myös tekee pojasta miehen. Ei armeija, ei yliopisto, ei tärkeä työ.
Vanhemman vastuu.

Se myös tekee ihmisestä entisestäänkin isänmaallisemman, kun on oman jälkeläisen - ja jälkipolvien tulevaisuudesta kyse. Yht'äkkiä käy niin ettei haluakaan osallistua ruotsin tyyppisiin massamaahanmuutto kokeiluihin, kun mieleen hiipii, "mites toi mun lapsi, tuollaisessa ympäristössä.." , "mitä jos minun lapselleni tehtäisiin tuollatavalla.."

Niin, vanhemmuus myös tekee tietyllä tapaa inhorealistiksi. Konservatiiviseksikin, ainakin omalta kohtaani.

Lisääntykää, se on parasta elämässä.

Lähinnä huoltosuhde on kai se suurin ongelma. Ei väkiluku sinänsä vaan väkiluvun pieneneminen.
Se ongelma joitakin vuosi kymmeniä mutta poistuu aikanaan ja tasoittuu. Jonka jälkeen tilanne olisi parempi varmasti monessa suhteessa kuin ennen ongelmaa. Väkiluvun pieneminen aiheuttaisi hetkellisesti monella sektorilla ongelmia mutta niin tuntuu aiheuttavan sen keinotekoinen ylläpitäminen tai kasvattaminenkin.

Se ongelma joitakin vuosi kymmeniä mutta poistuu aikanaan ja tasoittuu. Jonka jälkeen tilanne olisi parempi varmasti monessa suhteessa kuin ennen ongelmaa. Väkiluvun pieneminen aiheuttaisi hetkellisesti monella sektorilla ongelmia mutta niin tuntuu aiheuttavan sen keinotekoinen ylläpitäminen tai kasvattaminenkin.

Tekoäly tulee viemään niin paljon pois työtä ja työntekijöitä, että muutos työvoimapulasta työttömyyteen tulee olemaan Suomessakin todella nopea.

Tämä koskettaa eniten keskiluokan ammatteja. Kansantaloudet ympäri maailman tulevat olemaan täysin ihmeissään tämän asian kanssa.

Suomessa haalitaan mitä vaan väestöä hampaat irvessä ja haukutaan haalimisen vastustajat.

Eihän firmatkaan voisi toimia näin. Firman tulos laskee, mutta otetaan vaan lisää uusia ihmisiä duunin. Uusien ihmisten palkat, otetaan vanhojen työntekijöiden palkoista. Firman johdolla on kuitenkin agenda: "Se suuri tilaus sieltä kyllä meille ehkä vielä tulee".

Yhdeksi syyksi tähän suureen visioon johto ilmoittaa, että yritys omistaa niin isot toimitilat, että jokainen neliö siitä on saatava käyttöön.

Työntekijät ei saa julkisesti haastaa firman johdon sanomaa. Jos jäät edes pienestä kuiskimisesta kiinni, esimiehesi ottaa sinut puhutteluun ja toruu.

Alat aika äkkkä katsella muita työpaikkoja.

Jäljelle jää porukka keskijohdosta, jolle huonontuneetkin edut vielä riittäviä ja suuri määrä muita, jotka eivät osaa/jaksa hakea muualle.

Miten palstan väki näkisi tällä tavoin johdetun yrityksen tulevaisuuden globaalissa kilpailussa ?

IS tykittää näitä koko nuorisoväkivalta ja katujengi-juttuja koko ajan. Joka ei voi tarkoittaa kuin yhtä asiaa. Ihmiset lukee ja klikkaa noita paljon. Sen takiahan noita tehdään.
Tämä on se asian optimistinen luenta. Me pitkän linjan nettirasistit taas pelkäämme että siinä vaiheessa kun valtamedia alkaa puhua ongelmista, peli on jo täysin menetetty. Eli että uutisiin pääsee jäävuoren huippu, että näihin uutisiin turruttaisiin uutena normaalina, ja että jotain todella suurta pahaa edelleen pantataan yleisöltä. Kuten vaikka ilmiöiden todellinen skaala, mikä nyt vasta alkaa hiipiä normojen tietoisuuteen.

Katselin eilen uutiset ja luin hesarin. Molemmissa oli Ruotsin jengeistä uutisia. Sitten nuoruuteni jolloin asuin Svea Rikessä väkiluku on kasvanut kahdeksasta kymmeneen miljoonaan, kaikki kasvu ulkomailta. Jengiläisiä arvellaan olevan 30 000. Poliisi myöntää että tilanne on karannut käsistä, kun Uppsalassa, tuossa kaikkein ruotsalaisimmassa Pekka Töpöhännän kylässä, on satoja jengien jäseniä. Lapsia ja vanhuksia ammutaan, jos ovat "vihollisen" läheisiä. Jengejä johdetaan ulkomailta, murhia tilataan Turkista jossa eletään sikäläisellä passilla Erdoganin suojeluksessa.

Siinä on vähän tulevaisuuden visioita. Tähänkin asti Suomessa on toistunut kaikki Ruotsin malliin, vähä vähältä. Kyllä lehdillä riittää kirjoiteltavaa, koska juurisyy eli paska maahanmuutto on edelleen tabu.

Onkohan Haaviston tuttuja tuossa porukassa ?

Tämä tapaushan suorastaan huokuu rehellisyyttä, empatiaa, ymmärrystä ja hyvää tahtoa. Onneksi on kuitenkin selkeästi kiitollinen maalle ja kansalle joka hänet on tervetulleeksi toivottanut. Eiku...

Mikäpä voisi mennä pieleen?

Tuo tapaushan suorastaan huokuu rehellisyyttä, empatiaa, ymmärrystä ja hyvää tahtoa. Mikäpä voisi mennä pieleen?
Samaa mietin, oikein mukavan oloinen papparainen.. Toisaalta hyvä että tällainen puolihullu ukkeli on saatu median eteen todellisia ajatuksiaan sanomaan suoraan, eikä joku sisäsiisti fantsu monikulttuurimuslimi joita mediat yleensä käyttävät.

Minua kiusattiin ala-asteella. Ylä-asteelle kun menin, sain tarpeeksi ja päätin vetää jokaista minulle edes suutansa selvästi soittavaa turpaan ja heti, mitään kyselemättä. Lopulta ei tarvinnut kuin muutaman kerran tapella ja noi 50/50 meni voitot ja tappiot niissä. Jälki-istunnossa oltiin useampi kerta. Mutta: Kiusaaminen loppui kuin seinään. Kannatti. Väkivalta lopettaa vittuilun. Näin olen omalle lapsellenikin opettanut, vaikka tiettävästi ei ole kiusaamisen kohteeksi joutunutkaan - sen sijaan ilmeisesti on kerran kiusannut erästä toista oppilasta (vaikka olen puhunut, että sellaista ei koskaan tehdä) ja voitte arvata, että pidin sellaisen saarnan (no sanotaan suoraan, että huusin naama punaisena kersalle tehkää sossuilmo evvk), että se loppui sitten siihen ja ovat nyt itse asiassa parhaita kavereita keskenään. Näin tämä menee.

Mitä sitten tehdä, kun vastassa onkin 10 kappaletta rikastuttajia, jotka kiusaavat? En tiedä. Ehkä pitäisi ottaa 20 kappaletta kantiksia yhteen ja pistää homma pakettiin, mutta jostain syystä kantikset eivät vedä yhtä köyttä, mutta rikastuttajat selvästi vetävät. Seurauksena on sitten tämä mikä on nyt.
Hyvin samanlaisia kokemuksia, ja ajatuksia.. jouduin lapsena ja teininä muuttamaan faija töiden takia useamman kerran ja aina koulun uusi poika aiheutti mittaustarpeen..

No, taistelussa ylivoimaa vastaan toimii joko tulivoiman lisäys (joka ei toivottavasti ole tässä tapauksessa ratkaisu...) tai joukkojen lisääminen taistelukentälle. Kolmas vaihtoehto on perääntyminen, johon ei aina ole mahdollisuutta eikä puolustussotaa voiteta perääntymällä. Milläs opetat yhteisöllisyyttä ja taistelutahtoa nykyyhteiskunnassa? Kaikki kurinpitotoimet on sosiaalisesti tuomittu ja kriminalisoitu Suomessa. Rikuneeraavien rikastuttajien kuriinlaitto porukalla olisi pitänyt tehdä heti ensimmäisten aloitettua rikuneeraamisen. Voimaa totteleva kulttuuri kun kohtaa sivistyneemmän kulttuurin, se yleensä voittaa jos sivistynyt ja rauhallisempi ei siihen voimaan vastaa samalla mitalla. Halaaminen, alistuminen ja voivottelu ei auttanut.

Peruskoulu on julma paikka ja lauma kerääntyy usein sen "johtajan" ympärille kannustamaan. Siksi on usein nähtävissä suomalaisiakin mamuporukoissa kiusaamassa suomalaisia. Pitäisi saada se kauhea ja hirveä rasistinen me-henki nuorisoon ja sitä kautta turpaan niille. Se saattaisi lopettaa sen. Toki jäljellä olisi suomalaisten väliset kiusaamiset. Jokaisen itsensä puolustamisen nostaminen tietty vähentäisi sitä osaksi.

Joskus jopa se lapsen lyöminen on oikea vaihtoehto rangaistuksena lapsen tekemisistä. Mutta se on juurikin vain se vastareaktio. Jälkien siivoamista. Laastari tulleeseen haavaan. Millä se haavan tuleminen estetään, en tiedä. Ehkä kaikkea ei tarvitse estää ja haavat parantuu itsellään, kun ne hoitaa kuntoon. Ehkä pitäisi katsoa mitä kulttuureja yhdistää. Ehkä en kirjoita enempää, etten kiihota mitään kansanryhmää. Ja jos joku tuosta nyt kiihottuu, niin vetäköön tumppuun. :cautious:

Hieman väestönvaihtoteoriaa tähän väliin...

Todellisuudessa huoltosuhteen huononemisesta on puhuttu ongelmana jo pitkään ja suomalaisia on kehotettu panemaan enemmän. Jos joku Jaajo puhuu radiossa jotain niin se ei vielä ole merkki mistään suunnitelmallisuudesta. Eiköhän se isä, äiti, 1,7 lasta, kartano-Volvo ja rivitalon pätkä ole edelleen se normi.

Ainakaan minä en seuraa esim arabiankielistä mediaa niin paljon että tietäisin, mitä siellä puhutaan tai ei puhuta.

Viimeksi muokattu:
Imaamin näkemys aiheesta

Maher ennustaa, että muslimeita on Suomessa pian viisinkertaisesti kantaväestöön verrattuna.

– Täällä vaan mies miehen kanssa, nainen naisen kanssa. Kohta suomalaiset kaksi miljoonaa.

– Mutta islamin laki: ei! Sitten muslimit kohta kymmenen miljoonaa.

Imaamin näkemys aiheesta

Meinaakohan ne pyörittää sitten suomea saudi rahalla kun pottunokat täältä kerran häviää, tuottavia/infraa ylläpitäviä töitähän nuo rakettikirurgit ei tee...

. Eiköhän se isä, äiti, 1,7 lasta, kartano-Volvo ja rivitalon pätkä ole edelleen se normi.
Näin. Ihan siitä riippumatta mitä julkkispersoonat puhuvat. Puolisoni on eri sukupuolta, lapsia 3,0 ja XC70 Volvo. Rivitalo on upgreidattu omakotitaloksi.

En tiedä mitä illuminaatti ja Soros tästä sanovat. En ole havainnut yhteydenottoja, vaikka jotkut muut saavat jatkuvasti ohjeita perhesuunnitteluunsa.

Ainakaan minä en seuraa esim arabiankielistä mediaa niin paljon että tietäisin, mitä siellä puhutaan tai ei puhuta.
Sepä se .

Back