Suomen sisäinen turvallisuus

Mikä tällaisen Ylen esittelemän läävän kohdalla vastuunjako oikein on? Ei kai se mikään vapaakaupunki ole, jossa saa vapaasti pössytellä ja harjoittaa kaikkea muutakin järjestäytynyttä yhteiskuntaa murentavaa?

Ei uskoisi Vantaallakin olevan tuollaisia huudeja, joista lentokenttäjunat suhaavat muutaman metrin päästä ohitse. Sen olen kyllä huomannut, että jo klo 21 aikoihin alkaa lentokenttäjuna olla no go tavalliselle nettoveronmaksajalle. Todellista riskiä tuskin on, mutta ei se hyvältä näytä.

Siellä on annettu tiedotusvastuu toiselle poliisin monikulttuurisuusäänitorvelle Jussi Huhtelalle, joka tasoittelee että eihän tässä nyt mitään

Itä-Uudenmaan järjestyspoliisin johtaja Jussi Huhtela sanoo, että vaikka viime kesänä nimenomaan nuorten tekemät rikokset lisääntyivät, mikään Vantaan alue ei näyttäydy toisia pahempana.


Taponenkin on ollut aika hiljaa viime aikoina. Oisko keksitty jokin uusi projekti vai onko vetäytynyt kuoreensa odottamaan otollisempia aikoja?
Taponen on keskittynyt omaan erinomaisuuteensa sen jälkeen, kun kaulukseen ripustettiin tohtorinnatsat. Tehnyt ällistyttävän keksinnön - POLIISI VOISI VAIKUTTAA TURVALLISUUTEEN! Pitää oivallusta omanaan.

 

Keski-ikäinen mies raiskasi bussipysäkillä tapaamansa naisen väkivalloin heti kun sai tämän kotiinsa​

En kyllä toisaalta ymmärrä, että mitä liikkuu tällaisen naisenkaan päässä, kun lähtee tapaamaan tällaista tuhannen ja yhden yön arabiprinssiä ja vielä tämän kotiin. Ei siinä ainakaan hirveästi ole riskianalyysiä tehty ennakkoon.
 
Kaveri kertoi, että heillä oli käynyt taulukauppias ovella.

Pakko todeta että mitä olen itse kuullut niin näitä taulukauppiaita on kyllä käväissyt ovilla jo vähintään 15+ vuotta suurelti syrjäseuduilla.

Tosiaan yhdistävä tekijä on se että aksentista päätellen menisivät tuonne itäiseen eurooppaan.

Todella vaikea sanoa millä asioilla todellisuudessa liikkuvat.
 
Pakko todeta että mitä olen itse kuullut niin näitä taulukauppiaita on kyllä käväissyt ovilla jo vähintään 15+ vuotta suurelti syrjäseuduilla.

Tosiaan yhdistävä tekijä on se että aksentista päätellen menisivät tuonne itäiseen eurooppaan.

Todella vaikea sanoa millä asioilla todellisuudessa liikkuvat.
Juu, kyllä meilläkin 10v sitten. Naisia ja mustia miehiä ainakin, jotain ripakinttujakin. Mutta en ainakaan muista että puolalaisia atleetteja.
 
Pakko todeta että mitä olen itse kuullut niin näitä taulukauppiaita on kyllä käväissyt ovilla jo vähintään 15+ vuotta suurelti syrjäseuduilla.

Tosiaan yhdistävä tekijä on se että aksentista päätellen menisivät tuonne itäiseen eurooppaan.

Todella vaikea sanoa millä asioilla todellisuudessa liikkuvat.
Kesällä yksi "aikuisopiskelija" alkoi esittelemään pientä kylttiään, niin viitoin jatkamaan matkaansa..
 
En kyllä toisaalta ymmärrä, että mitä liikkuu tällaisen naisenkaan päässä, kun lähtee tapaamaan tällaista tuhannen ja yhden yön arabiprinssiä ja vielä tämän kotiin. Ei siinä ainakaan hirveästi ole riskianalyysiä tehty ennakkoon.

Kannattaisi myös tutustua vähän noihin kulttuureihin. Jos naimaton nainen menee naimattoman miehen kotiin ja mies "kokkaa", niin kyseessä on business tapaaminen. Se että seurustelee toisenkin miehen kanssa varmaan heidän päässään vielä vahvistaa tätä näkökulmaa.

Ja kun tätä tietoa on lyhyellä googlauksella saatavilla:

When starting a new serious relationship, asking parents' permission it's mandatory.

You should accept your partner's religion.

Premarital sex is forbidden in Muslim culture. A woman, who lost her virginity before getting married is considered to be tainted.

Arabs believe in arranged marriages, but the son or daughter can suggest a certain someone, so the decision is not solely on the parents’ heads.

Nevertheless, you'll have to forget about shorts or short skirts for girls. Modesty in clothing is one of the important keys in Arabic culture.
https://meetville.com/blog/dating-tips/arab-dating-5-easy-rules-remember-dating-arab-person

Mutta ilmeisesti pitkän korkeakoulutuksen jälkeenkään perusasioita maailman kulttuureista ei tiedetä.
 
Viimeksi muokattu:
En kyllä toisaalta ymmärrä, että mitä liikkuu tällaisen naisenkaan päässä, kun lähtee tapaamaan tällaista tuhannen ja yhden yön arabiprinssiä ja vielä tämän kotiin. Ei siinä ainakaan hirveästi ole riskianalyysiä tehty ennakkoon.
Onhan meille vuosikausia rummutettu paremmiston toimesta miten maahanmuutto on rikkaus ja Suomen pelastava voimavara, ja seurauksena on lähinnä kivoja pelihetkiä ja kokkailua. Jos katselet vain Ylen propagandaa niin kyllähän se todellisuus varmasti iskee aika kovaa.

Luulisi toki jokaisen tässä vaiheessa jo tajuavan todellisuuden, mutta kummasti se vihervasemmisto vaan kerää etenkin naisten äänet.
 
Pakko todeta että mitä olen itse kuullut niin näitä taulukauppiaita on kyllä käväissyt ovilla jo vähintään 15+ vuotta suurelti syrjäseuduilla.

Tosiaan yhdistävä tekijä on se että aksentista päätellen menisivät tuonne itäiseen eurooppaan.

Todella vaikea sanoa millä asioilla todellisuudessa liikkuvat.
Juu, kyllä meilläkin 10v sitten. Naisia ja mustia miehiä ainakin, jotain ripakinttujakin. Mutta en ainakaan muista että puolalaisia atleetteja.
Kävi noita säännöllisesti jo 90-luvulla. Alussa painelivat joka ovelle, mutta vähän meinasi mennä lapsuudennaapurustossa otsat ryppyyn kun tarjosivat taulujaan enimmäkseen niille taideharrastajille kellä oli harvinaisempi reservi ja/tai aseita ja metsästysaktiiveja.

Aina Itä-Euroopan suunnasta, huonolla kielitaidolla ja kuulemma opiskelijoina paikkakunnalla. Oli niin iso metropoli kyseessä, että opiskelumahdollisuudet oli melko ohuet eikä todellakaan opetusta niillä kielillä mitä osasivat.

2000-luvulle tultaessa myyjät vaihtui afrikkalaisiin ja ajat oli selvästi kovemmat kun kävivät jokaisella ovella kokeilemassa kauppaa. Tarjontakin kasvoi aikaisemmasta yhdestä tai kahdesta taulusta moninkertaiseksi.

En sano mitään, mutta outoa oli.
 
Luulisi toki jokaisen tässä vaiheessa jo tajuavan todellisuuden, mutta kummasti se vihervasemmisto vaan kerää etenkin naisten äänet.
Ei tuo mikään ihme ole, kun katsoo kuinka ylipainoisia siiderivalaita suomalaiset nuoretkin naiset ovat ja rajalla olisi tulossa riuskoja, hyväkuntoisia(ei työkuntoisia) komeitakin, suklaasilmäuroksia. Ei siinä äänestyskäyttäytymisessä ole mitään tekemistä järjen kanssa.
 
Ei tuo mikään ihme ole, kun katsoo kuinka ylipainoisia siiderivalaita suomalaiset nuoretkin naiset ovat ja rajalla olisi tulossa riuskoja, hyväkuntoisia(ei työkuntoisia) komeitakin, suklaasilmäuroksia. Ei siinä äänestyskäyttäytymisessä ole mitään tekemistä järjen kanssa.
Suklaasilmävaltioissa ei ole naisten äänestyskäyttäytymistä, onko hyvä vai huono, aina voi pohtia :rolleyes:
 
Ei uskoisi Vantaallakin olevan tuollaisia huudeja, joista lentokenttäjunat suhaavat muutaman metrin päästä ohitse. Sen olen kyllä huomannut, että jo klo 21 aikoihin alkaa lentokenttäjuna olla no go tavalliselle nettoveronmaksajalle. Todellista riskiä tuskin on, mutta ei se hyvältä näytä.
Noita iltabussilinjoja on sen verran optimoitu että Espooseenkin pääsee vaihtamaan Myyrmäen asemalla. Aika vilkasta.
Vaihtoehtona on toki esim. ottaa taksi Helsingin rautatieasemalta mutta miten sen sanoisi, sen näköistä naamaa etteivät välttämättä osaa perille esikaupunkiin...
 
Noita iltabussilinjoja on sen verran optimoitu että Espooseenkin pääsee vaihtamaan Myyrmäen asemalla. Aika vilkasta.
Vaihtoehtona on toki esim. ottaa taksi Helsingin rautatieasemalta mutta miten sen sanoisi, sen näköistä naamaa etteivät välttämättä osaa perille esikaupunkiin...
Hesan rautatieasemalla kun lähestyy takseja, hyökkää iholle heti muutama somali-tai hiekkamaan asukas tekemään ryöstöhintaista tarjousta, ensin kysyttyään osoitteen minne. Mutta kun on oikeus valita autonsa, olen aina huitonut heidät helvettiin ja hakenut Suomalaisen taksinkuljettajan, joka on aina ollut halvempi. Sen teen aina jatkossakin. Keltaisia yango-taksiautoja pitää karttaa senkin vuoksi, että yhtiö on ryssäomisteinen.
 
Back
Top