Arbeit macht freiNaamakirjasivun perusteella Hemmi Grönfors kävi elämän koulua, mutta työskenteli silti johtajana Mercedes-Benzillä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Arbeit macht freiNaamakirjasivun perusteella Hemmi Grönfors kävi elämän koulua, mutta työskenteli silti johtajana Mercedes-Benzillä.
Ei se yksityispuolella ole niin tarkkaa tutkintojen kanssa, osaaminen ratkaiseeNaamakirjasivun perusteella Hemmi Grönfors kävi elämän koulua, mutta työskenteli silti johtajana Mercedes-Benzillä.
"LAPPEENRANTALAISMIESTEN epäillään"Turkkilaistaustaisia... eli veikkaan Kurdeja. Yhteys siihen asetakavarikkoon, eli taitaa olla ihan oikea homma kyseessä. Eikä joku Pensalan muisto.
Huumeet | Epäillyltä huumeliigalta löytyi sarjatuliaseita – Miehiä yhdistää poliisin mukaan turkkilaistausta
Poliisin mukaan ryhmittymä levitti huumeita Etelä-Karjalaan ja pääkaupunkiseudulla. Epäillyillä oli hallussaan myös sarjatuliaseita.www.hs.fi
On ollut myös ihan päällystöä Ferrarillakkin. Ei mikää turha mies.Naamakirjasivun perusteella Hemmi Grönfors kävi elämän koulua, mutta työskenteli silti johtajana Mercedes-Benzillä.
Mahtaa olla komea CVOn ollut myös ihan päällystöä Ferrarillakkin. Ei mikää turha mies.
Oli Gerente general yrityksessä Ferrari
Sähkön toimittajakin lähetti sms:n tästä pyynnöstä alkuillasta.Olisikohan sekin turvallisuuspuute jos joudutaan kiertäviin sähkökatkoihin? Nyt voisi olla hyvä hetki varautua.
https://www.hs.fi/talous/art-2000010097748.html
Fingrid nostaa valmiuttaan poikkeushintojen takia, ja pyytää: Vähentäkää sähkön käyttöä
...
"Fingridin johtaja Tuomas Rauhala sanoo HS:lle, että voimalaitoksissa Meri-Porissa, Äänekoskella ja Helsingin Vuosaaressa on ilmennyt korjausta vaativia vikoja, joiden takia sähköverkosta uupuu noin 1 000 megawattia. Sen takia Fingrid toivoo, että sähkön käyttöön kiinnitettäisiin huomiota ja että sähköntuotantolaitokset tuottaisivat energiaa mahdollisimman suurella teholla.
”Kyseessä on merkittävä tuotantomäärä, joka vastaa yhtä Olkiluodon yksikköä”, hän sanoo.
Rauhalalla ei ole tietoa, mistä viat johtuvat. Hänen tämänhetkisen tietonsa mukaan laitoksista kaksi saataisiin korjattua torstain aikana ja kolmas perjantaina."
-----------------------
FB:n ilmastofoorumilla eräs vähän epämääräinen kirjoittaja toi esille, että Meri-Porin voimalaitos kuuluisi tehoreserviin, joka aktivoidaan vain häiriötilanteissa, mutta nyt voimalaitoksessa on ilmennyt vika joka estää sen aktivoinnin.
Googlailin vähän hakusanoilla Meri-Porin voimalaiton ja Fingrid ja näyttää tosiaan ainakin v. 2023 loppuun saakka olleen tehoreservissä:
https://www.fortum.fi/tietoa-meista...ratkaista-nykyiset-sahkomarkkinoiden-haasteet
Ilmeisesti nyt tehoreserviin kuuluvaa laitosta on koitettu polkea käyntiin huomista ennakoiden, mutta se ei ole niin vain onnistunutkaan?
Jos sama Hemmi jonka tiedän, niin paikallisissa fb-ryhmissä ostaa-myy-vaihtaa-varastaa romuautoja, katalysaattoreita ja akkuja. Eli oikea sarjayrittäjä suorastaan..On ollut myös ihan päällystöä Ferrarillakkin. Ei mikää turha mies.
Oli Gerente general yrityksessä Ferrari
Siis likaa kätensä työssäJos sama Hemmi jonka tiedän, niin paikallisissa fb-ryhmissä ostaa-myy-vaihtaa-varastaa romuautoja, katalysaattoreita ja akkuja. Eli oikea sarjayrittäjä suorastaan..
Työhullu.Siis likaa kätensä työssä
Olisikohan sekin turvallisuuspuute jos joudutaan kiertäviin sähkökatkoihin? Nyt voisi olla hyvä hetki varautua.
https://www.hs.fi/talous/art-2000010097748.html
Fingrid nostaa valmiuttaan poikkeushintojen takia, ja pyytää: Vähentäkää sähkön käyttöä
...
"Fingridin johtaja Tuomas Rauhala sanoo HS:lle, että voimalaitoksissa Meri-Porissa, Äänekoskella ja Helsingin Vuosaaressa on ilmennyt korjausta vaativia vikoja, joiden takia sähköverkosta uupuu noin 1 000 megawattia. Sen takia Fingrid toivoo, että sähkön käyttöön kiinnitettäisiin huomiota ja että sähköntuotantolaitokset tuottaisivat energiaa mahdollisimman suurella teholla.
”Kyseessä on merkittävä tuotantomäärä, joka vastaa yhtä Olkiluodon yksikköä”, hän sanoo.
Rauhalalla ei ole tietoa, mistä viat johtuvat. Hänen tämänhetkisen tietonsa mukaan laitoksista kaksi saataisiin korjattua torstain aikana ja kolmas perjantaina."
-----------------------
FB:n ilmastofoorumilla eräs vähän epämääräinen kirjoittaja toi esille, että Meri-Porin voimalaitos kuuluisi tehoreserviin, joka aktivoidaan vain häiriötilanteissa, mutta nyt voimalaitoksessa on ilmennyt vika joka estää sen aktivoinnin.
Googlailin vähän hakusanoilla Meri-Porin voimalaitos ja Fingrid ja näyttää tosiaan ainakin v. 2023 loppuun saakka olleen tehoreservissä:
https://www.fortum.fi/tietoa-meista...ratkaista-nykyiset-sahkomarkkinoiden-haasteet
Ilmeisesti nyt tehoreserviin kuuluvaa laitosta on koitettu polkea käyntiin huomista ennakoiden, mutta se ei ole niin vain onnistunutkaan?
Polttoainesäiliö 1160 l(?). Tuossahan on noin 11 000 kWh, dieselin hyötysuhde abt 35 %: 3850 kWhKuinkahan iso akku tarvittaisiin vaikka Leopardiin, jotta se suorituskyky sähköisenä olisi sama kuin nykyisin?
Ed. Komatsulla 700 kWh ja 4500 kiloa eli juurikin himpun alle 25 t tuolla suhteella laskettuna-
Juuh, se unohtu mainita. Olisi kyllä näyttäviä paloja. Olisi siinä taistelupalokunnalla miettimistä miten ne saisi tuon hirviön uppeluksiin, pitäs olla meleko iso sammutuskonttiSitten kun se akku ottaa osumaa ja menee oikosulkuun, niin tulee ihan hyvän kokoluokan tulipalo.