Suomen sisäinen turvallisuus

Tähän on pakko kommentoida, et tädit ovat pahimmat. En oo silti kokenut tulleeni seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. Tai jos oon niin sopii jatkossakin.
Vähän riippuu tädistä se oma into tietysti. Ollessani kolmekymppinen minua jahtasi firman juhlissa sellainen eläköityvä noita-akka, että jouduin lähtemään karkuun. No, silloin oli vielä varaa olla nirso. 😎
 
On tehty sellainen klassinen tutkimus seksuaalisuudesta. Tämä on käsittääkseni tehty moneenkin kertaan ja tulokset on dokumentoitu.

On valittu keskimääräisella ulkonäöllä valittuja miehiä ja naisia. Suurinpiirtein samanikäisiä. Näytä on sitten pyydetty pyytämään toisiaan sänkyyn, ihan normaalielämässä selvinpäin. Tutkimustuloksina on tullut, että miltei 100% miehistä suostui ehdotukseen (parisuhdestatuksestaan riippumatta) ja miltei 100 % naisista kieltäytyi.
 
Vähän riippuu tädistä se oma into tietysti. Ollessani kolmekymppinen minua jahtasi firman juhlissa sellainen eläköityvä noita-akka, että jouduin lähtemään karkuun. No, silloin oli vielä varaa olla nirso. 😎
Varusmiehenä jouduin everstinnan ahdistelemaksi. Toyota Land Cruiserissa oli vielä sellainen kolmen istuttava etupenkkikin, niin täti pääsi ihan liki.

Eversti itse kuorsasi sammuneena takapenkillä kun oli ensin vetänyt tiukkaa viinaa suoraan pullosta. Klunk-klunk-klunk..
 
Varusmiehenä jouduin everstinnan ahdistelemaksi. Toyota Land Cruiserissa oli vielä sellainen kolmen istuttava etupenkkikin, niin täti pääsi ihan liki.

Eversti itse kuorsasi sammuneena takapenkillä kun oli ensin vetänyt tiukkaa viinaa suoraan pullosta. Klunk-klunk-klunk..
Skärdis-too miekkaria vaan sitten vaan kehiin
 
On tehty sellainen klassinen tutkimus seksuaalisuudesta. Tämä on käsittääkseni tehty moneenkin kertaan ja tulokset on dokumentoitu.

On valittu keskimääräisella ulkonäöllä valittuja miehiä ja naisia. Suurinpiirtein samanikäisiä. Näytä on sitten pyydetty pyytämään toisiaan sänkyyn, ihan normaalielämässä selvinpäin. Tutkimustuloksina on tullut, että miltei 100% miehistä suostui ehdotukseen (parisuhdestatuksestaan riippumatta) ja miltei 100 % naisista kieltäytyi.
Eiköhän tuo ole ihan biologinen juttu.

Uroksen pitää olla valmiina ja halukkaana silloin, kun naaraalla on ovulaatio. Noin toimivat urokset ivat jatkaneet sukuaan tehokkaammin, ja nyt on helvetti soikoon miituut ja muut. Ei oo meiän vika.

Tosin ei mihelläkään aina ole mielessä, itse putosin kerran avantoon ja joutui taistelemaan hengestä. Myös Virenin kaatuminen kymppitonnilla Munchenissä -72 työnsi muut asiat mielestä.
 
Vähän riippuu tädistä se oma into tietysti. Ollessani kolmekymppinen minua jahtasi firman juhlissa sellainen eläköityvä noita-akka, että jouduin lähtemään karkuun. No, silloin oli vielä varaa olla nirso. 😎
Pari vuotta sitten olin todistamassa kun sporttinen ja kiltti kolmikymppinen mies joutui vastaavan batiikki-noita-akan ahdistelemaksi. Joutui siis kirjaimellisesti pakenemaan paikalta.. Silloin ei edes naurattanut vaan nolotti vähän kaikkien puolesta. Nyt naurattaa lähinnä se että firman ikätovereista on aika monikin tuutannut akkaa. En minä tietenkään, se haiseekin kuin joku bioastia. Korkeakoulututkintoa löytyy akalta parikin kappaletta jne..
 
Pari vuotta sitten olin todistamassa kun sporttinen ja kiltti kolmikymppinen mies joutui vastaavan batiikki-noita-akan ahdistelemaksi.


Kyllä te olette julmia.


(On tuolla maksumuurin takana, mutta eiköhän se tuostakin tule esille)

Luulisi olevan aika selviö, ne populaatiot joissa enemmistön preferenssi oli puumissa, kuolivat sukupuuttoon.
 
Ei varmasti ole sattumalta tänään noi mielenosoitukset.

Mutta seuraava aihe. Abloyta yritetty kiristää.
" Lisäksi nuorin ja aktiivisimmin viestien lähettämiseen osallistunut mies on työskennellyt poliisina muiden muassa Tampereella, Turussa, Oulussa ja keskusrikospoliisissa."
 
Konnilta typerästi hoidettu.

Olisivat tehneet konsultointitarjouksen, jolla lukkojen turvallisuutta voidaan parantaa niin, etteivät rikolliset voi hyödyntää lukkojen heikkouksia.
no tuskimpa exelistä ihan heittämällä läpi mennään. vaatii taitavammaltakin tiirikoijalta hiukan aikaa...
 
Jos Lock Picking Lawyer jotain opettaa niin sen että jokainen lukko voidaan avata ilman avainta. Kaikenlaisen sähköhimmelin lisääminen peliin tuo vain lisää haavoittuvuutta. ILoq esimerkiksi. Onhan se kätevä kun sama avain avaa kaiken ja voidaan sarjoittaa uusiksi lennossa, mutta kuinka monta kertaa tätä paskalukkoa joutuu roplaamaan monta kertaa, kun lukko vain ei aukea syystä x, ja oven takana voi olla sairastapaus, tulipalo tai kaikkea tätä.

Hyvä mekaaninen lukko ja valvonta yhdessä toimii. Pelkkä lukko ei konnia pysäytä.
 
Jos Lock Picking Lawyer jotain opettaa niin sen että jokainen lukko voidaan avata ilman avainta. Kaikenlaisen sähköhimmelin lisääminen peliin tuo vain lisää haavoittuvuutta. ILoq esimerkiksi. Onhan se kätevä kun sama avain avaa kaiken ja voidaan sarjoittaa uusiksi lennossa, mutta kuinka monta kertaa tätä paskalukkoa joutuu roplaamaan monta kertaa, kun lukko vain ei aukea syystä x, ja oven takana voi olla sairastapaus, tulipalo tai kaikkea tätä.

Hyvä mekaaninen lukko ja valvonta yhdessä toimii. Pelkkä lukko ei konnia pysäytä.
Eikä ne varkaat lukkoa tiirikoi, ne tulee sorkkaraudalla. Siitä oli hirveä itku kun viimeisimmästä Abloy avaimesta loppui patentti, että nyt kuka vaan saa tehdä avaimia. Sulla pitää vaan olla se avain tai leikkaus mukana. Eli kukaan ei voi tehdä sun kämppään avainta, ellei sillä jo ole sitä. Tavalliset ihmiset ei tajua lukoista hevon helvettiä.
 
Konnilta typerästi hoidettu.

Olisivat tehneet konsultointitarjouksen, jolla lukkojen turvallisuutta voidaan parantaa niin, etteivät rikolliset voi hyödyntää lukkojen heikkouksia.
Konsulttinakaan ei voisi laskuttaa 37 miljoonaa, kuten kiristysvaatimuksena oli.

Ehkä 370 tonnia ja todennäköisemmin 37 tonnia. Luultavammin 3,7 tonnia mieheen ja pullakahveet Joensuun tehtaalla.

Siinä poliisimieskin joutuisi vääntäytymään takaisin virkapaikalleen.
 
Eikä ne varkaat lukkoa tiirikoi, ne tulee sorkkaraudalla. Siitä oli hirveä itku kun viimeisimmästä Abloy avaimesta loppui patentti, että nyt kuka vaan saa tehdä avaimia. Sulla pitää vaan olla se avain tai leikkaus mukana. Eli kukaan ei voi tehdä sun kämppään avainta, ellei sillä jo ole sitä. Tavalliset ihmiset ei tajua lukoista hevon helvettiä.
eihän classikki tarvitse edes avain kun lukko taitaa olla aika helppokin vääntää väkivalloin auki,
 
Back
Top