Suomen sisäinen turvallisuus

Jamalin kommentti toi tosiaan muistoja mieleeni kaikenlaisista huvilanlupaamisista sun muista.

–Alussa pääministeri Sipilä toivotti turvapaikanhakijat tervetulleiksi. Nyt hän ei enää sano mitään.

Mutta joo. Sisäisen turvallisuuden kannalta varmaan on ei ole mitään merkitystä sillä, että valtakunnan typerin naisaines pyörii leikkimässä noilla ihmisillä kuin hevostytöt. Se on vain koomista.
 
Vähän ihmetyttää tuo vainoamistuomio.. Ymmärtäisin jos tuo TÄYSI-ikäinen nainen olisi sanonut miehelle ettei halua yhteydenottoja ja kirjeiden, yms. on loputtava. Eihän tuollainen varmaan mukavaa ole mutta siitä, että joku yrittää lähestyä toista sukupuolta ja saa tuomion vainooamisesta on vähintäänoutoa. Ikähän on sinänsä sivuseikka.
 
Vähän ihmetyttää tuo vainoamistuomio.. Ymmärtäisin jos tuo TÄYSI-ikäinen nainen olisi sanonut miehelle ettei halua yhteydenottoja ja kirjeiden, yms. on loputtava. Eihän tuollainen varmaan mukavaa ole mutta siitä, että joku yrittää lähestyä toista sukupuolta ja saa tuomion vainooamisesta on vähintäänoutoa. Ikähän on sinänsä sivuseikka.

Ei lainkaan ihmetytä tuomio. Nimettömissä kirjeissä tulee sairasta tekstiä. Kirjeissä myös oli myös naisen seksuaaliseen käyttäytymiseen sekä uskontoon liittyviä asioita ja jopa tietoja naisen lääkityksestä. ettei enää uskaltanut liikkua yksin ulkona. Vainoamistahan tuo on.

76-vuotias halusi lähettää nimettömiä kirjeitä naiselle, johon hänellä oli omasta mielestään "kiinteä henkinen yhteys". Mies sanoi, että hän pyrki ohjaamaan naisen seksuaalista käyttäytymistä, jotta tämä ”pysyisi puhtaana”.

Jessus sentään.
 
Sisäisen turvallisuuden kannalta varmaan on ei ole mitään merkitystä sillä, että valtakunnan typerin naisaines pyörii leikkimässä noilla ihmisillä kuin hevostytöt.

Odotellaan hylsyn saaneina seuraavia vaaleja 2019 jos sattuisi hylsy muuttumaan turvapaikaksi... Jos ei muutosta tulisikaan, mitä hevostyttöjen leikkikalut seuraavaksi? Kiltisti kotiin?
 
Odotellaan hylsyn saaneina seuraavia vaaleja 2019 jos sattuisi hylsy muuttumaan turvapaikaksi... Jos ei muutosta tulisikaan, mitä hevostyttöjen leikkikalut seuraavaksi? Kiltisti kotiin?

2019 saattaa heppajengillä olla jo uudet harjattavat. :rolleyes: Vanhat saavat tuta tavissuomalaisen kohtalon: kun ketään ei oikeasti kiinnosta, miten sulle käy tai on käymättä.

Kun kävin isolla kirkolla taannoin, niin pitihän leirittelyä käydä katsomassa. Minusta heppajengi kohtelee lemmikkejään aivan saatanan ALENTUVASTI. Valitan, mutta näin minä sen näen. Hoidettavien ilmeistä näkee, mitä he oikeasti ajattelevat tuosta hyysäämisestä. Mutta pelimiehinä ottavat kaiken irti. Jos sallitaan wanhan soturin näkemys: suurin osa paikalla olleista miehistä ei ollut päästä silitettäviä, eivät tasan.

Alentuvaan hyysäämiseen liittyy jotain sellaista, jota en ole koskaan voinut ymmärtää enkä tajuta. Mikä himputin hoivarauhanen se aktivoituu osassa kansaa, kun autettava tulee tarpeeksi kaukaa? Kalevala-avuntarvitsijat eivät pysty aktivoimaan moista showta, ei millään. Mutta annahan, kun peliin tulee geenipooliltaan kovin erilaisia.....

Mutta eipä mitään, ei minua enää edes kyrsi koko asia. Siinäpähän on tylsään ja merkityksettömään elämään täytettä halukkaille.
 
2019 saattaa heppajengillä olla jo uudet harjattavat. :rolleyes: Vanhat saavat tuta tavissuomalaisen kohtalon: kun ketään ei oikeasti kiinnosta, miten sulle käy tai on käymättä.

Kun kävin isolla kirkolla taannoin, niin pitihän leirittelyä käydä katsomassa. Minusta heppajengi kohtelee lemmikkejään aivan saatanan ALENTUVASTI. Valitan, mutta näin minä sen näen. Hoidettavien ilmeistä näkee, mitä he oikeasti ajattelevat tuosta hyysäämisestä. Mutta pelimiehinä ottavat kaiken irti. Jos sallitaan wanhan soturin näkemys: suurin osa paikalla olleista miehistä ei ollut päästä silitettäviä, eivät tasan.

Alentuvaan hyysäämiseen liittyy jotain sellaista, jota en ole koskaan voinut ymmärtää enkä tajuta. Mikä himputin hoivarauhanen se aktivoituu osassa kansaa, kun autettava tulee tarpeeksi kaukaa? Kalevala-avuntarvitsijat eivät pysty aktivoimaan moista showta, ei millään. Mutta annahan, kun peliin tulee geenipooliltaan kovin erilaisia.....

Mutta eipä mitään, ei minua enää edes kyrsi koko asia. Siinäpähän on tylsään ja merkityksettömään elämään täytettä halukkaille.
Mä vähän luulen jahka noiden kiinan ja usan talous alkaa kunnolla sakkaamaan ja samalla sitten euroopan ja suomenkin niin täällä tulee vihervasemmistolle sellainen jääkausi eteen (toki kaikille muillekin), että oksat pois. Ei auta karvalakki ja villasukat siinä vaiheessa. Se meinaan tulee sieltä ja kun rahat on loppu niin ne on loppu siinä on sitten ihan sama mitä kukakin haluaa ja mitä lait sanovat peruspalveluiden turvaamisesta. Siinä saa sisäinen turvallisuuskin kokonaan uuden merkityksen. Poliiseille on työtä tarjolla mutta haluaako sitä sitten kukaan perheellinen tai henkilö jolla on itsesuojeluvaisto tallella tehdä? Kuka tietää. Tahtoo sanoa, että tämä pakolaisongelma ratkeaa ihan luonnostaan aikaa myöden. Eihän tänne kukaan tulisi jos ei täällä rahaa jaettaisi. Keski ja eteläeuroopan maissa on paljon mukavampaa noin yleisesti ja ainakin lämpimämpää.
 
Kielteisen päätöksen saanut Nour Jamal odottaa vaaleja ja turvapaikanhakijoille myönteisempää hallitusta

https://www.lapinkansa.fi/kotimaa/k...akijoille-myonteisempaa-hallitusta-200239333/

Jamalin pitäisi tajuta, että nyt ei enää odotella muuta kuin lentokoneen lähtöpäivää. Suomen valtio on kertonut Jamalin olevan ei toivottu henkilö ja nyt pitäisi ymmärtää lähteä.
Mikä siinä on, että valtio ei saa näitä ulos maasta niska-perse heitolla kun paperissa on hylkäys kuitattuna eikä Tiia Nohynek ja kumppanit voi heidän oleskeluaan rahoittaa ?
 
2019 saattaa heppajengillä olla jo uudet harjattavat. :rolleyes: Vanhat saavat tuta tavissuomalaisen kohtalon: kun ketään ei oikeasti kiinnosta, miten sulle käy tai on käymättä.

Kun kävin isolla kirkolla taannoin, niin pitihän leirittelyä käydä katsomassa. Minusta heppajengi kohtelee lemmikkejään aivan saatanan ALENTUVASTI. Valitan, mutta näin minä sen näen. Hoidettavien ilmeistä näkee, mitä he oikeasti ajattelevat tuosta hyysäämisestä. Mutta pelimiehinä ottavat kaiken irti. Jos sallitaan wanhan soturin näkemys: suurin osa paikalla olleista miehistä ei ollut päästä silitettäviä, eivät tasan.

Alentuvaan hyysäämiseen liittyy jotain sellaista, jota en ole koskaan voinut ymmärtää enkä tajuta. Mikä himputin hoivarauhanen se aktivoituu osassa kansaa, kun autettava tulee tarpeeksi kaukaa? Kalevala-avuntarvitsijat eivät pysty aktivoimaan moista showta, ei millään. Mutta annahan, kun peliin tulee geenipooliltaan kovin erilaisia.....

Mutta eipä mitään, ei minua enää edes kyrsi koko asia. Siinäpähän on tylsään ja merkityksettömään elämään täytettä halukkaille.

Olen huomannut saman ja piti siitä mainitakin. he kohtelevat kuin lapsia. Ihme juttu.
 
Onko muuten Sipilä edes tajunnut kuinka kalliiksi hän on tullut tälle maalle tuolla Kempeleen lohkaisullaan?

Norjalaiset ovat laskeneet että yksi afrikkalainen tai lähi-idästä tullut maksaa noin miljoona euroa vastaanottajalle elinaikanaan.
Suomeen tuli noin 35000 henkilöä ja olisikohan nyt jäljellä 20000?
Vuosikulu lienee 35000 eurosta ylöspäin, alaikäisestä helposti 75000 euroa.

Ihanan kallista. :eek:
 
Ei tullut otettua talteen, mutta feisbuukin hyysäyssivulla joku tarjosi vapaana olevia lemmikkejä. Muuan naikkonen ilmoitti hymiöiden kera, että mulla on jo oma pallero.

:confused:

roflmao.gif
xd.gif
roflmao.gif
xd.gif
roflmao.gif
xd.gif
 
Mellunmäen homojen teloittaja imaamin sisko... Toivottavasti suku ei ole pahin..

038dddc5-7c93-b1a8-33f2-1660e30709d4

Nyt tulevat korkeasti koulutetut, avarakatseiset ja start up -henkiset vihreät muslimit
Helsinkiläinen Sara Salmani auttaa Qufi Creativessa brändejä tavoittamaan uuden kohderyhmän. Moni nuori muslimi on kiinnostunut esimerkiksi eläinten oikeuksista ja ympäristöasioista.


He ovat pari–kolmekymppisiä, korkeasti koulutettuja, avarakatseisia, kansainvälisiä, somessa aktiivisia ja start up -henkisiä.

He ovat kuin ketkä tahansa ajan harjalla pyörivät nuoret aikuiset Helsingistä, Lontoosta tai New Yorkista – paitsi että he ovat muslimeja.

Kyse on niin sanotuista milleniaalimuslimeista, ja Sara Salmani, 29, on yksi heistä.

Suomalais-iranilainen Salmani tajusi muutama vuosi sitten, että harvat isot brändit ymmärtävät nuorten länsimaalaisten muslimeiden maailmaa.

– Brändit eivät puhuttele meitä sillä tavalla, miten haluaisimme. Mekin haluamme trendikkäitä asioita, mutta esimerkiksi hijabiin pukeutuvalle musliminaiselle on ongelma, jos paita on läpinäkyvä tai hame liian lyhyt, Salmani selittää.

Salmanin mukaan milleniaalimuslimit eivät ole mikään uskonjäänteitä kantava puolimaallistunut porukka, vaan uskonto on heille tärkeää. Se epäilyttää monia firmoja. Muslimit tuntuvat vierailta, ja yritykset pelkäävät leimautumista.

Se ei ole harmi ainoastaan nuorille muslimeille, vaan myös brändeille. Esimerkiksi Lontoossa asuu yli miljoona muslimia, ja brittimuslimien mediaani-ikä on 25 vuotta.

Siinä joukossa on aika monta lompakkoa.

Salmani pyöritti aiemmin Helsingissä Lähi-idän elokuviin keskittynyttä Middle-Eastearn Film Festivalia, jossa hän tutustui Anmar Matroodiin. Salmani ja Matrood tajusivat ymmärtävänsä sekä milleniaalimuslimien maailmaa että isojen brändien toimintalogiikkaa, ja pian he laittoivat padan porisemaan.

Syntyi Qufi Creative, maailman ensimmäinen milleniaalimuslimeihin erikoistunut brändäystoimisto.

Bisnestä, mutta ei pelkkää bisnestä
Muslimien paastokuukausi ramadan päättyi viime vuonna 6. heinäkuuta, ja se näkyi Itiksessä. Ramadanin päätösjuhla id al-fitr on muslimeille samankaltainen juhla kuin joulu kristityille. Ihmiset kokoontuvat yhteen, syövät hyvin ja ostavat uusia vaatteita ja lahjoja toisilleen.

Itis oli Suomen ensimmäinen kauppakeskus, joka keksi juhlistaa ramadanin loppumista. Oli tarjouksia, ohjelmaa ja iso mainoskampanja.

Se oli Qufi Creativen käsialaa. Itis oli kampanjaan tyytyväinen, ja sitä päätettiin jatkaa tänä vuonna. Viestintätoimisto Ellun Kanat nosti Qufin Itis-kampanjan ehdolle vuoden mahdollisuusviestijäksi. Kampanja pääsi toiselle sijalle.

– Melkein voitettiin, Sara Salmani hurraa.

– On meillä haasteitakin, mutta toiminta on lähtenyt hyvin liikkeelle.

Kahden vuoden aikana toimisto on levinnyt Lontooseen ja New Yorkiin. Suurkaupungeissa markkinat ovat huomattavasti Helsinkiä isommat.

Qufi on Salmanille bisnestä, mutta ei pelkkää bisnestä. Tarkoituksena on myös kertoa maailmalle, että milleniaalimuslimit eivät ole mitään osamabinladeneita.

– Muslimeista on nykyään niin vääristynyt kuva. Meitä ei edes nähdä kuluttajina. Meitä ei oteta huomioon. Koen tärkeänä, että meidät normalisoidaan ja otetaan laajemmassa skaalassa osaksi yhteiskuntaa.

Pahinta on, kun kukaan ei puolusta
"Can I say Allahu akbar without sounding scary?!"

Sara Salmanin esikoistytär syntyi keväällä 2016. Joulukuussa hän juhli Facebookissa merkkipaalua: tyttö oli nukkunut koko yön heräämättä.

Allahu akbar, totisesti. Mutta voiko muslimi Suomessa ylistää Jumalaa kuulostamatta pelottavalta? Kohdistuuko muslimeihin yhä ennakkoluuloja?

– Joo, valitettavasti kohdistuu, Salmani toteaa.

Monet suomalaiset ajattelevat, että islam on murhanhimoisten naistenalistajien uskonto. Toisaalta Salmani kokee, että suomalaiset antavat ihmisten olla pitkälti sellaisia kuin ovat. Se tuntuu hyvältä.

Suoraa vihaa tai uskonnollista syrjintää Salmani on kohdannut vain harvoin.

– Kerran päälleni on syljetty. Se mies oli ihan kännissä. Silloinkaan minua ei haitannut niinkään se mies, vaan enemmän se, että bussi oli täynnä ihmisiä, mutta kukaan ei sanonut mitään. Olin silloin kuitenkin vasta 16.

Muslimit saavat kuulla syytöksiä myös siitä, että eläinten halal-teurastaminen on kidutusta. Islamin näkökulmasta teurastus on puhdasta vain, jos tajuissaan olevan eläimen kaulavaltimo leikataan auki.

Sara Salmani puolustaa halal-teurastusta, vaikka oikeastaan se ei koske häntä. Hän on ollut vuosia kasvissyöjä.

– Mielestäni nykyinen lihateollisuus on väärin. Ihmiset syövät liikaa lihaa, ja resurssit eivät riitä siihen. Jonkin pitää muuttua, Salmani sanoo.

Ympäristö- ja eläinoikeusasioiden pohtiminen on nuorten muslimien parissa yhä yleisempää. Salmani puhuu vihreistä muslimeista, green muslims.

– Tiedän, ettei minun kasvisyöntini muuta koko lihateollisuutta, mutta ainakin minulla on siitä parempi mieli.

Mistä se ero johtuu?
Samaan aikaan, kun nuoret länsimaalaiset muslimit jakavat somessa rauhaa ja rakkautta julistavia meemejä, Isiksen, Talebanin ja Boko Haramin kaltaiset järjestöt julistavat pyhää sotaa ja murhaavat siviilejä.

Mistä ero johtuu?

Pitkälti esimerkeistä, Sara Salmani ajattelee.

– Minulle esimerkkejä ovat olleet vanhempani. He ovat molemmat hartaita muslimeja, ja se, miten he ovat toimineet ja kasvattaneet meitä, on vahvistanut ymmärrystäni, että islam on rauhan uskonto.

Miltä sitten tuntuu katsoa väkivaltaisten fanaatikkojen touhuja?

– Se tuntuu tosi, tosi pahalta, Salmani sanoo.

– Se tuntuu meistä yhtä pahalta kuin ei-muslimeista. Se pelottaa meitä vieläkin enemmän.

Suurin osa muslimiterroristien uhreista on muslimeja.
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/v...ta-muut-eivat-keksineet#.WVas-HZ-SVM.facebook
 

12.6 on ilmeisesti kyseinen ketju avattu..tiivistelmä ketjusta..

Filan avaama ketju on taas jotain ihqua. 20 000 kotia riittää. Ei se oo hei paljoo!
Uusi lempinimi kotimajoitettavalle on Pallero. Myös tuo maininta joukkuehengestä tuo likaiselle nassemielelle kaikenlaisia irstaita mielikuvia.

Lainaus
Suomessa on paljon koteja, tarvitsemme vain 20.000 kotia jotka kotimajoittaa pakolaisen tai 2 ja vokit käy tarpeettomiksi, terveydenhoito heillekkin normaalia reittiä myöten.OLEN YKSI joka on tarjonnut kodin KODITTOMALLE Tarjoa sinäkin saat enempi mitä annat.


Lainaus
Helvi *** Meillä on tällä hetkellä kiintiö täysi.Suosittelen kotimajoitusta. Meillä ollut 6 poikaa 8 kk. Vuokraamassamme asunnossa seinänaapureina.yhteieloa.


Lainaus
Fila *** Hienoa minulla oli väliaikaseksi 2. 1 poika vakituisesti jo vuosi ja 1 kk meillä vain kaksio joten enemepi ei mahdu.


Lainaus
Yrjö *** Onko yhtään tyttöä ollut tai ollut tulossa?


Lainaus
Fila *** Tyttöjä ei minun tutuissa ole muita kuin aviovaimoja muutama. Mutta olenkin tullut aina poikien kanssa paremmin toimeen pojat on joukkuehenkisiä.


Lainaus
Eira *** minulla on jo pallero
Homma
 
Back
Top