Suomen sisäinen turvallisuus

http://www.itahame.fi/Uutiset/art2382884

Ottaen huomioon kaiken uutisessa annetun tiedon sanoisin että kyseessä on melkoisen vakava tapaus. Muistan noista kaasupullovarkauksista nyt kerrotun viimeisen parin vuoden aikana mediassa useamminkin ja ilmeisesti Suomessa on kateissa jo satoja tuollaisia kaasupulloja. Käytetäänkö noita kenties yöllisten murtokeikkojen yhteydessä vai varastoiko esim. joku ryhmä suurempaa määrää jotain tekeillä olevaa varten? Toivon todellakin ettei kukaan suunnittele pahimpia mahdollisia skenaarioita.

Ovatko edes komposiittipullot niin arvokkaita että niitä varten kannattaisi kenenkään pelkkää grillausta varten lähteä aamuyöstä pöllimään? Vai löytyykö noille kenties pimeitä markkinoita tarpeellisissa määrin jossa myydä eteenpäin (esim. ravintolat?). Luulisi myös että tuollaisen mies - pick-up -yhdistelmän edes joku tunnistaisi.

No, jaa. Kaasupulloja pöllitään ympäri Suomen etenkin kesäaikaan. Ei mitään uutta auringon alla - eikä mitään syytä lähteä laukalle. 10 kg komposiittipullo maksaa noin satasen ja sisältö neljänneksen lisää. Teräspullo on hieman halvempi. Vaikka nuo myisi puoleen hintaan, on katteet aika hyvin kohdillaan, kun hankintahinta on Mitsun polttoaine jaettuna pullojen lukumäärällä. Jos pulloja hävisi vaikka 10 kpl, tekee keikkamies parissa yössä tonnin puhtaana käteen. Sitä voi kukin verrata omaan tuntipalkkaansa. Toki tässä yrittäjyyden lajissa on riskinsä..
 
Anter Yaşa
rx-RKSKkzWB.png
feeling down.

9 hrs ·
Irakilaistaustaiset miehet, erityisesti aiheettomat turvapaikanhakijat; yliedustavat tilastoja Suomen viime 5 vuoden aikana tapahtuneissa raiskauksissa.

Taustalla ovat vanhoillinen kulttuuri, yhteiskunta ja uskonto, mikä ei sinänsä aseta alaikärajaa seksiin. Avioliittojen sisällä tapahtuvat raiskaukset ovat myös arkipäivää Irakissa, sekä Afghanistanissa.

Irakissa, ISIS:n valloitettua suuria alueita, raiskaus muuttui arkipäiväksi. Irakin lain mukaan, jos raiskaaja menee naimisiin raiskatun kanssa, ei ole laillisia seuraamuksia. Usein raiskaus nähdään keinona "varmistaa" nainen itselleen, koska kukaan muu ei tule huolimaan raiskattua ja ei neitseellistä naista vaimoksi. Usein raiskatun naisen vanhemmat itse pakottavat raiskaajan aviomieheksi "säilyttäkseen kunniansa".

Tänä vuonna Turkissa melkein hyväksyttiin samanlainen laki.

Athir Taleb Khumais Al-khazraji, 25v, mies, irakilaista turvapaikanhakijaa epäillään törkeästä 16-vuotiaan tytön raiskauksesta Pitäjänmäessä, Helsingissä. Hänet on nyt pidätetty.

Epäillyn Facebook profiili:
https://m.facebook.com/profile.php?id=100009820454789

Raiskauksesta epäilty irakilaismies on suhteellisen suosittu sosiaalisessa mediassa, keräten satoja tykkäyksiä kuviinsa. Valtamedia, eikä Poliisi suostu julkaisemaan epäillystä tietoja.

Julkaisun tarkoitus ei ole kertoa että turvapaikanhakijat olisivat raiskaajia, vaan että yliedustuksen taustalla ovat käytösmallit ja kulttuuri, joihin pitäisi osata puuttua ja korjata, ilman leimautumisen pelkoa. Irakilaisten yliedustus raiskaustilastoissa suhteutettuna irakilaismiesten määrään Suomessa on huolestuttava ja varsin konkreettinen asia.

Aiheelliset turvapaikanhakijat; perheet ja lapset, eivät myöskään halua assosioutua raiskaajien kanssa. Mitä nopeammin aiheettomat turvapaikanhakijat ja raiskaajat poistetaan maasta, sitä enemmän aiheelliset turvapaikanhakijat hyötyvät.

Feminististen järjestöjen on jo aika puhua raiskattujen uhrien puolesta; miksi tälläistä ylipäätänsä tapahtuu? Miksi ette pidä ääntä? Mikä on enemmän anti-feminististä, kun yhteiskunta, mikä sallii miesten raiskata naisia?

Miksi näen ideologisesti feministijärjestöjen kanssa samalla aallonpituudella olevia ihmisiä osoittamassa mieltä "turvapaikanhakijoiden puolesta" aiheettomien miesturvapaikanhakijoiden palautuksissa kotimaihinsa? Miksi teitä ei näy perheiden ja lasten kotouttamista edistävissä asioissa?

Naisten absoluuttisen tasa-arvon kannattajana; tuomitsen raiskaukset jyrkästi, sekä vaadin kovempia tuomioita ja maasta poistamista, jos ei ole kansalainen. Ei ole mitään ällöttävämpää, kun ihmisen pakottaminen yhdyntään. Varsinkin lapsen.
 
Feminististen järjestöjen on jo aika puhua raiskattujen uhrien puolesta; miksi tälläistä ylipäätänsä tapahtuu? Miksi ette pidä ääntä? jne.jne.


Niin. Vissiin siksi ääntä ei pidetä, koska raiskaahan ne suomalaisetkin. :( Eikös se niin ollut?
 
Feminististen järjestöjen on jo aika puhua raiskattujen uhrien puolesta; miksi tälläistä ylipäätänsä tapahtuu? Miksi ette pidä ääntä? jne.jne.


Niin. Vissiin siksi ääntä ei pidetä, koska raiskaahan ne suomalaisetkin. :( Eikös se niin ollut?

Ei kukaan pidä meteliä tästäkään...

Lännen Median tietojen mukaan eri järjestöjen tiedossa on epäilyjä siitä, että tyttöjä olisi ympärileikattu myös Suomeen tulon jälkeen.

Epäilyt koskevat kahta ilmiötä. Sitä, että silpomisleikkaus olisi tehty Suomessa tai alaikäinen lapsi olisi viety ympärileikattavaksi kotimaahansa.


http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/33...yos+Suomessa++Tyksissa+tehty+avausleikkauksia
 
Ei kukaan pidä meteliä tästäkään...

Lännen Median tietojen mukaan eri järjestöjen tiedossa on epäilyjä siitä, että tyttöjä olisi ympärileikattu myös Suomeen tulon jälkeen.

Epäilyt koskevat kahta ilmiötä. Sitä, että silpomisleikkaus olisi tehty Suomessa tai alaikäinen lapsi olisi viety ympärileikattavaksi kotimaahansa.

Iljettävää barbaarista perseilyä tuo ihmisten sukuelinten silpominen. Linnaa, kakkua ja pyttyä tekijöille. Noita muinaistapoja ei tarvis tuoda lännelle pätkääkään piste.
 
Gleb Simonov. Kannattaa kirjoittaa nimi facebookin hakukenttään. Näkee tämän illan suurimman somekohun. Sai kenkää bussikuskina, kun meni hermo jatkuvasti kusettaviin somaleihin ja kuvasi heitä. Tämä päivitys jossa kertoo irtisanomisestaan on tulessa. Aivan tauotta kommenttia pukkaa. Työnantajaa pommitetaan myös jo kymmenillä ellei sadoilla sähköposteilla. Harvoin näkee tuollaista osallistumista.

Vaan eikös tämä ole kuuluisa Putinisti Simonov? Janus Putkonen on pop ja sillee. Kannattaa katsoa.
 
Ilmoitettujen raiskausten määrä kasvoi 22,6 % – taustalla ehkä nämä syyt

Viranomaisille ilmoitettiin alkuvuonna yli viidennes enemmän raiskauksia kuin vuotta aiemmin vastaavana aikana. Raiskauksia kirjattiin tämän vuoden tammi-kesäkuussa 623 kappaletta, mikä on reilut 22 prosenttia enemmän kuin viime vuonna samana ajanjaksona, ilmenee Tilastokeskuksen ennakkotiedoista.

Tilastokeskuksen yliaktuaari Kimmo Haapakangas kertoo, että yksi syy ilmoitettujen raiskausten määrän kasvuun voi olla se, että seksuaalirikoksia käsitellään julkisuudessa enemmän kuin ennen. Tämä voi Haapakankaan mukaan madaltaa rikosten uhrien kynnystä ilmoittaa tapauksista. Toinen syy ilmoitusten määrän kasvuun voisi Haapakankaan mukaan olla se, että rikokset kirjataan eri tavalla kuin aiemmin.

– Esimerkiksi seksuaalisten ahdisteluiden määrä on ollut laskussa. En kuitenkaan osaa sanoa, onko poliisi esimerkiksi kirjannut osan ahdisteluista raiskauksen yrityksiksi vai ei, Haapakangas toteaa.

Tilastokeskuksen ennakkotietojen mukaan poliisin, tullin ja rajavartiolaitoksen tietoon tuli tämän vuoden tammi-kesäkuussa kaikkiaan 364 800 rikosta ja rikkomusta, mikä on 31 500 tapausta eli 8 prosenttia vähemmän kuin viime vuonna vastaavana aikana.
http://www.lansivayla.fi/artikkeli/...ten-maara-kasvoi-226-taustalla-ehka-nama-syyt
 
Feminististen järjestöjen on jo aika puhua raiskattujen uhrien puolesta; miksi tälläistä ylipäätänsä tapahtuu? Miksi ette pidä ääntä? jne.jne.


Niin. Vissiin siksi ääntä ei pidetä, koska raiskaahan ne suomalaisetkin. :( Eikös se niin ollut?

Eipäs synkistellä. Urheat feministi aktivistit keskeytti Saksassa Woody Allenin keikan.


Kuka sanoo, että rötösteleviä ulkomaaneläviä ei laiteta kuriin Saksassa. Saa naiset kulkea kadulla ilman, että tuollainen kahdeksankymppinen sex predator raahaa hiuksista ovisyvennykseen.
 
Viimeksi muokattu:
Laitoin toimitukseen että älkää viitsikö.

Hyvä!

Tiedotusvälineiden suuntaan tarvitaan painetta. Totuus kyllä tulee julki, vaikka se ei toimituksen linjaan sopisikaan. Ei meidänkään pravdat ja totuuden torvet voi mitä tahansa syytää.
 
Tiedotusvälineiden suuntaan tarvitaan painetta. Totuus kyllä tulee julki, vaikka se ei toimituksen linjaan sopisikaan. Ei meidänkään pravdat ja totuuden torvet voi mitä tahansa syytää

Kyllä siihen vimmaa löytyy silti. Ja epäilijöille on tarjolla kunnianiminä: venäjän myötäilijä, putinin asialla, tollo, hmmm, naisvihaajakin on vilahtanut tänään eräässä vitjakkeessa ym. muuta herkkuva.

Älä kritisoi. Jos kritisoit, pelaat putinin pussiin. Voi jessus tätä menoa sanon minä.
 
Kyllä siihen vimmaa löytyy silti. Ja epäilijöille on tarjolla kunnianiminä: venäjän myötäilijä, putinin asialla, tollo, hmmm, naisvihaajakin on vilahtanut tänään eräässä vitjakkeessa ym. muuta herkkuva.

Älä kritisoi. Jos kritisoit, pelaat putinin pussiin. Voi jessus tätä menoa sanon minä.

Älä unohda sivistymätöntä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Keisarin_uudet_vaatteet

"Vaatturi ei tee ollenkaan vaatteita ja väittää keisarille vaatteiden näkyvän vain älymystölle. Tyhmät ja virkaansa pätemättömät eivät näkisi vaatteita ollenkaan. Näin ollen keisari ajattelee tämän olevan hieno sijoitus, kun hän saisi heti tietää, ketkä eivät olisi kykeneviä tehtäväänsä. Keisari saa huomata ettei itsekään näe vaatteita, mutta päättää olla puhumatta asiasta, koska pelkää muiden toteavan hänet kyvyttömäksi tehtäväänsä."

H.C.Andersen oli kyllä nero, kumma ettei saanut ikänään vokoteltua itselleen mieleistänsä naista, lieko ollut hieman "vähäveristä" sorttia.
 
Irakilaista tapakulttuuria...

19.4.2015

Kello 13.05: "Mut mä ajon puukotaa (uhrin nimi) jos näkisin sen koska äiti pyörii ja kaatui maahan".

Kello 13.06: "No saa nähä myöhemmii joudun vankilaan sen takia iha sama kolme vuot ei paha".

Kello 13.07: "Jos en tapa häntä, kuolen itse".

Kello 17.19: "Ei, nyt otan häntä kiinni ja tärvelen hänen kasvojaan niin että häntä nolottaa lähteä ulos kaduille ja ajelen hänen hiuksensa nollaksi / Jos nyt otan hänet kiinni, teen hänen kasvoilleen pahaa ja leikkaan hiukset kokonaan pois, että hänestä tulee niin ujo, että ei menee enää ulos".

Kello 17.23: "Joko hän tulee nyt kotiin ja kaikki on silloin hyvin tai kun tulen takaisin kotiin, hän on kuolleena".

Noin kello 18.49-18.50: "Jos saan (uhrin nimi) mun käteen. Mä ammun sen. Päätä. Vannon Allahin nimeeee. (Uhrin nimi) kuoleeeee. Ja mun kädessä laitan sen hautamaan".

Kello 18.55: "Mä ammun sen heti kun nään sen ja puhdistan mun häpeä sisko".

Kello 18.58: "Joudun 6 v vankila ja lähtee 3 v pois. Sit joudun 3 v. Ja lähen pois. Uudestaaan. Koska (uhrin nimi) on meille häpeä. Koska Allah sanoo et älkää väsyttäää teidän perhettääää koska et pääse taivaaseen jos perhe ei oo tyytyväisii".

Kello 18.58 kysymys: "Ja onks Allah antanut sulle lupaa viedä sun siskon hengen?"

Kello 18.58: "Mut ei se haittaa se ei voi ollaa poissa koko elämänsä."

Kello 18.59: "No ei antanut mut mun sisko on häpeä meille. Perheelle. Meillä ei käy et tyttö jää ulkona 2 pv. Himast pois. Eikä yks yö".

Kello 19.04: "Oikeesti, mä tapan hänet. Mun äiti itkee kovasti. Jos Jumala antaisi äidille voimaa, että hän kestäisi. Mä tapan (leikkaan) hänet. Tapan hänet jokaisesta tipasta, mikä tulee äidin silmistä. En saa mitään elämästä. Mä otin oma päätökseni."

Noin kello 20.46: "Vain kun saan sen kiinni. Allahin luvalla. Jokainen tippa mikä tulee äidin silmästä. Saman verran tulee verta hänestä (viittaa siskoonsa). Voi Suomi (koska annoit naisille tasa-arvon)".

Kello 20.56: "Me vain odotamme miten tämä päättyy. Teen niin, että hän kuolee nälkään".

Noin kello 20.57-20.59: "Jos saan hänet kiinni tapan saman tien. Voi Jumala, jos mä en tapa häntä. Jos äiti on tappamista vastaan, tapan äidinkin. Ei mua haittaa vaikka joudun vankilaan".

Noin kello 21.02: "Jos nään (uhrin nimi) tapan hänet. Ja jos en voi tappaa häntä tenn hänen naamasta kartan, kun nään hänet. Ja leikkaan hänen hiukset ja kulmakarvat. Ja teen näin että hän vihaa elämäänsä."

Kello 21.13: "Syön hänet omilla hampaillani jos nään hänet. Jos mä saan hänet kiinni, Jumalakaan ei voi auttaa häntä (siskoa)".

- Kello 21.13 kysymys: "Älä. Haluatko tehdä murhan?"

Kello 21.14: "Kyyyyllllllä. Allah kyllä, haluan tappaa sen. Hävettää tehdä näin".

Kello 21.21: "Mä poltan koko äidin talon. Koska hän on se syy. Hän antoi hänelle liikaa vapautta."

Kello 21.24: "Abbasin nimeen, hautaan hänet omalla kädellä."

Noin kello 21.25: "äidin rahat ja ostan aseen ja missä vaan nään hänet, jätän luodin hänen päähän".

Kello 21.26: "Abbasin nimeen, huomenna jos (uhrin nimi) ei ole jätän luodin hänen päähän ja tapan hänet".

Kello 22.20: "Mutta Wallah (Allah), jos hän ei palaa takaisin ja vahingoittaa äitiä tapan hänet, koska vain huorat tekevät niin".

20.4.2015

Kello 8.35: "Mä poltan hänet enkä vain tapa".

Kello 19.48: "Hei vittuuuuu sano (uhrin nimi) et matkustaa Suomesta parempii koska mä tapan sen ja oon etsimässä sitä ja tapan".

21.4.2015

Kello 10.44: "Oon huoranpenikka jos en tapa sen. Tapan iteni jos näkisin sitä".

Kello 10.50: "Mä ostin jo ase".

Kello 18.40: "Et tapan sen".

22.4.2015

Kello 7.12: "Mut jos löydän sen tapan sen samas paikas mis se on ja kenen kaa se on".

Kello 7.15: "Jos mä en tapa yks niistä jotka oli auttamassa häntä".

Kello 12.38: "Tapan teitä kaikkiii".

Kello 15.28: "Tapan sut jo tänään" (sanoo uhrin kaverille)

Kello 16.32: "Mä ammun teidät, jos ette tuo (uhrin nimi) omaan kotiin. Mun äiti kuolee (uhrin nimi) takia".

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015070719997027_uu.shtml
 
Irakilaista tapakulttuuria...

19.4.2015

Kello 13.05: "Mut mä ajon puukotaa (uhrin nimi) jos näkisin sen koska äiti pyörii ja kaatui maahan".

Kello 13.06: "No saa nähä myöhemmii joudun vankilaan sen takia iha sama kolme vuot ei paha".

Kello 13.07: "Jos en tapa häntä, kuolen itse".

Kello 17.19: "Ei, nyt otan häntä kiinni ja tärvelen hänen kasvojaan niin että häntä nolottaa lähteä ulos kaduille ja ajelen hänen hiuksensa nollaksi / Jos nyt otan hänet kiinni, teen hänen kasvoilleen pahaa ja leikkaan hiukset kokonaan pois, että hänestä tulee niin ujo, että ei menee enää ulos".

Kello 17.23: "Joko hän tulee nyt kotiin ja kaikki on silloin hyvin tai kun tulen takaisin kotiin, hän on kuolleena".

Noin kello 18.49-18.50: "Jos saan (uhrin nimi) mun käteen. Mä ammun sen. Päätä. Vannon Allahin nimeeee. (Uhrin nimi) kuoleeeee. Ja mun kädessä laitan sen hautamaan".

Kello 18.55: "Mä ammun sen heti kun nään sen ja puhdistan mun häpeä sisko".

Kello 18.58: "Joudun 6 v vankila ja lähtee 3 v pois. Sit joudun 3 v. Ja lähen pois. Uudestaaan. Koska (uhrin nimi) on meille häpeä. Koska Allah sanoo et älkää väsyttäää teidän perhettääää koska et pääse taivaaseen jos perhe ei oo tyytyväisii".

Kello 18.58 kysymys: "Ja onks Allah antanut sulle lupaa viedä sun siskon hengen?"

Kello 18.58: "Mut ei se haittaa se ei voi ollaa poissa koko elämänsä."

Kello 18.59: "No ei antanut mut mun sisko on häpeä meille. Perheelle. Meillä ei käy et tyttö jää ulkona 2 pv. Himast pois. Eikä yks yö".

Kello 19.04: "Oikeesti, mä tapan hänet. Mun äiti itkee kovasti. Jos Jumala antaisi äidille voimaa, että hän kestäisi. Mä tapan (leikkaan) hänet. Tapan hänet jokaisesta tipasta, mikä tulee äidin silmistä. En saa mitään elämästä. Mä otin oma päätökseni."

Noin kello 20.46: "Vain kun saan sen kiinni. Allahin luvalla. Jokainen tippa mikä tulee äidin silmästä. Saman verran tulee verta hänestä (viittaa siskoonsa). Voi Suomi (koska annoit naisille tasa-arvon)".

Kello 20.56: "Me vain odotamme miten tämä päättyy. Teen niin, että hän kuolee nälkään".

Noin kello 20.57-20.59: "Jos saan hänet kiinni tapan saman tien. Voi Jumala, jos mä en tapa häntä. Jos äiti on tappamista vastaan, tapan äidinkin. Ei mua haittaa vaikka joudun vankilaan".

Noin kello 21.02: "Jos nään (uhrin nimi) tapan hänet. Ja jos en voi tappaa häntä tenn hänen naamasta kartan, kun nään hänet. Ja leikkaan hänen hiukset ja kulmakarvat. Ja teen näin että hän vihaa elämäänsä."

Kello 21.13: "Syön hänet omilla hampaillani jos nään hänet. Jos mä saan hänet kiinni, Jumalakaan ei voi auttaa häntä (siskoa)".

- Kello 21.13 kysymys: "Älä. Haluatko tehdä murhan?"

Kello 21.14: "Kyyyyllllllä. Allah kyllä, haluan tappaa sen. Hävettää tehdä näin".

Kello 21.21: "Mä poltan koko äidin talon. Koska hän on se syy. Hän antoi hänelle liikaa vapautta."

Kello 21.24: "Abbasin nimeen, hautaan hänet omalla kädellä."

Noin kello 21.25: "äidin rahat ja ostan aseen ja missä vaan nään hänet, jätän luodin hänen päähän".

Kello 21.26: "Abbasin nimeen, huomenna jos (uhrin nimi) ei ole jätän luodin hänen päähän ja tapan hänet".

Kello 22.20: "Mutta Wallah (Allah), jos hän ei palaa takaisin ja vahingoittaa äitiä tapan hänet, koska vain huorat tekevät niin".

20.4.2015

Kello 8.35: "Mä poltan hänet enkä vain tapa".

Kello 19.48: "Hei vittuuuuu sano (uhrin nimi) et matkustaa Suomesta parempii koska mä tapan sen ja oon etsimässä sitä ja tapan".

21.4.2015

Kello 10.44: "Oon huoranpenikka jos en tapa sen. Tapan iteni jos näkisin sitä".

Kello 10.50: "Mä ostin jo ase".

Kello 18.40: "Et tapan sen".

22.4.2015

Kello 7.12: "Mut jos löydän sen tapan sen samas paikas mis se on ja kenen kaa se on".

Kello 7.15: "Jos mä en tapa yks niistä jotka oli auttamassa häntä".

Kello 12.38: "Tapan teitä kaikkiii".

Kello 15.28: "Tapan sut jo tänään" (sanoo uhrin kaverille)

Kello 16.32: "Mä ammun teidät, jos ette tuo (uhrin nimi) omaan kotiin. Mun äiti kuolee (uhrin nimi) takia".

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015070719997027_uu.shtml
Niin mutta demlan mielestä tämä ei ole tappamisen suunnittelua o_O

Lisäys:

Veli pahoinpiteli ja uhkaili siskoaan tappamisella - Korkein oikeus hylkäsi syytteen kunniamurhan valmistelusta
Keskiviikko 05.07.2017 klo 09:46


Korkein oikeus katsoi, ettei tapon valmistelusta ollut riittävän luotettavaa näyttöä. Käräjäoikeus oli aiemmin tuominnut miehen törkeän henkeen tai terveyteen kohdistuvan rikoksen valmistelusta.
http://m.iltalehti.fi/kotimaa/201707052200246413_u0.shtml
 
Viimeksi muokattu:
Vähän aikaa sitten ihmeteltiin päätöstä olla rankaisematta tätä heppua, mutta itseasiassa tästä lopputuloksesta on pakko tykätä. Kaveri saa rangaistuksen, sisko saa jatkossa olla rauhassa, veronmaksajille edullista ja hyvä signaali joka suuntaan. Lisää näitä!
 
Vähän aikaa sitten ihmeteltiin päätöstä olla rankaisematta tätä heppua, mutta itseasiassa tästä lopputuloksesta on pakko tykätä. Kaveri saa rangaistuksen, sisko saa jatkossa olla rauhassa, veronmaksajille edullista ja hyvä signaali joka suuntaan. Lisää näitä!

Tämä tosiaankin selittää miksi tuomio oli niin lepsu. Niillä oli tarkoitus antaa maksimirangaistus ilman odotusaikaa!
 
Tämä tosiaankin selittää miksi tuomio oli niin lepsu. Niillä oli tarkoitus antaa maksimirangaistus ilman odotusaikaa!
Entäpä sitten kun seuraava suunnittelee ja valmistelee, mutta malttaa olla pahoinpitelemättä tai jäämättä kiinni siitä. Valmistelusta ja suunnittelusta ei enää tämän ennakkopäätöksen jälkeen voi tuomita, se laki on hyllyllä ja korkealla nyt.

Tuomiot molemmista ja välitön karkoitus.
 
Älä unohda sivistymätöntä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Keisarin_uudet_vaatteet

"Vaatturi ei tee ollenkaan vaatteita ja väittää keisarille vaatteiden näkyvän vain älymystölle. Tyhmät ja virkaansa pätemättömät eivät näkisi vaatteita ollenkaan. Näin ollen keisari ajattelee tämän olevan hieno sijoitus, kun hän saisi heti tietää, ketkä eivät olisi kykeneviä tehtäväänsä. Keisari saa huomata ettei itsekään näe vaatteita, mutta päättää olla puhumatta asiasta, koska pelkää muiden toteavan hänet kyvyttömäksi tehtäväänsä."

H.C.Andersen oli kyllä nero, kumma ettei saanut ikänään vokoteltua itselleen mieleistänsä naista, lieko ollut hieman "vähäveristä" sorttia.
No, onhan miestä vähän homoksi ja / tai pedofiiliksi jälkikäteen epäilty. Näyttöä väitteille ei tosin ole löytynyt.
 
Back
Top