YliKoo
Greatest Leader
Ajattelin, että tuo kommentti selvenee tässä ajan kanssa mutta niin ei käynyt.Lehmä on housuissas.
Joutuu kysymään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ajattelin, että tuo kommentti selvenee tässä ajan kanssa mutta niin ei käynyt.Lehmä on housuissas.
Ajattelin, että tuo kommentti selvenee tässä ajan kanssa mutta niin ei käynyt.
Joutuu kysymään.
Kun itse olen asunut elämän aikana monessa maassa jopa maahanmuuttajana, niin se antaa tiettyä perspektiiviä. Ei meikällä ole mitään sitä vastaan, että menee toiseen maahan parantamaan elintasoaan (kun teen sitä kokoajan itsekin), mutta sen pitäisi olla sellaista, joka antaa jotakin vastaanottavalle yhteiskunnalle. Kannatan työperäisen maahanmuuton helpottamista, avioliittoperusteisen maahanmuuton helpottamista ja kiintiöpakolaisuutta (koska nämä ihmiset ovat juuri niitä, jotka sitä turvapaikkaa todella tarvitsevat).
Koen tiettynä ongelmana (tosin ulkosuomalaisena, joten ei henk.koht. ongelma) turvapaikanhakijoiden äkilliset siirtymiset EU:n sisällä maasta toiseen. Mielestäni Suomessa on epäonnistuttu turvapaikkapolitiikassa verrattuna moniin muihin maihin. Tämä antaa juuri sen tilan kaikenlaisille kouhoille, jotka käyttävät sitä oman agendansa keppihevosena. Kas kummaa, kyseiset tahot liittyvät tiiviisti erilaisiin verkostoihin, joita Venäjä tukee monella tavalla.
Omasta mielestä olkoon vaikka Marsista jos käyttäytyvät asiallisesti.
Viittasi ainoastaan @baikal in laittamaan kuvaan. Ja itse tulkitsin sen kuvan kuvaavan ainoastaan hölmöä ilmettä.Mun tapa ilmaista että keskustelu ottaa tarpeetonta sävyä. Nimittely on väsähtänyttä. Naisten nimittely lehmiksi on marcodewittiä. Jne.
Viittasi ainoastaan @baikal in laittamaan kuvaan. Ja itse tulkitsin sen kuvan kuvaavan ainoastaan hölmöä ilmettä.
Pahoittelen väärinkäsitystä. Välttelen kenenkään nimittelemistä viimeiseen asti.
THL:n pääjohtaja on korkealla norsunluutornissa, ja on hyvä että hän järkyttyi. Kulttuurisensitiivisyys on neuvolatasolla ja toiminnallisessa portaassa. Ehkä asiasta seuraa jotain.
Nää on kuin mun omasta päästä.
Erona toki että mut luokitellaan suvakiksi
Ellen erehdy, niin nämä tyttöjen varustuksiin puoskarien toimesta epästeriileissä oloissa ja välineillä tehdyt asiat ovat usein myös eräiltä seuduilta tulevien kristittyjen suosiossa joten asia lienee todellakin kulttuuri- eikä vain uskontosidonnainen. Mutta en näe että tällä on mitään merkitystä, vaan sillä että nämä saadaan loppumaan.
Viittasi ainoastaan @baikal in laittamaan kuvaan. Ja itse tulkitsin sen kuvan kuvaavan ainoastaan hölmöä ilmettä.
Pahoittelen väärinkäsitystä. Välttelen kenenkään nimittelemistä viimeiseen asti.
Mun tapa ilmaista että keskustelu ottaa tarpeetonta sävyä. Nimittely on väsähtänyttä. Naisten nimittely lehmiksi on marcodewittiä. Jne.
Kun nyt läksin avautumaan...
Ikinä en ole nähnyt niin rasistista porukkaa kuin Maltalla....
Omat ex-appivanhemmat (toinen silloin eläkkeellä jo oleva paikallisen peruskoulun rehtori ja vaimo toisen peruskoulun apulaisrehtori)...ja mielipiteet olivat vielä rankempia kuin jollain "Suomi Ensin"-porukalla... En nyt ihan kaikista kulttuureista tykkää, mutta en nyt sentään kannata ajatusmaailmaa, joka on lähempänä NSDAP:n mallia kuin omaa ajatusmaailmaa...
Ja siis, nämä olivat "kansankynttilöitä"...
Pari kertaa jouduttiin pelastamaan tummaihoinen turvapaikanhakija paikallisessa viihdekorttelissa lynkkaukselta norjalaisen kaverin kanssa. Kerran oltiin syömässä paikallisella "snagarilla" kun maltalainen tuli tummaihoisen kaverin kanssa ja tilasi hodareita. Sitten huomasi, että rahat ei riitä ja hävisi kuin pieru saharaan. Ja 5-6 maltalaista nousi pöydistä antamaan sakinhivutusta mustalle miehelle, joka ei ollut edes tilannut mitään. Nousimme myös sitten kanssa kysymään, että "haluatteko tapella meidän kanssa myös?" Eivät halunneet.
Maksoin sitten hodarit...peräti 5€... Ihmeellinen ajatusmaailma täytyy olla, jos syyllinen on aina se vääränvärinen ja kuka nyt lähtisi joukolla pieksämään jotakuta 5€ takia...
Tällaista en todellakaan soisi Suomeen rantautuvan.
Jep, kulttuurisidonnainen juttu. Näiden alueiden kristityt harrastaa usein samaa, ja vastaavasti kaikissa muslimiyhteisöissä ympärileikkaukset ei ole normi.
Kuulostaa siltä kuin sakki purkautuu kapakasta pihalle ja siitä snägärille. Se on sotatoimialuetta se. Siellä rauhan mieskin saa välillä kuonoon vaikka et ole sanonut tai saati tehnyt mitään?
Somalitaustainen "Husu" Hussein: "En tiedä ainuttakaan tapausta, jossa tyttö olisi viety takaisin Somaliaan ympärileikattavaksi"
Kun itse olen asunut elämän aikana monessa maassa jopa maahanmuuttajana, niin se antaa tiettyä perspektiiviä. Ei meikällä ole mitään sitä vastaan, että menee toiseen maahan parantamaan elintasoaan (kun teen sitä kokoajan itsekin), mutta sen pitäisi olla sellaista, joka antaa jotakin vastaanottavalle yhteiskunnalle. Kannatan työperäisen maahanmuuton helpottamista, avioliittoperusteisen maahanmuuton helpottamista ja kiintiöpakolaisuutta (koska nämä ihmiset ovat juuri niitä, jotka sitä turvapaikkaa todella tarvitsevat).
Koen tiettynä ongelmana (tosin ulkosuomalaisena, joten ei henk.koht. ongelma) turvapaikanhakijoiden äkilliset siirtymiset EU:n sisällä maasta toiseen. Mielestäni Suomessa on epäonnistuttu turvapaikkapolitiikassa verrattuna moniin muihin maihin. Tämä antaa juuri sen tilan kaikenlaisille kouhoille, jotka käyttävät sitä oman agendansa keppihevosena. Kas kummaa, kyseiset tahot liittyvät tiiviisti erilaisiin verkostoihin, joita Venäjä tukee monella tavalla.
Omasta mielestä olkoon vaikka Marsista jos käyttäytyvät asiallisesti.
Noh, kirjoitetaan sitten hieman selvemmin:
jos vastuuviranomainen heittää näissä kysymyksissä selityksenä: no eipä olis kyllä uskonut! hän ansaitsee arvonimen lehmänkatse. Mutta kun tuo vastuuviranomainen valehtelee. Kyllä nämäkin asiat ovat tiedossa olleet muualla Euroopassa huitsin pitkään. Miksei sitten samaa tapahtuisi Ruijan tähden alla? Pah. Tapahtuu tietysti ja se tiedetään....miksi yrittää valehdella, haloo?
Lehmänkatse on vähän sama kuin se tonninseteli. Sitä voi käyttää sukupuolineutraalisti.
Nää on kuin mun omasta päästä.
Erona toki että mut luokitellaan suvakiksi
Jos tuo on avoin yhteiskunta en edes uskalla kuvitella mikä on suljettu...