Suomen sisäinen turvallisuus

Tämä esittämäsi linja on varmaan 99% linja täällä...

Noh tuossa kitetytyy se olennainen. Miksi helvetissä niitä ei voinut pysäyttää rajalle? Olisivat päässeet Svea mamman hellään huomaan. Tämän avoimuuden seurauksena saatiin sitten kaikkea hoidettavaa vähintään miljardin edestä jollei paljon enemmänkin. Jossakin oli luku 800 miljoonaa per vuosi. Tuskin siihen sisältyi edes kaikki kerranais vaikutuksetkaan. Nyt jonkunlaista nousukautta kitkutellaan niin tässä kohtaahan onkin järkeä ottaa rasitteeksi tälläinen sotku joka olisi ollut täysin vältettävissä. Tähän vain ei luultavasti ollut päättäjillä uskallusta. kotimaassakin olisi muutenkin ollut tarvetta tuolle rahalle vaikkapa tieinfraan,vaikkapa suurten ikäluokkien eläköitymiseen tai vanhus huollon palveluihin. Joista vissiin nykyään rupeaa vastaamaan posti. Ja ai niin postikaan ei tule enään joka päivä.

Kun kerta valtiolla ei ole varaa hoitaa edes kotimaan asioita. Niin ei pitäisi silloin rahaa riittää myöskään +30000 pakolaisen täys hoitoonkaan. Aivan sama kuulostaako rasimilta,vihapuheelta tai mitä kaikkia niitä onkaan.
 
Pakkohan tässä on jo kallistua sille ajatukselle, että "age is state of mind" :D

Minä alan kallistua samaan tunteeseen kuin "der Alte" (30v): Ich fühle mich steinalt!

kaleun.jpg


Elämä kuuden 0-8 vuotiaan kanssa on kuluttavuudeltaan samaa luokkaa Dönitzin "Harmaiden susien" hommelien kanssa.

Mutta jaksan mä sentään vielä minkkiketjuun postata :D Jotain elonmerkkejä jäljellä...
 
Minä alan kallistua samaan tunteeseen kuin "der Alte" (30v): Ich fühle mich steinalt!

kaleun.jpg


Elämä kuuden 0-8 vuotiaan kanssa on kuluttavuudeltaan samaa luokkaa Dönitzin "Harmaiden susien" hommelien kanssa.

Mutta jaksan mä sentään vielä minkkiketjuun postata :D Jotain elonmerkkejä jäljellä...

Kuuden lapsen kanssa.... Itse kun vietin päivän 6 veljentyttären ja veljenpojan kanssa (eri vanhemmat) niin teki mieli vetää ittensä kiikkuun :D

Vaikka kuinka olen "FUNCLE"...

ZrHLIv6.png
 
Viittasi ainoastaan @baikal in laittamaan kuvaan. Ja itse tulkitsin sen kuvan kuvaavan ainoastaan hölmöä ilmettä.

Pahoittelen väärinkäsitystä. Välttelen kenenkään nimittelemistä viimeiseen asti.

On hyvin vaikea uskoa ettei jokainen lukija tajunnut asiaa - Jantunen mukaanlukien.

Ei sinun tarvitse pyytää anteeksi sitä, että joku muu keksii sinulle omasta päästään asenteen, viestin, teon.. tms. Se omastapäästäkeksijähän siinä anteeksipyyntövelvollinen olisi - etenkin jos esittää väitteitään julkisesti.
 
No...en minä kyllä tajunnut lehmäkuvan sanomaa...
 
Elämä kuuden 0-8 vuotiaan kanssa on kuluttavuudeltaan samaa luokkaa Dönitzin "Harmaiden susien" hommelien kanssa.

Jessus, sinä olet ottanut sentään kirjaimellisesti Sanan. Mullakin on kuusi pilttiä, mutta ei sentään 8:aan vuoteen...ja eksiä on kuitenkin vähemmän kuin lapsia, mikä on merkille pantavaa sekin. :D
 
Yritin jo tuolla sitä selittää. Tyydyn tästedes silkkaan tekstiin näissä kysymyksissä väärinkäsitysten välttämiseksi.

Meillä päin lehmänkatse on henkilöllä, jolla äo numeroina ylittää vain hiukan hänen kengänkokonumeronsa.

Siinä oli tietty väärinkäsityksen mahdollisuus. Ja jos nainen voi jonkin asian käsittää väärin, se tekee sen, vai mitä @Jantunen ? :D

Ymmärsin sitten hieman jälkeenpäin. :)
 
Uteliaisuuttani kysyn, että mitä sotatieteen tohtori opetti kotouttamiskoulutuksessa?
En mä ollut sillon vielä väitellyt. Tein opehommaa täyspäiväsesti väikänteon ohella ja mun toimi oli aikuislukiossa, eli opetin skaalaa päivälukio, iltalukio, kaksoistutkinto, amis, mamut ja vankilaperuskoulu.
 
En mä ollut sillon vielä väitellyt. Tein opehommaa täyspäiväsesti väikänteon ohella ja mun toimi oli aikuislukiossa, eli opetin skaalaa päivälukio, iltalukio, kaksoistutkinto, amis, mamut ja vankilaperuskoulu.

Englannin opettaja, I presume. :)
 
1. Husu sanoo ettei tiedä itse yhtään tapausta. Husun "track record" on aika ristiriitainen, mutta tällä kertaa uskon...ja toivon...että hän puhuu totta

2. näitä kuitenkin tapahtuu, ja mielestäni näille pitää olla nollatoleranssi.


1. Taqqiya, kitman, tawriyya....

Husu puhuu husupuhetta. Valehtelee valehtelematta.

Uskon milloin vain, ettei kukaan naispuolinen muslimi juttele Husulle genitaaleistaan. Uskon milloin vain ettei kukaan miespuolinen muslimi juttele Husulle siskojensa tai tytärtensä genitaaleista. Niinpä Husun husupuheet voivat hyvin kirjaimellisesti otettuna pitää paikkansa.

Toisaalta olen täysin vakuuttunut siitä että Husu tietää hyvin tarkasti sen, että ketkä tekevät Suomessa laittomia tyttöjen ympärileikkauksia ja myös sen, että kuinka paljon tyttöjä viedään ulkomaille esim. "sukuloimaan" niin että palaavat ympärileikattuina tai eivät palaa ollenkaan.

"Ketään ei ole viety ympärileikattavaksi. Ne on viety tutustumaan kulttuuriin ja perinteisiin. Ympärileikkaus kuuluu kulttuuriin ja perinteisiin."
 
Back
Top